Diabolik skrev:vonhegnet skrev:Yo Jack.....jamen...du har helt ret...hvad er en pb spurgte jeg osse mig selv om...efter først at ha' skrevet PM. Men så notitsede jeg at Avatar skriblede PB [...]
Hvad med Privat Besked eller Personlig Besked... Ku' det ikk' være dansker-lingo?
/D
Jack J skrev:Tja, man føler sig hensat til Internettets tidlige dage, hvor man på dansk sendte e-post (og en email = e-postbrev).
sigge skrev:[...]Ibland så behöver en film inte vara dyr bara för att den är svår att hitta menar jag.
Diabolik skrev:Stakkels dig, Jack... Jeg tror sgu' der er røget meget mere end en fiber!!! Give penge for en dvd-r?? Jeg tror hellere jeg vil modtage en helflugter lige i bollerne end at betale for en sådan!!!
/D
PS. Det er rigtig, Jack, han har rettighederne og han udsender kuns officielle udgivelser på pressede dvd-skiver!!!! (Ironi, sarkasme... vælg selv!!)
Diabolik skrev:sigge skrev:[...]Ibland så behöver en film inte vara dyr bara för att den är svår att hitta menar jag.
Næh, men som oftest er det sådan; jo sværere titel des sværere pris!!! Prismæssig vil jeg nok sige 300,- dkk + porto om jeg skulle sælge (Dette er dog rent hypotetisk, da jeg ikke ønsker at skille mig af med mit eksemplar)!! Det virker måske lidt griskt, men som oftest har man jo, blandt andet, padlet rundt fra den ene brugtbiks/marked/videobiks for at finde lidt til hylderne derhjemme og derfor vil man jo nok godt have lidt for sin ulejlighed!![]()
Men nogle gange ville det da være rart at kunne få en af de tunge titler til billige penge....
Yo, Ibzen... Hva' med en skinnende blank femmer for din 'Blodig Voldtægt'...
(Well, had to try!!!)
sigge skrev:2-300 kr är inte speciellt dyrt!
sigge skrev:Samlarna i Sverige på gamla vhsér är icke så många längre. Priserna har sjunkit rejält, vilket är bra om man skall köpa film. Inte så bra om man skall sälja![]()
Men om 2-300 kr är dyrt i Danmark, vad får man då betala för ovan nämnda "Blodig Våldtäkt/N:Y ripper"? 600:- ?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster