• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Tips

Her kan du poste nyt om tips om tilbud over alt i verden.
Skriv et svar
5 indlæg • Side 1 af 1

Naked Lunch

Indlægaf gorzelak » ons 7. dec 2005 00:24

Det er muligvis en gammel nyhed, men i al fald er det først gået op for mig i dag, at Cronenbergs "Naked Lunch" er udkommet på dansk dvd fra Criterion Film:

http://www.criterionfilm.dk/criterion/detail.asp?id=772
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Mikkel Harris » ons 7. dec 2005 13:25

Er der mon noget ekstramateriale på den? Criterion plejer at gå stille med dørene med den slags. For nylig købte jeg Herzogs "Cobra Verde" og "Fitzcarraldo", der begge har kommentarspor, selv om det ikke er nævnt på omslaget.
Brugeravatar
Mikkel Harris

Indlægaf gorzelak » ons 7. dec 2005 15:13

Mikkel Harris skrev:Er der mon noget ekstramateriale på den? Criterion plejer at gå stille med dørene med den slags. For nylig købte jeg Herzogs "Cobra Verde" og "Fitzcarraldo", der begge har kommentarspor, selv om det ikke er nævnt på omslaget.

De har den stående nede i den lokale videobiks. Jeg kan lige prøve at se efter, om der skulle stå noget om bonus-materiale på bagsiden.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf mikkelsvendstrup » ons 7. dec 2005 18:05

gorzelak skrev:
Mikkel Harris skrev:Er der mon noget ekstramateriale på den? Criterion plejer at gå stille med dørene med den slags. For nylig købte jeg Herzogs "Cobra Verde" og "Fitzcarraldo", der begge har kommentarspor, selv om det ikke er nævnt på omslaget.

De har den stående nede i den lokale videobiks. Jeg kan lige prøve at se efter, om der skulle stå noget om bonus-materiale på bagsiden.

Vang laver DVD tjeck på den! Han har fået den.

Mikkel
http://www.uncut.dk
http://www.dvdsnak.dk
Brugeravatar
mikkelsvendstrup

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » ons 7. dec 2005 22:14

gorzelak skrev:

Der kommer et DVDtjek på den snart. Og nej, der er ikke skyggen af bonusmateriale på skiven. Til gengæld står filmen utrolig flot.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Skriv et svar
5 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Tips