Og hvis nogen ikke lige skulle være klar over det, så er det de meget underholdende filippinske horrorfilm BLOOD OF THE VAMPIRES (aka Curse of the Vampires) og BEAST OF BLOOD, der her er tale om.
Jack
henschjell skrev:Og hvis jeg ikke tar' helt fejl. så kan for meget nøgenhed, vist også
koste et billede eller to. Det må Mads vide noget om
Jack J skrev: den danske plakat fra Blodøen...Diabolik har postet scannet engang...
Mads Jensen skrev:Det var i denne tråd der var én der postede et billede af den plakat..
Ellers nogle fine ting du har købt Jack!
Kinski skrev:henschjell skrev:Har lige fået en Spaghetti Western plakat ind, med titlen
"Hævneren fra Tucson" (hans colt er altid varm)
med Anthony Steffen. Har prøvet at slå den op. Men
den står ingen steder, eller også er der bare mig?
Der står ikke nogen distrubitør på plakaten.
Nogle derude, der ved hvad det er for en film.
Jeg har vist en presse til den. Tjecker når jeg kommer fra arbejde...
Kinski skrev:Kinski skrev:henschjell skrev:Har lige fået en Spaghetti Western plakat ind, med titlen
"Hævneren fra Tucson" (hans colt er altid varm)
med Anthony Steffen. Har prøvet at slå den op. Men
den står ingen steder, eller også er der bare mig?
Der står ikke nogen distrubitør på plakaten.
Nogle derude, der ved hvad det er for en film.
Jeg har vist en presse til den. Tjecker når jeg kommer fra arbejde...
Har fået tjecket min presse og der var nyttige oplysninger. Filmen er af Mulargia og Steffen er hævneren i fodsporet på sine kones mordere...
Filmen må dermed være A MAN CALLED DJANGO (1972): http://www.imdb.com/title/tt0069479/
Kinski skrev:Har fået tjecket min presse og der var nyttige oplysninger. Filmen er af Mulargia og Steffen er hævneren i fodsporet på sine kones mordere...
Filmen må dermed være A MAN CALLED DJANGO (1972): http://www.imdb.com/title/tt0069479/
AvatarDK skrev:henschjell angående byt så vil jeg bestemt ikke afvise at et byt af Jernhånden kan komme på tale for den rette "pris", så sig til
henschjell skrev:AvatarDK skrev:henschjell angående byt så vil jeg bestemt ikke afvise at et byt af Jernhånden kan komme på tale for den rette "pris", så sig til
Der er skrevet bag øret, og jeg vil tænke på dig, når vi omkring d. 1/6
får en pæn stak Sp. We. plakater hjem
henschjell skrev:Der er skrevet bag øret, og jeg vil tænke på dig, når vi omkring d. 1/6
Thomsen skrev:henschjell skrev:Der er skrevet bag øret, og jeg vil tænke på dig, når vi omkring d. 1/6
Dennis, nu bliver jeg altså nysgerrig. Hvor køber du dine plakater? Loppemarkeder o.l. eller privat? For der er ingen af de danske plakater, du ind imellem poster, som jeg er stødt på gennem nogle af de mere officielle kanaler (forhandlere, aktionssider).
(Bare rolig, jeg er ikke interesseret i at snuppe din "guldåre" - vi går vist alligevel ikke efter de samme ting - men det kunne da være meget rart at få tips til andre muligheder, man skal begynde at overveje)
Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster