• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
37 indlæg • Side 2 af 3 • 1, 2, 3

Indlægaf Nicolai » tors 3. apr 2008 19:17

En "psykopatisk bøssevoldtægtsmand" kaldet "The Gaywalker"?!! :mrgreen:

http://www.fyens.dk/article/968559:Film ... tet-kamera

De klip jeg har set fra filmen byder på direkte tåkrummende pinligt "skuespil".
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Kristensen » tors 3. apr 2008 20:45

Noget helt andet er: Sig mig hedder det ikke AN eye for AN eye? Eller er mine engelskkundskaber gået tabt siden gymnasietiden?
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 4. apr 2008 00:19

Kristensen skrev:Noget helt andet er: Sig mig hedder det ikke AN eye for AN eye? Eller er mine engelskkundskaber gået tabt siden gymnasietiden?

Tja, de var vel taget det gode danske Valbyengelsk til sig :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » fre 4. apr 2008 10:21

Kristensen skrev:Noget helt andet er: Sig mig hedder det ikke AN eye for AN eye? Eller er mine engelskkundskaber gået tabt siden gymnasietiden?

Jo, men som den super kontroversielle instruktør ville sige: Jeg skider på normerne og gør tingene på MIN måde. Dygtig dreng.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » fre 4. apr 2008 11:04

Det er uheldigt at denne film bliver så dårligt modtaget (og må man formode efter at have læst denne tråd: er en dårlig film). Jeg gad godt kunne se en dansk film uden at få dårlig smag i munden over al den filmiske korrekthed der er over danske film. Hvornår fanden laver Trier en gennemarbejdet og god film igen (der ikke handler om en kvinde der skal så meget igennem)? Det undrer mig, at anmelderne råber vagt i gevær over, at en hjemmelavet film har fået så bred distribution - det er da netop et plus, hvis man kan få løsnet op for de gængse kanaler, og se film drevet af lysten til værket. Filmhistorien fortæller os, at det er en rigtig god ide at ruske op i det etablerede filmmiljø.
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 4. apr 2008 11:44

Personligt har jeg ikke noget mod filmen, da jeg ikke har set den. Det er muligvis en rigtig god film. Men hvad jeg synes er morsomt, er, at det er så tydeligt, at der er en skjult agenda med tråden.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Vang » fre 4. apr 2008 11:45

Skøtt skrev:Det undrer mig, at anmelderne råber vagt i gevær over, at en hjemmelavet film har fået så bred distribution - det er da netop et plus, hvis man kan få løsnet op for de gængse kanaler, og se film drevet af lysten til værket.

Det ser jeg heller ikke som noget problem, hvis de alternativt producerede film så bare var gode. Hvis vi nu holder fast i Eye for Eye som et eksempel, så har jeg sjældent set en film, der sender så mange modsatrettede signaler. Ærgerligt, for Eye for Eye er en af den type film man så forbandet gerne ville kunne lide. Men det ændrer jo ikke på, at det er et makværk af kaliber.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » fre 4. apr 2008 13:26

Jack J skrev:Personligt har jeg ikke noget mod filmen, da jeg ikke har set den. Det er muligvis en rigtig god film. Men hvad jeg synes er morsomt, er, at det er så tydeligt, at der er en skjult agenda med tråden.

Jack

Det er vist det man kalder viral markedsføring. Gone bad...
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 4. apr 2008 13:35

Skøtt skrev:Det er vist det man kalder viral markedsføring. Gone bad...

Det ka' du sige to gange!! :D

Ovre på danskefilm.dk resulterede indlægget kun i een kommentar... fra en som skrev et mavesurt indlæg om, at nu bliver markedet oversvømmet af voldsfilm :mrgreen: :mrgreen:

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Dr. Humpp » fre 4. apr 2008 14:07

Jeg mener at Politiken skrev at filmen virkede som om den var optaget på en mobil telefon. Politiken er nogle fuckin racist svin, jeg sværger.
http://devilution.dk/ (House Of Franco)
Dr. Humpp

Geografisk sted: Olga's House Of Shame aka Amar

Indlægaf Nicolai » fre 4. apr 2008 15:52

Vang skrev:Det ser jeg heller ikke som noget problem, hvis de alternativt producerede film så bare var gode. Hvis vi nu holder fast i Eye for Eye som et eksempel, så har jeg sjældent set en film, der sender så mange modsatrettede signaler. Ærgerligt, for Eye for Eye er en af den type film man så forbandet gerne ville kunne lide. Men det ændrer jo ikke på, at det er et makværk af kaliber.

Her kunne man så passende supplere med et par selvfede bemærkninger fra Grastens egen Innovation, ansvar og mod-tråd på DFI's debatside (taget ud af kontekst, naturligvis):
Regner Grasten skrev:Hvis du ikke kan finde ud af at lave en film til 2 millioner kr.der rykker skal du finde dig et andet job. Dine kollegaer over hele verden har skabt film for mindre beløb med stor succes, og samtidig skabt film historie.
&
Regner Grasten skrev:Den eneste vej frem for dansk film nu, er mange film i alle genre og som både udfordrer og underholder og til rimelige budgetter, så der er råd til at lancerer dem bredt, så folk får lyst til at se filmene til FULD pris. Det er det eneste vi kan overleve på.
&
Regner Grasten skrev:Tak for lektionen i DFI´s støtteregler. Jeg vil så gå i forreste række og vise dig og dine kollegaer, hvordan man tager chansen med lav støtte og ny skabende film.
&
Regner Grasten skrev:Check lige EYE FOR EYE traileren på www.filmtrailer.dk

Filmen har kostet 1,6 millioner danske kroner og åbner i 50-70 biografer den 3. april.

Måske det virkelig ER Grasten, der er gullach?
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Gynther Meyer » lør 5. apr 2008 21:15

Jeg googlede på Gullach87, forfatteren til denne tråd, og se lige, hvad jeg fandt:

http://ditcentrum.nordjyske.dk/forums/p ... 08588.aspx

http://www.piratgruppen.org/forum/showt ... hp?t=89781

http://www.gratis-ting.dk/ny/forum/view ... ht=#721893

http://www.viunge.dk/DEBAT/Musik%20og%2 ... 5d7ba68%7D
(her sætter man markøren oven på emnet for at læse som ikkemedlem)

http://www.musik.dk/6789?findPost=11409 ... 3140#11409
(her læses indlæg nr. 2)

http://dailyrush.dk/boards/1460/topics/60391/pages/2/

http://www.buffyfan.dk/boards/viewtopic ... 8403f60809

http://www.gamereactor.dk/forum/?forum= ... f8d1918782

Og efter to google-sider gad jeg ikke mere. Case closed. Manden arbejder enten for filmselskabet eller vil rigtig gerne være ven med instruktøren.
Brugeravatar
Gynther Meyer

Geografisk sted: 5 min før sprogrevisionen i '48
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » lør 5. apr 2008 21:43

Fuck me drunk... Jeg tror det er ham, der er Bulle. Olymipisk mester i at kneppe små luderdrenge.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Kristensen » tors 10. apr 2008 13:18

JP citerer instruktøren:

Hvis anmelderne mener, at de kan skabe bedre film end mig, så burde de ikke anmelde, men derimod skabe deres egne film. Jeg udfordrer dem alle til at skildre miljøet på film. De vil opdage, at det er sværere end at sidde på et kontor og skrive fine ord

Så husk det næste gang i, ja Vang, Gorzelak og i andre æggehoveder det er jer jeg taler til, kritiserer. Hvis ikke i kan lide en film, så prøv liiiige at gøre det bedre selv først ik?

;-)
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » tors 10. apr 2008 13:49

Kristensen skrev:JP citerer instruktøren:

Hvis anmelderne mener, at de kan skabe bedre film end mig, så burde de ikke anmelde, men derimod skabe deres egne film. Jeg udfordrer dem alle til at skildre miljøet på film. De vil opdage, at det er sværere end at sidde på et kontor og skrive fine ord

Så husk det næste gang i, ja Vang, Gorzelak og i andre æggehoveder det er jer jeg taler til, kritiserer. Hvis ikke i kan lide en film, så prøv liiiige at gøre det bedre selv først ik?

;-)

Wow, det han skriver er faktisk, at hvis man har en god idé om, hvordan en film skal skrues sammen, bør man ikke anmelde film. Så har jeg hørt det med. Fjolser, der ikke kan se op og ned på en film, må i så fald være de bedste anmeldere. :?
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
37 indlæg • Side 2 af 3 • 1, 2, 3

Tilbage til Genrefilm