Jeg fik i øvrigt også set GUN WOMAN, 3 FROM HELL og CHANDU - HYPNOTISØREN, som jeg allerede har skrevet om her:
http://enlejemordersertilbagepaadansk.b ... ema-j.html
og her:
http://enlejemordersertilbagepaadansk.b ... -2014.html
Jack J skrev:Jeg fik endelig set Ash vs. Evil Dead-serien færdig i går aftes. Det er faktisk måske en måneds tid eller to siden, at jeg så de første 8 afsnit af sæson 3, men jeg kunne simpelthen ikke få mig selv til at se de sidste to afsnit, eftersom det dermed endeligt er slut. Oh well. Begge afsnit var fede, og når serien nu skal slutte, så var slutningen ganske glimrende. Jeg ejer sæson 1 & 2 på DVD og den sidste sæson på blu-ray. En dag bør man vel osse lige finde ud af, hvad der findes af gode blu-ray-udgaver af filmene. Jeg husker, at i gamle dage var det Hongkong-DVD'en, man skulle have fat i for at få den længste udgave af ARMY OF DARKNESS.
Gramm skrev:Jack J skrev:Jeg fik endelig set Ash vs. Evil Dead-serien færdig i går aftes. Det er faktisk måske en måneds tid eller to siden, at jeg så de første 8 afsnit af sæson 3, men jeg kunne simpelthen ikke få mig selv til at se de sidste to afsnit, eftersom det dermed endeligt er slut. Oh well. Begge afsnit var fede, og når serien nu skal slutte, så var slutningen ganske glimrende. Jeg ejer sæson 1 & 2 på DVD og den sidste sæson på blu-ray. En dag bør man vel osse lige finde ud af, hvad der findes af gode blu-ray-udgaver af filmene. Jeg husker, at i gamle dage var det Hongkong-DVD'en, man skulle have fat i for at få den længste udgave af ARMY OF DARKNESS.
Der er snak om en ny evil dead eller ret sagt 2. en forsættelse til genispilningen plus en n y evil dead film med Bruce Cambpell. men den er lidt mere usikker da efter hvad jeg har læst så har Bruce sagt at han pensioneret Ash karekteren. Men Sam Raimi Prøver stadigvæk at overtale ham til at joine projektet.
Læste det på Ihorror News app.
Gramm skrev:Fik set The fog på betamax igen i stedet for.
Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 31 gæster