Mads skrev:Tilfældigt fund fra en affaldscontainer:
Kim R.S. Hansen skrev:Fra et loppemarked i går:
Komplet Bamse og The Mask![]()
Og en Roadstar VCP-600 med en fortid som Moviebox
Med Samsung indmad iflg. dette site:
http://www.tehnomagazin.com/VCR_Chassis/VCR_Chassis_R.htm
warlock skrev:Sjov lille tegnefilm af Benny's Badekar instruktøren Flemming Quist Møller.
Den er ikke udgivet på dvd.
Jack J skrev:Fedeste med den moviebox!!!![]()
(og herligt med en komplet Bamse-samling. Whatever tickles your fancy, som man siger).
Jack J skrev:Jamen-jamen-jamen du blir jo bare ved!! Og nu kanon-sjældne titler på VIDEO 2000!!! Madre de dios!!! Havde du Video 2000-maskinerne i forvejen eller er de også netop indkøbte?
Jeg er sikker på, Selvjustitsminister vil være enig med mig i, at MISSION INFERNO er en stor, stor film. Et pragtstykke uden lige. Mere forvirrende film skal man lide (meget) længe efter.
Morten C skrev:Tillykke med alle jeres nye sager, folkens![]()
Eddermame et vildt Video 2000-scoop, Gramm! Fedt!
Ja, det er jo vitterligt efterhånden blevet nemmere at finde en nål i en høstak end at finde en hæderlig, fedtet ex-rental ude i felten...
Men... Forleden gravede jeg lidt op på et stort udendørs kræmmermarked. Jeg havde det store smil fremme og roste sælgerne - mor og datter - for at have medbragt kassen med videobånd. Nå, ja, de fik da også lige lidt VHS-nostalgi med i købetDe var mægtig flinke, men mente ikke de havde flere bånd på lager.
Jeg er især glad for at have fået fingrene i Death Warriors - Bandekrig år 3000 og Udflugt med Skæbnen (Rituals), da postapokalyptisk sci-fi og backwoods-film er to af mine favorit-subgenrer. Og Guerilla Strike Force er så vidt jeg kan se en omgang obskur filippino, ikke, Jack?
potpotdk skrev:
jeg har MISSION INFERNO på vhs godt nok fra westcon film i papæske
potpotdk skrev: er så vidt jeg kan se en omgang obskur filippino, ikke, Jack?
Jack J skrev:Jeg er sikker på, Selvjustitsminister vil være enig med mig i, at MISSION INFERNO er en stor, stor film. Et pragtstykke uden lige. Mere forvirrende film skal man lide (meget) længe efter.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster