• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb (Buy)

Her kan du købe filmrelateret materiale.
Here you can buy movie related material.
Skriv et svar
50 indlæg • Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4

Indlægaf AvatarDK » søn 11. nov 2007 19:26

Ja PB = Privat Besked..... Skulle selvfølgelig have skrevet PM som på internationalsk, men et dansk forum er vel et dansk forum :wink:
Brugeravatar

Indlægaf Jack J » søn 11. nov 2007 19:28

Diabolik skrev:
vonhegnet skrev:Yo Jack.....jamen...du har helt ret...hvad er en pb spurgte jeg osse mig selv om...efter først at ha' skrevet PM. Men så notitsede jeg at Avatar skriblede PB [...]

Hvad med Privat Besked eller Personlig Besked... Ku' det ikk' være dansker-lingo?
/D

Tja, man føler sig hensat til Internettets tidlige dage, hvor man på dansk sendte e-post (og en email = e-postbrev :roll: ).

Jack
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » søn 11. nov 2007 19:34

Jack J skrev:Tja, man føler sig hensat til Internettets tidlige dage, hvor man på dansk sendte e-post (og en email = e-postbrev :roll: ).

LOL. Så er det heller ikke værre. Visse fora der kører dansk viser faktisk en pb-knap istedet for en pm-knap :wink: , hvis man vel at mærke vælger at køre 'dansk' .....
Brugeravatar

Indlægaf sigge » fre 16. nov 2007 14:22

OK!
Men vad snackar vi om för värde på filmen. 100, 200 eller 300 dkr? Ibland så behöver en film inte vara dyr bara för att den är svår att hitta menar jag.
sigge

Geografisk sted: Småland Sverige

Indlægaf Diabolik » fre 16. nov 2007 15:08

sigge skrev:[...]Ibland så behöver en film inte vara dyr bara för att den är svår att hitta menar jag.

Næh, men som oftest er det sådan; jo sværere titel des sværere pris!!! Prismæssig vil jeg nok sige 300,- dkk + porto om jeg skulle sælge (Dette er dog rent hypotetisk, da jeg ikke ønsker at skille mig af med mit eksemplar)!! Det virker måske lidt griskt, men som oftest har man jo, blandt andet, padlet rundt fra den ene brugtbiks/marked/videobiks for at finde lidt til hylderne derhjemme og derfor vil man jo nok godt have lidt for sin ulejlighed! :wink:
Men nogle gange ville det da være rart at kunne få en af de tunge titler til billige penge....

Yo, Ibzen... Hva' med en skinnende blank femmer for din 'Blodig Voldtægt'...
(Well, had to try!!! :lol: )
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Jack J » fre 16. nov 2007 15:24

Jeg kender een, du kan få den fra på DVD-R til en hund.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » fre 16. nov 2007 15:30

Jack J skrev:Jeg kender een, du kan få den fra på DVD-R til en hund.

Ah-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha.... Er det nu ham sydafrikaneren fra Global DVD igen????
/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » fre 16. nov 2007 15:35

Nej nej, han har jo rettighederne, husker du nok!!! Men jeg er jo din ven, så bare stik mig en 150 kroners-lap og jeg skaffter dig en dvd-r kopi fra vhs af Blodig Voldtægt.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » fre 16. nov 2007 15:43

Stakkels dig, Jack... Jeg tror sgu' der er røget meget mere end en fiber!!! Give penge for en dvd-r?? Jeg tror hellere jeg vil modtage en helflugter lige i bollerne end at betale for en sådan!!!
/D

PS. Det er rigtig, Jack, han har rettighederne og han udsender kuns officielle udgivelser på pressede dvd-skiver!!!! (Ironi, sarkasme... vælg selv!!) :lol:
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » fre 16. nov 2007 15:49

Diabolik skrev:Stakkels dig, Jack... Jeg tror sgu' der er røget meget mere end en fiber!!! Give penge for en dvd-r?? Jeg tror hellere jeg vil modtage en helflugter lige i bollerne end at betale for en sådan!!!
/D

PS. Det er rigtig, Jack, han har rettighederne og han udsender kuns officielle udgivelser på pressede dvd-skiver!!!! (Ironi, sarkasme... vælg selv!!) :lol:

Den fiber er sgu nok!! :evil: :evil: Jeg kan indtage to stillinger uden at det gør ondt. Disse stillinger inkluderer ikke at sidde på lokum, sidde og se film, eller børste tænder :evil: :evil:
Og hvis Johan S's gestapo-politi læser med, så var mit tilbud naturligvis sarkasme på højt (!!!) plan.
Mht Driller1, så aner jeg det ikke. Han siger jo han har rettighederne, har endda nævnt beløb for nogle af rettigheder han har købt, og at DVD-coverne ligner bootlegs har man jo set før fra officielle udgivere. Og proffe covers fra bootleggere.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf sigge » fre 16. nov 2007 17:06

2-300 kr är inte speciellt dyrt!
Senest rettet af sigge fre 16. nov 2007 17:06, rettet i alt 1 gang.
sigge

Indlægaf Ibzen1 » fre 16. nov 2007 17:06

Diabolik skrev:
sigge skrev:[...]Ibland så behöver en film inte vara dyr bara för att den är svår att hitta menar jag.

Næh, men som oftest er det sådan; jo sværere titel des sværere pris!!! Prismæssig vil jeg nok sige 300,- dkk + porto om jeg skulle sælge (Dette er dog rent hypotetisk, da jeg ikke ønsker at skille mig af med mit eksemplar)!! Det virker måske lidt griskt, men som oftest har man jo, blandt andet, padlet rundt fra den ene brugtbiks/marked/videobiks for at finde lidt til hylderne derhjemme og derfor vil man jo nok godt have lidt for sin ulejlighed! :wink:
Men nogle gange ville det da være rart at kunne få en af de tunge titler til billige penge....

Yo, Ibzen... Hva' med en skinnende blank femmer for din 'Blodig Voldtægt'...
(Well, had to try!!! :lol: )

Uhhhhh en hel femmer.....Tænke Tænke....Mmmmmmmm Njaeeeeee, nej ved sgu ikke rigtigt....den er svær, på den ene side er det jo mange penge men på den anden så er jeg jo ret glad for min lille Blodige Voldtægt.....Ahhhhhh tror sgu jeg beholder den i denne omgang. :-)
My Movies
Music Collection
http://www.forum-uncut.dk/adm_pic/IBZ/home.htm
Ibzen1

Indlægaf Jack J » fre 16. nov 2007 17:15

sigge skrev:2-300 kr är inte speciellt dyrt!

På dette område er der stor forskel på Sverige og Danmark. Det er velkendt, at der er mange samlere i Sverige, som vil betale høje summer for gamle vhs'er. Der er ærlig talt ikke ret mange vhs-samlere tilbage i Danmark. Og derfor er priserne ofte ikke nær så høje som blandt svenske samlere. 200-300 kr. er faktisk halvdyrt i Danmark!

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf sigge » fre 16. nov 2007 18:09

Samlarna i Sverige på gamla vhsér är icke så många längre. Priserna har sjunkit rejält, vilket är bra om man skall köpa film. Inte så bra om man skall sälja :)
Men om 2-300 kr är dyrt i Danmark, vad får man då betala för ovan nämnda "Blodig Våldtäkt/N:Y ripper"? 600:- ?
sigge

Indlægaf Jack J » fre 16. nov 2007 18:29

sigge skrev:Samlarna i Sverige på gamla vhsér är icke så många längre. Priserna har sjunkit rejält, vilket är bra om man skall köpa film. Inte så bra om man skall sälja :)
Men om 2-300 kr är dyrt i Danmark, vad får man då betala för ovan nämnda "Blodig Våldtäkt/N:Y ripper"? 600:- ?

Det kan godt være, men når jeg ska byde påfx japanske vhs med indonesiske eller hongkong film på eBay, så synes jeg sgu altid det er svenskere, der byder helt utrolige pengesummer.

Jeg sagde, at det var 'halv-dyrt'. Folk som Diabolik smide raskt flere penge over bordet for sjældne vhs'er.

J
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
50 indlæg • Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4

Tilbage til Køb (Buy)