Jack J skrev:Obskuriøst #10 udkom for nyligt.
Jack J skrev:Absurd er ifølge kenneth lukket (og ærgeligt at han ikke fik udgivet det udvidede reprint af #1).
Obskuriøst #10 udkom for nyligt.
Stay Sick! - du skal nok ikke holde vejret mens du venter! (hmm, var der ikke noget med du aldrig fik betalt for #4?? hæ hæ).
eXtase #3 udkom i januar.
Scatter - who knows.
FilmTozzens årlige nummer er i bryggen så vidt jeg ved (men dét jo mere fransk filmkomedier et al these days)
Larsemand skrev:Ups Jack, det kan du have ret i - ikke at jeg kan huske det selv. Men PM mig med info så overfører jeg beløbet. Det kan vi jo ikke have nu jeg kommer og brokker mig over mangel på zines....
Jack J skrev:Og så glemte jeg iø Thomas' blad Nyarlathotep, som osse kom med et nummer for et halvt års tid siden (selv om det jo mest er H P Lovecraft-materiale i alle afskygninger end rent filmzine). #2 kan iø downloades fra TW's hjemmeside.
Jack J skrev:Hm, et problem er også, når man begynder noget og så bare blir træt af det! Larsemand, du vil se et nyt SS: well, jeg ka ikke gi' dig noget, men du ka' få noget andet: begyndelsen til et nyt zine, der alligevel aldrig bliver til noget, fordi... well, her 2 mdr efter er jeg allerede træt af komceptet. Alt, der er tilbage, er en hjemmeside. Men mens du (og hvem der end måtte være) venter forgæves på SS, så kan du jo læse denne side om og om igen og igen:
http://www.home.no/hktc/forside.html
Tilbage til Filmmagasiner, blogs og websites
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst