http://www.fyens.dk/article/968559:Film ... tet-kamera
De klip jeg har set fra filmen byder på direkte tåkrummende pinligt "skuespil".
Kristensen skrev:Noget helt andet er: Sig mig hedder det ikke AN eye for AN eye? Eller er mine engelskkundskaber gået tabt siden gymnasietiden?
Kristensen skrev:Noget helt andet er: Sig mig hedder det ikke AN eye for AN eye? Eller er mine engelskkundskaber gået tabt siden gymnasietiden?
Skøtt skrev:Det undrer mig, at anmelderne råber vagt i gevær over, at en hjemmelavet film har fået så bred distribution - det er da netop et plus, hvis man kan få løsnet op for de gængse kanaler, og se film drevet af lysten til værket.
Jack J skrev:Personligt har jeg ikke noget mod filmen, da jeg ikke har set den. Det er muligvis en rigtig god film. Men hvad jeg synes er morsomt, er, at det er så tydeligt, at der er en skjult agenda med tråden.
Jack
Skøtt skrev:Det er vist det man kalder viral markedsføring. Gone bad...
Vang skrev:Det ser jeg heller ikke som noget problem, hvis de alternativt producerede film så bare var gode. Hvis vi nu holder fast i Eye for Eye som et eksempel, så har jeg sjældent set en film, der sender så mange modsatrettede signaler. Ærgerligt, for Eye for Eye er en af den type film man så forbandet gerne ville kunne lide. Men det ændrer jo ikke på, at det er et makværk af kaliber.
&Regner Grasten skrev:Hvis du ikke kan finde ud af at lave en film til 2 millioner kr.der rykker skal du finde dig et andet job. Dine kollegaer over hele verden har skabt film for mindre beløb med stor succes, og samtidig skabt film historie.
&Regner Grasten skrev:Den eneste vej frem for dansk film nu, er mange film i alle genre og som både udfordrer og underholder og til rimelige budgetter, så der er råd til at lancerer dem bredt, så folk får lyst til at se filmene til FULD pris. Det er det eneste vi kan overleve på.
&Regner Grasten skrev:Tak for lektionen i DFI´s støtteregler. Jeg vil så gå i forreste række og vise dig og dine kollegaer, hvordan man tager chansen med lav støtte og ny skabende film.
Regner Grasten skrev:Check lige EYE FOR EYE traileren på www.filmtrailer.dk
Filmen har kostet 1,6 millioner danske kroner og åbner i 50-70 biografer den 3. april.
Hvis anmelderne mener, at de kan skabe bedre film end mig, så burde de ikke anmelde, men derimod skabe deres egne film. Jeg udfordrer dem alle til at skildre miljøet på film. De vil opdage, at det er sværere end at sidde på et kontor og skrive fine ord
Kristensen skrev:JP citerer instruktøren:Hvis anmelderne mener, at de kan skabe bedre film end mig, så burde de ikke anmelde, men derimod skabe deres egne film. Jeg udfordrer dem alle til at skildre miljøet på film. De vil opdage, at det er sværere end at sidde på et kontor og skrive fine ord
Så husk det næste gang i, ja Vang, Gorzelak og i andre æggehoveder det er jer jeg taler til, kritiserer. Hvis ikke i kan lide en film, så prøv liiiige at gøre det bedre selv først ik?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster