• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb (Buy)

Her kan du købe filmrelateret materiale.
Here you can buy movie related material.
Skriv et svar
27 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Indlægaf Gynther Meyer » tors 31. jan 2008 20:38

AAAARGH!!! Jeg blir sindssyg!!!
Er det her en vits eller hvad???
En sælger, der har exrentals men ikke gider melde ud!!!??? :evil:
Brugeravatar
Gynther Meyer

Geografisk sted: 5 min før sprogrevisionen i '48
  • Hjemmeside

Indlægaf vonhegnet » tors 31. jan 2008 21:17

yo Jack.....tror desværre det er en "and"...fra en vittig "hund",,men viser alt sig at være i skønneste collector-orden, så må jeg be' dig la' vær' med at presse priserne op på 30-40 kr pr tape....og yderligere minde dig om,at for dansk video-guldalders skyld, må det være H-J der løber med evt rare sager. Han er vores allezuzammens x-rental library...måske en dag efter pensioneringen,han opretter et museum...faktisk en pissegod ide...featuring posters et al!!!!!

cheers...lars,der ved at jack dukker op til H-J's Tjøwenhavnerfilmtræf...når det nu løber af stabelen...YES!! Vi ses mateeeee
"Jens....kald mig...Jens"(Dr Jerslev i SCHIZOFRANTIC)
vonhegnet

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Diabolik » tors 31. jan 2008 21:41

vonhegnet skrev:yo Jack.....tror desværre det er en "and"...fra en vittig "hund",,men viser alt sig at være i skønneste collector-orden, så må jeg be' dig la' vær' med at presse priserne op på 30-40 kr pr tape....og yderligere minde dig om,at for dansk video-guldalders skyld, må det være H-J der løber med evt rare sager. Han er vores allezuzammens x-rental library...måske en dag efter pensioneringen,han opretter et museum...faktisk en pissegod ide...featuring posters et al!!!!!

cheers...lars,der ved at jack dukker op til H-J's Tjøwenhavnerfilmtræf...når det nu løber af stabelen...YES!! Vi ses mateeeee

Se, hvis dette er en 'and'.... Så er det en, for mit vedkommende, en særdeles alvorlig sag... Som Jack så korrekt sagde over phönen igår; det er 2 ting man ikke laver sjov med og det er døden og ex-rentals!!! Jeg er nået et punkt i livet, laugh if you will... I really don't care, hvor begge dele er en meget nærværende del af mit liv!!!
Det er fint nok med mig at lave grin med os/mig der stadig hænger i gamle vhs'er, men man skal IKKE lave et indlæg om at man har så og så mange
danske udlejningskassetter så giv besked jeg har en del på lager
og så komme bagefter og sige; ha-ha, aprilsnar... Fjols!!
Så, moviecut, for your own sake... Bevis at du har 10 stk. Sabata-film!!!

/HJ (Som er MEGET glad for at Herr von H. dukker op!!!!!)
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Gynther Meyer » tors 31. jan 2008 22:00

vonhegnet skrev:....og yderligere minde dig om,at for dansk video-guldalders skyld, må det være H-J der løber med evt rare sager.

Hah!! Når det drejer sig om at flå de rare sager til sig, så bør og skal det minde om engelske fodboldt-hooligans der danser pogo!! :lol:

De gamle sager er efterhånde kun til at skaffe gennem andre samlere. Et besøg på et stort marked forleden gav kun The Exterminator (Dansk Video Film-udgaven) og Fred Williamsons Death Journey (lille box fra Irish-udgaven). :cry:

Hvad jeg mente i telefönen var, at det (sådan set) er okay at lave sjov med folk, men når der kommer penge med i billedet, blir det kriminelt. Så er der tale om bedrag. Og det er ikke sjovt at sige, Amin Jensen er død.

HJ-træf: jo da!
Brugeravatar
Gynther Meyer

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tors 31. jan 2008 22:43

Gynther Meyer skrev:Et besøg på et stort marked forleden gav kun The Exterminator (Dansk Video Film-udgaven) og Fred Williamsons Death Journey (lille box fra Irish-udgaven). :cry:

Hold op, Jack... Det er sgu da fede fund!!! Exterminator i DVF-udgaven er sgu' sjælden set!!! Og Death Journey i lille box... Never seen it... Har den kuns i big box-re-release!!!

Gynther Meyer skrev:Hvad jeg mente i telefönen var, at det (sådan set) er okay at lave sjov med folk, men når der kommer penge med i billedet, blir det kriminelt. Så er der tale om bedrag. Og det er ikke sjovt at sige, Amin Jensen er død.

Sorry, Jack... Ja, det er rigtigt, det var det du sagde!!! I stand corrected!!!! :oops: Ikke fordi jeg vil spendere 4000,- på Sabata, men sæt nu det er én
der siger; cool, 10 stk, Sabata til 4000,-... Dem snupper jeg sgu'!! Kontakter så sælgeren for at få enten, intet svar eller også 'ha-ha, det var en joke!!' Æv, hvor vil jeg blive sur og skuffet!!! :cry:
/HJ
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Gynther Meyer » tors 31. jan 2008 23:04

Diabolik skrev:
Gynther Meyer skrev:Et besøg på et stort marked forleden gav kun The Exterminator (Dansk Video Film-udgaven) og Fred Williamsons Death Journey (lille box fra Irish-udgaven). :cry:

Hold op, Jack... Det er sgu da fede fund!!! Exterminator i DVF-udgaven er sgu' sjælden set!!! Og Death Journey i lille box... Never seen it... Har den kuns i big box-re-release!!!

Nej, nej, jeg korekser dig ikke :roll: udpensler blot, hvad jeg mente.
Okay, jeg undertonede min begejstring. Naturligvis er det fede fund. Det var "fyld posen for 40 kr", og jeg fyldte den op med bl.a. Dressed to Kill fra Guild Home Video (det var først da jeg kom hjem, jeg så, det var en UK exrental) og Power - the July Group (aldrig hørt om den) fra Scand-Video AB.
Brugeravatar
Gynther Meyer

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tors 31. jan 2008 23:39

Gynther Meyer skrev:Nej, nej, jeg korekser dig ikke :roll: udpensler blot, hvad jeg mente.

Jeg fik ikke essensen med af hvad du sagde... Derfor 'I stand corrected'!!! Hvis man skal viderebringe en andens udtalelser, så skal det gøres ordentlig og ikke 'halvhjertet'!!! My bad!!! :oops:
/HJ (der ikke er bange for at sige 'undskyld'!!!) :wink:
Brugeravatar
Diabolik

Re: Sabata - Sabata Vender Tilbage

Indlægaf Betaexpert » fre 1. feb 2008 10:27

moviecut skrev:
fc.st.pauli skrev:Er der nogle der ligger inde med Sabata filmene på dansk udlejningskassetter. Jeg vil betale, næsten, alt for disse film. Ligeledes søger jeg alt indenfor Italien crime, Western og War på dansk udlejningskassetter.
Håber der er nogle der kan hjælpe
Betaexpert

Indlægaf Skøtt » lør 2. feb 2008 00:37

Betaexpert, er du den samme som skriver under Moviecut? Den her tråd er efterhånden en anelse forvirrende. Og nu er der tilsyneladende kommet selv-censur tidligere i tråden, selvom stort set hele indlæget er blevet citeret af andre.

Anywho: Som sagt ville det være spændende med uddybende info/dokumentation, om man vil...
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » lør 2. feb 2008 13:21

Skøtt skrev:Betaexpert, er du den samme som skriver under Moviecut? Den her tråd er efterhånden en anelse forvirrende. Og nu er der tilsyneladende kommet selv-censur tidligere i tråden, selvom stort set hele indlæget er blevet citeret af andre.

Og det samme i denne tråd...:
http://www.forum.uncut.dk/viewtopic.php?t=1615
Men det har du vel lagt mærke til Skøtt.
Mystisk mystisk... :mrgreen:
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Gynther Meyer » lør 2. feb 2008 13:26

Nicolai skrev:Mystisk mystisk... :mrgreen:

Det ka du sige to gange :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Brugeravatar
Gynther Meyer

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » lør 2. feb 2008 13:31