AAAARGH!!! Jeg blir sindssyg!!!
Er det her en vits eller hvad???
En sælger, der har exrentals men ikke gider melde ud!!!???
vonhegnet skrev:yo Jack.....tror desværre det er en "and"...fra en vittig "hund",,men viser alt sig at være i skønneste collector-orden, så må jeg be' dig la' vær' med at presse priserne op på 30-40 kr pr tape....og yderligere minde dig om,at for dansk video-guldalders skyld, må det være H-J der løber med evt rare sager. Han er vores allezuzammens x-rental library...måske en dag efter pensioneringen,han opretter et museum...faktisk en pissegod ide...featuring posters et al!!!!!
cheers...lars,der ved at jack dukker op til H-J's Tjøwenhavnerfilmtræf...når det nu løber af stabelen...YES!! Vi ses mateeeee
og så komme bagefter og sige; ha-ha, aprilsnar... Fjols!!danske udlejningskassetter så giv besked jeg har en del på lager
vonhegnet skrev:....og yderligere minde dig om,at for dansk video-guldalders skyld, må det være H-J der løber med evt rare sager.
Gynther Meyer skrev:Et besøg på et stort marked forleden gav kun The Exterminator (Dansk Video Film-udgaven) og Fred Williamsons Death Journey (lille box fra Irish-udgaven).
Gynther Meyer skrev:Hvad jeg mente i telefönen var, at det (sådan set) er okay at lave sjov med folk, men når der kommer penge med i billedet, blir det kriminelt. Så er der tale om bedrag. Og det er ikke sjovt at sige, Amin Jensen er død.
Diabolik skrev:Gynther Meyer skrev:Et besøg på et stort marked forleden gav kun The Exterminator (Dansk Video Film-udgaven) og Fred Williamsons Death Journey (lille box fra Irish-udgaven).
Hold op, Jack... Det er sgu da fede fund!!! Exterminator i DVF-udgaven er sgu' sjælden set!!! Og Death Journey i lille box... Never seen it... Har den kuns i big box-re-release!!!
Gynther Meyer skrev:Nej, nej, jeg korekser dig ikke udpensler blot, hvad jeg mente.
moviecut skrev:fc.st.pauli skrev:Er der nogle der ligger inde med Sabata filmene på dansk udlejningskassetter. Jeg vil betale, næsten, alt for disse film. Ligeledes søger jeg alt indenfor Italien crime, Western og War på dansk udlejningskassetter.
Håber der er nogle der kan hjælpe
Skøtt skrev:Betaexpert, er du den samme som skriver under Moviecut? Den her tråd er efterhånden en anelse forvirrende. Og nu er der tilsyneladende kommet selv-censur tidligere i tråden, selvom stort set hele indlæget er blevet citeret af andre.
Nicolai skrev:Mystisk mystisk...
Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster