Jeg fik netop genset den danske zombiefilm "Udbrud". Glimrende amatørfilm med fine specialeffekter og mange finurlige indslag.
Jack J skrev:Hej Terje. Long time, no see. Samme team som bag THE RAID siger du? Jeg kan kun finde en film fra Korea fra 2017.![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Villainess
Jack J skrev:Jeg så THE DEER HUNTER for første gang i går. Ja, for første gang! I går! Der er bare rigtig mange af klassikerne, som jeg bare aldrig har fået set, fordi jeg brugte tiden på at se noget et eller andet obskurt.![]()
![]()
Den var jo lige så god som sit rygte, men de der lange dansescener kunne jeg godt have været foruden! Jeg forstår godt det med personkarakteristik og baggrundsviden, så man bedre kan sætte sig ind i den senere plotudvikling, men det der tilføjede ikke rigtig noget i dén dur og var bare langtrukkent.
Set på DVD fra On-Air købt samme eftermiddag i Sudan Genbrug til 10 dask. On-Air var jo hit or miss, og heldigvis var denne DVD ganske glimrende. Fint anamorfisk letterboxprint.
samler skrev:Jack J skrev:
Min Deer Hunter samling
HenrikL skrev:Det uhyggelige ved Deer Hunter er, at den altid giver mig lyst til at prøve russisk roulette. Bare en enkelt gang.
Gramm skrev:Bliver den stadigvæk solgt nogle steder Jack??? ser rimlig spændende ud.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster