Det er muligvis en gammel nyhed, men i al fald er det først gået op for mig i dag, at Cronenbergs "Naked Lunch" er udkommet på dansk dvd fra Criterion Film:
http://www.criterionfilm.dk/criterion/detail.asp?id=772
Mikkel Harris skrev:Er der mon noget ekstramateriale på den? Criterion plejer at gå stille med dørene med den slags. For nylig købte jeg Herzogs "Cobra Verde" og "Fitzcarraldo", der begge har kommentarspor, selv om det ikke er nævnt på omslaget.
gorzelak skrev:Mikkel Harris skrev:Er der mon noget ekstramateriale på den? Criterion plejer at gå stille med dørene med den slags. For nylig købte jeg Herzogs "Cobra Verde" og "Fitzcarraldo", der begge har kommentarspor, selv om det ikke er nævnt på omslaget.
De har den stående nede i den lokale videobiks. Jeg kan lige prøve at se efter, om der skulle stå noget om bonus-materiale på bagsiden.
gorzelak skrev:Mikkel Harris skrev:Er der mon noget ekstramateriale på den? Criterion plejer at gå stille med dørene med den slags. For nylig købte jeg Herzogs "Cobra Verde" og "Fitzcarraldo", der begge har kommentarspor, selv om det ikke er nævnt på omslaget.
De har den stående nede i den lokale videobiks. Jeg kan lige prøve at se efter, om der skulle stå noget om bonus-materiale på bagsiden.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster