• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

The Hills Have Eyes 2 (2007)

Indlægaf TCM » tirs 18. sep 2007 19:47

Nogen der har set den og kender til ligheder og forskelle med den originale 2'er? Er der overhovedet tale om et remake af 2'eren fra 1985 eller er det blot en fortsættelse til remaket fra 2006?

- anyone?
Mit filmsite, Filmskribenten - også med skrækfilm: www.filmskribenten.dk
Brugeravatar
TCM

Geografisk sted: København

Indlægaf Jack J » tirs 18. sep 2007 20:18

Jeg har ikke set den nye 2'er, men det er IKKE en remake! Og heldigvis da, den oprindelige var ikke ret go' imo.

Jack
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » ons 19. sep 2007 12:44

Jeg har set den, og som Jack skriver, så er det ikke et remake. Den fortsætter i samme stil som genindspilningen af etteren og kan nok bedst beskrives som en low budget-Aliens-møder-bonderøve - forstået på den måde, at den tager en gruppe marinesoldater på øvelse, der så kastes ind i kampen mod de degenerede lokale. Tilsæt mange, lange og snævre gange og du har Aliens-sammenligningen med huleboere, der pludseligt angriber fra alle sider.

Der er naturligvis ikke den mindste originalitet, alt er forudsigeligt, og skuespillet forfærdeligt. Alligevel synes jeg, at den er pænt underholdende, hvis man ikke tager den for mere end mindless tyggegummisjov. Men nu hører jeg også til dem, der kan finde frem til en indre tiistand, der gør, at jeg rent faktisk kan lade mig underholde af Resident Evil-filmatiseringerne... :shock:
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm