Og hvad med Deodato's Jagten på den Forsvundne By Atlantis fra ABCollection? Den synes jeg heller ikke jeg har set nogen steder, men kan dog se du har et scan af den på dit site Diabolik!?
Og hvad med Deodato's Jagten på den Forsvundne By Atlantis fra ABCollection? Den synes jeg heller ikke jeg har set nogen steder, men kan dog se du har et scan af den på dit site Diabolik!?
AvatarDK skrev:Hvad med Mario Bava's Hvad Hændte Den Nat? aka Quante volte... quella notte aka Four Times That Night fra Videoklubben Månedens Film? Den mindes jeg aldrig at have set andre steder. Det er så heller ikke strengt taget en 'genre' film, men det er da i det mindste Bava
Jack J skrev:Jeg vil holde på, at om der så er 20 ex, så er et bånd stadig sjældent. Det er jo ikke ligesom om, at man bare kan købe det, når som helst.
Lone wolf skrev:Hva med disse:
Axe (silwa) er stolt eier av dk org. av den.
Blood orgy of the she devils (eier desverre ikke instick av den, kun org.)
Deported af ss (også stolt eier av den)
I satans klør (Devils rain) walthers. Eier den også.
Don't go in the woods (eier den også)
Don't play with fire
Boret fanger (Driller killer)
Dødens ansigt (Faces of death part 1)
Fight for your life
Sexslagteren (The mad butcher)
Er Naked violence og Salon kittyl blandt de sjeldne?
Takk til en viss dansk fyr som solgte meg de fleste titlene som overfor for rundt 5-7 år siden. Er stolt og kry eier av danske org. av disse
Jack J skrev:Jeg har MIRACULOUS FLOWER (aka WOLF DEVIL WOMAN 3) med Pearl Cheung på dansk exrental som Phoenix The Ninja.![]()
Den støder man sgu ikke på hver dag. Er der andre, der har den? Eller GHOSTLY FACE (Spøgelsesansigtet) for den sags skyld? Letterboxed!
Maratonmanden skrev:Jeg kender kun de vhs udgaver af bloody friday ud over den danske, som er vist på ofdb, altså en hollandsk og en tysk. Måske er det en af dem du har set?
bionic boy fra Video action, fedt smid gerne et cover til den.![]()
Ved du om 2eren findes på dansk vhs?
Iøvrigt kender kun til de sydafrikanske dvdudgivelser
fra Starlite Video, ikke et label jeg kender?
Ved du om de findes på dvd andre steder?
Kan sku godt lig den lille mand med næver af stål
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster