• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Filmmagasiner, blogs og websites

Anbefalinger og indhold. Alt hvad der angår filmmagasiner, blogs og websites. Danske såvel som udenlandske.
Skriv et svar
11 indlæg • Side 1 af 1

Hvad med lige at komme igen?

Indlægaf Larsemand » man 12. mar 2007 23:20

Hvad sker der med Stay Sick!? Hvad med Absurd? Eller Obskuriøst? Jeg savner de blade, de er ik udkommet i lang tid. Kom nu tilbage!
Larsemand

Indlægaf Jack J » tirs 13. mar 2007 14:27

Absurd er ifølge kenneth lukket (og ærgeligt at han ikke fik udgivet det udvidede reprint af #1).
Obskuriøst #10 udkom for nyligt.
Stay Sick! - du skal nok ikke holde vejret mens du venter! (hmm, var der ikke noget med du aldrig fik betalt for #4?? hæ hæ).
eXtase #3 udkom i januar.
Scatter - who knows.
FilmTozzens årlige nummer er i bryggen så vidt jeg ved (men dét jo mere fransk filmkomedier et al these days)
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf t-winther » tirs 13. mar 2007 17:41

Jack J skrev:Obskuriøst #10 udkom for nyligt.

Og kan nu findes online på:
http://www.samlersind.dk/blog/?p=164
Brugeravatar
t-winther

• Hjemmeside

Indlægaf Larsemand » tirs 13. mar 2007 18:39

Jack J skrev:Absurd er ifølge kenneth lukket (og ærgeligt at han ikke fik udgivet det udvidede reprint af #1).
Obskuriøst #10 udkom for nyligt.
Stay Sick! - du skal nok ikke holde vejret mens du venter! (hmm, var der ikke noget med du aldrig fik betalt for #4?? hæ hæ).
eXtase #3 udkom i januar.
Scatter - who knows.
FilmTozzens årlige nummer er i bryggen så vidt jeg ved (men dét jo mere fransk filmkomedier et al these days)

Ups Jack, det kan du have ret i - ikke at jeg kan huske det selv. Men PM mig med info så overfører jeg beløbet. Det kan vi jo ikke have nu jeg kommer og brokker mig over mangel på zines....
Larsemand

Indlægaf Jack J » ons 14. mar 2007 11:02

Larsemand skrev:Ups Jack, det kan du have ret i - ikke at jeg kan huske det selv. Men PM mig med info så overfører jeg beløbet. Det kan vi jo ikke have nu jeg kommer og brokker mig over mangel på zines....

Weeell men jeg husker den slags... hæ hæ... du blev ved med at skrive og sige: "send mig lige dit konto-nr." - og hver gang glemte du det. Men ta' det roligt, det går nok. Jeg PM'er!

Og så glemte jeg iø Thomas' blad Nyarlathotep, som osse kom med et nummer for et halvt års tid siden (selv om det jo mest er H P Lovecraft-materiale i alle afskygninger end rent filmzine). #2 kan iø downloades fra TW's hjemmeside.

btw, du er jo til metal: jeg har læst at Metalized sku blive genoplivet (ikke at jeg nogensinde har købt nogle af numrene).
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 14. mar 2007 14:05

Hm, et problem er også, når man begynder noget og så bare blir træt af det! Larsemand, du vil se et nyt SS: well, jeg ka ikke gi' dig noget, men du ka' få noget andet: begyndelsen til et nyt zine, der alligevel aldrig bliver til noget, fordi... well, her 2 mdr efter er jeg allerede træt af komceptet. Alt, der er tilbage, er en hjemmeside. Men mens du (og hvem der end måtte være) venter forgæves på SS, så kan du jo læse denne side om og om igen og igen :) :

http://www.home.no/hktc/forside.html
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » ons 14. mar 2007 15:12

Jack J skrev:Og så glemte jeg iø Thomas' blad Nyarlathotep, som osse kom med et nummer for et halvt års tid siden (selv om det jo mest er H P Lovecraft-materiale i alle afskygninger end rent filmzine). #2 kan iø downloades fra TW's hjemmeside.

Har du et link til omtalte hjemmeside?
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 14. mar 2007 15:19

http://www.hplovecraft.dk/
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » ons 14. mar 2007 15:27

Sorry, det er #3, der kan downloades :oops:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » ons 14. mar 2007 15:32

Fint - mange tak.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Ed Larsen » tirs 24. jul 2007 11:06

Jack J skrev:Hm, et problem er også, når man begynder noget og så bare blir træt af det! Larsemand, du vil se et nyt SS: well, jeg ka ikke gi' dig noget, men du ka' få noget andet: begyndelsen til et nyt zine, der alligevel aldrig bliver til noget, fordi... well, her 2 mdr efter er jeg allerede træt af komceptet. Alt, der er tilbage, er en hjemmeside. Men mens du (og hvem der end måtte være) venter forgæves på SS, så kan du jo læse denne side om og om igen og igen :) :

http://www.home.no/hktc/forside.html

Følger ikke så meget med, sorry, men har du virkelig skrinlagt SS, Jack?

Vh Henrik
Brugeravatar
Ed Larsen

Geografisk sted: Jyderup
  • Hjemmeside

Skriv et svar
11 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Filmmagasiner, blogs og websites