Tak for de mange svar og har rettet overskriften, og her så min fav.
-Them: For mig er denne film den perfekte jagt/chock gyser, den undgår alle de billige chock scener som alt for mange chock gyser ellers benytter sig af.
The ring: Her har vi så den perfekte gyser hvad angår stemning, utrolig flot film som bare osser af ondskab.
Fight Club: Jeg elsker denne film for dens super historie og nok også fordi det var min først" nå, han er faktis 2 personer.. film. Brad Pitt Og Edward N. spiller deres livs rolle i denne film.
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind: Her har vi så fat i den smukkeste og mest gribende kærligheds film jeg har set. Filmen er fyldt med flotte billeder, fantastisk skuespil og en original historie som bare går rent ind.
Saw: Denne film er den bedste krimi jeg nogensinde har set, den bliver tit fejl placeret som splatter pågrund dens efterfølger som gik helt galt, men tag nu ikke fejl. Den film er en fantastisk sammensat kriminal historie som holder stemmningen og den røde ståd hele vejen igennem.
Allegro: Denne film skal nævnes fordi den er dansk og skide god, jeg elsker når der går tegneserie i den og filmen har en god historie som bliver godt fortalt.
Sin City: Her ikke tid til at beskrive den og synes på ingen måder der er grund at beskrive denne film da den nok er den bedste film lavet til dato.
Andre film som også skal nævnes er: Four Rooms, Die hard1/2/3,Snatch,Revolver,The Devils Rejects, Lost Highway, breaking the waves, hvordan vi slipper af med de andre, American Psycho, Lost In Translation, Scream 1/2, The Usual Suspect, American Beauty, og mange flere...[/b]
Film jeg glæder mig til at se: Haute Tension(Switchblade Romance), The Descent, My Name Is Bruce, 30 Days Of Night, Le Pianiste (selv om der nok kommer til at gå langtid til jeg finder den:-( ,Cloverfield, Man Bites Dog og Henry: Portait Of A Serial Killer.