• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
796 indlæg • Side 18 af 54 • 1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 54

Indlægaf Jack J » ons 9. apr 2008 20:11

Jamen der var den jo. Takker. :D

Og hvis nogen ikke lige skulle være klar over det, så er det de meget underholdende filippinske horrorfilm BLOOD OF THE VAMPIRES (aka Curse of the Vampires) og BEAST OF BLOOD, der her er tale om.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » ons 9. apr 2008 20:36

henschjell skrev:Og hvis jeg ikke tar' helt fejl. så kan for meget nøgenhed, vist også
koste et billede eller to. Det må Mads vide noget om :wink:

Tjoo, nogle af mine tyske DVÆRGEN lobbycards er blevet censureret af photobucket, sikkert pga. nudity. Virker dog en anelse tåbeligt eftersom det mest tydelige billede var det samme som er på den danske plakat, hvilket tilsyneladende ikke er noget problem.

Jack J skrev: den danske plakat fra Blodøen...Diabolik har postet scannet engang...

Det var i denne tråd der var én der postede et billede af den plakat..

Ellers nogle fine ting du har købt Jack!
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » ons 9. apr 2008 20:40

Mads Jensen skrev:Det var i denne tråd der var én der postede et billede af den plakat..

Ellers nogle fine ting du har købt Jack!

Tak, jeg er også glad for dem. Nåh, så det var den tråd, hvor der var "èn", der postede den. :wink:

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Kinski » tors 10. apr 2008 13:36

Kinski skrev:
henschjell skrev:Har lige fået en Spaghetti Western plakat ind, med titlen
"Hævneren fra Tucson" (hans colt er altid varm)
med Anthony Steffen. Har prøvet at slå den op. Men
den står ingen steder, eller også er der bare mig?
Der står ikke nogen distrubitør på plakaten.

Nogle derude, der ved hvad det er for en film.

Jeg har vist en presse til den. Tjecker når jeg kommer fra arbejde...

Har fået tjecket min presse og der var nyttige oplysninger. Filmen er af Mulargia og Steffen er hævneren i fodsporet på sine kones mordere...
Filmen må dermed være A MAN CALLED DJANGO (1972): http://www.imdb.com/title/tt0069479/
Kommende koncerter:

http://www.myspace.com/DoomedDenmark
Brugeravatar
Kinski

Geografisk sted: Amager
  • Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » tors 10. apr 2008 14:19

Kinski skrev:
Kinski skrev:
henschjell skrev:Har lige fået en Spaghetti Western plakat ind, med titlen
"Hævneren fra Tucson" (hans colt er altid varm)
med Anthony Steffen. Har prøvet at slå den op. Men
den står ingen steder, eller også er der bare mig?
Der står ikke nogen distrubitør på plakaten.

Nogle derude, der ved hvad det er for en film.

Jeg har vist en presse til den. Tjecker når jeg kommer fra arbejde...

Har fået tjecket min presse og der var nyttige oplysninger. Filmen er af Mulargia og Steffen er hævneren i fodsporet på sine kones mordere...
Filmen må dermed være A MAN CALLED DJANGO (1972): http://www.imdb.com/title/tt0069479/

Besynderligt at man fra dansk side af når man står med en spaghetti western der ovenikøbet oprindeligt indeholder navnet Django vælger at smide det væk og levere sådan en sølle titel, især med tanke på at man i andre tilfælde rask væk helt umotiveret a la tysk forbillede har smidt Django efter alt.

Nå men for de interesserede er filmen ude på dvd fra New Entertainment i Tyskland. Jeg har nu skrevet Hævneren Fra Tucson på listen over titler jeg skal være opmærksom på, så tak for det til alle informationsydere.....

henschjell angående byt så vil jeg bestemt ikke afvise at et byt af Jernhånden kan komme på tale for den rette "pris", så sig til :wink:
Brugeravatar

Indlægaf henschjell » tors 10. apr 2008 17:06

Kinski skrev:Har fået tjecket min presse og der var nyttige oplysninger. Filmen er af Mulargia og Steffen er hævneren i fodsporet på sine kones mordere...

Skide godt, Man takker mange gange for oplysningerne.
Er der en eller anden ukendt distributør, der har haft den ude?
siden den ikke er på nogen lister eller opslagsværker.

AvatarDK skrev:henschjell angående byt så vil jeg bestemt ikke afvise at et byt af Jernhånden kan komme på tale for den rette "pris", så sig til :wink:

Der er skrevet bag øret, og jeg vil tænke på dig, når vi omkring d. 1/6
får en pæn stak Sp. We. plakater hjem
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf AvatarDK » tors 10. apr 2008 18:11

henschjell skrev:
AvatarDK skrev:henschjell angående byt så vil jeg bestemt ikke afvise at et byt af Jernhånden kan komme på tale for den rette "pris", så sig til :wink:

Der er skrevet bag øret, og jeg vil tænke på dig, når vi omkring d. 1/6

Spaghetti western-plakater smager altid bedst stakvis.... :) Ja tag endelig fat i mig til den tid.
Brugeravatar

Indlægaf Thomsen » fre 18. apr 2008 17:58

henschjell skrev:Der er skrevet bag øret, og jeg vil tænke på dig, når vi omkring d. 1/6

Dennis, nu bliver jeg altså nysgerrig. Hvor køber du dine plakater? Loppemarkeder o.l. eller privat? For der er ingen af de danske plakater, du ind imellem poster, som jeg er stødt på gennem nogle af de mere officielle kanaler (forhandlere, aktionssider).

(Bare rolig, jeg er ikke interesseret i at snuppe din "guldåre" - vi går vist alligevel ikke efter de samme ting - men det kunne da være meget rart at få tips til andre muligheder, man skal begynde at overveje)
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf henschjell » lør 19. apr 2008 04:52

Thomsen skrev:
henschjell skrev:Der er skrevet bag øret, og jeg vil tænke på dig, når vi omkring d. 1/6

Dennis, nu bliver jeg altså nysgerrig. Hvor køber du dine plakater? Loppemarkeder o.l. eller privat? For der er ingen af de danske plakater, du ind imellem poster, som jeg er stødt på gennem nogle af de mere officielle kanaler (forhandlere, aktionssider).

(Bare rolig, jeg er ikke interesseret i at snuppe din "guldåre" - vi går vist alligevel ikke efter de samme ting - men det kunne da være meget rart at få tips til andre muligheder, man skal begynde at overveje)

De sidste 2 år har det nok været en kombination af, at gribe efter selv det mindste halmstrå, og hårdt benarbejde. F.eks. Snuse et tlf. nr. op hos den lokale antikvar, til en gammel mand på Sydfyn, efter et år er det ikke blevet til noget endnu, men vi arbejder stadig på sagen. Mødte en storsamler på et kræmmermarked, vi har ringet til ham, engang hver halvår igennem 5 år, det skal nok bliver til noget.. Man kan også være så fræk, at kontakte folk, som sælger rundt omkring på auktioner, og spørge om de har mere liggende, eller hvis de får noget nyt, om man så kan få lov til at kigge forbi. Så være en smule pågående og opsøgende, bruge en masse tid og være tålmodig. Eks. Fandt den Danske plakat til Blazing Magnum. Hos en Australsk Plakathandler på Ebay, efter at ha´gået næste alle hans plakater igennem, så dukkede den op under Tyske titler. Eller vores gode ven Peter i Århus, har været forbi 2 gange, og har begge gange været der 4-5 timer. Er der ikke kommet en ny plakatbiks på østerbro 8) Man må hen og mænge sig :wink:
http://www.antikmoderne.dk/
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf Jack J » lør 19. apr 2008 11:24

Det lyder både som hårdt arbejde, men også sjovt, når det jo er en hobby. Hvad så, har du/I selv køremulighed, når I skal ud til disse afsidesbeliggende udørker for at hitte plakaterne, eller sidder I i mange, lange timer i tog og bus?

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » lør 19. apr 2008 11:38

Ja, de tider er vel også ved at være forbi, hvor man kan finde virkeligt spændende plakater på små lokale krammarkeder? Jeg har i hvert fald ikke set noget interessant i flere år.

Men sikke et benarbejde, Dennis. Kan godt forstå, det må give pote. Jeg bøjer mig i støvet! :D

Jeg har også en sjælden gang set hele samlinger til salg, på Lauritz, hos Bruun-Rasmussen, og senest en gut, der havde 100 plakater til salg samlet på QXL (som du sikkert også havde set). I betragtning af, at han ikke havde orket at skrive mere end få titler, så havde han dog sat prisen alt for højt efter min mening.

Kendte ikke den nye butik på Østerbro. Gad vide om det er den, der tidligere lå på Classensgade, som flyttede forrige år? Ser hyggelig ud.

Det bliver ikke til så mange indkøb for mig for tiden. Har simpelthen ikke pengene, og så er kæresten også begyndt at mukke lidt om, at jeg burde få nogle flere af dem hængt op - hvilken hun sådan set jo har ret i. Jeg har dog lige byttet mig til en stor, engelsk plakat fra Lost Highway hos krejlerne hos Posteritati.com. Den er usædvanlig, fordi den er på ca. 100x150cm, hvor engelske plakater jo normalt er de vandrette "quads". Måtte slippe et par polske plakater, jeg havde liggende (Fluen og Blow-Up) og den danske plakat fra Bullit. Til gengæld sparede jeg så de $450 (!), han ville have for Lost Highway, og får en plakat, jeg gerne vil have op med det samme.

Apropos Peter fra Århus... var du en af de andre, der gerne ville have fat i Motorsavsmassakren, som jeg fik købt af ham? Hørte, at der var et par stykker mere med indover.
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf Jack J » lør 19. apr 2008 11:44

Lige et praktisk spørgsmål; hvad er den bedste måde at opbevare foldede plakater? Kan man købe nogle folders, eller har I andre dem bare mellem store papstykker (det lyder så... primitivt)???

J
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » lør 19. apr 2008 13:52

Det er da et godt spørgsmål. Mine gamle 80'er-plakater ligger bare foldede sammen i en æske i kælderen. Alt nyere, jeg har købt, som har været foldet, har alligevel været sendt i rør, så der har de indtil nu fået lov at stå.

Mon ikke man kan købe en eller anden cool, syrefri opbevaringslomme i mylar e.l. til et mappesystem?
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf Jack J » lør 19. apr 2008 13:56

Lobbycard for den her Birt(h)e Tove-film er til salg lige nu (køb nu-pris, ikke auktion):

Billede

http://cgi.ebay.com/DENTIST-SEX-DENMARK ... otohosting

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

plakater

Indlægaf postermaniacs » lør 19. apr 2008 16:25

Hej,

Jag vill bara meddela att jag får hem en stak med danske plakater om några veckor. Många sp western och lite annat.. jag återkommer...... 8)
postermaniacs

ForegåendeNæste

Skriv et svar
796 indlæg • Side 18 af 54 • 1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 54

Tilbage til Sniksnak