Hvad er det her forresten:
Jack J skrev:

Mads Jensen skrev:OK, fedt. Den er jo også udsendt på R1 DVD fra Image, vel at mærke den forkortede version.
Hvad er det her forresten:Jack J skrev:
Jack J skrev:Mads, Morbide Engel;
I er bekendte med, at Taiwan-versioner af Hongkongfilm nogle gange er længere end alle andre versioner, no?![]()
THE KILLER og HARD-BOILED er som bekendt længere end de officielle versioner og det samme gælder Wong Kar Wais HAPPY TOGETHER og en del andre. THE BEHEADED 1000 med Joey Wong er 23 min. længere i Taiwan-udgaven!
Jeg har netop fundet en biks på eBay i Hongkong, hvor de har en del af disse alternative versioner!!!![]()
![]()
![]()
Jeg sagde jeg har netop fundet en biks på eBay i Hongkong, hvor de har en del af disse alternative versioner!!!![]()
![]()
![]()
Yderligere har de en del kinesiske DVD'er (altså fra Kina, ikke HK), hvoraf en del er film, der ikke er til at opspore på HK-DVD. Og priserne er ca. på niveau med Dddhouse (altså i bund). Man skal dog lige være opmærksom på, at en del (de fleste faktisk) af disse alternative udgaver kun har mandarin-audio. Men hvis der ellers er tale om film, man ellers ikke kan opspore, så kan i alt fald jeg leve med det!
Adresse her:
http://search.ebay.com/_W0QQsassZhongkongposter
Sælgeren har ca. 1300 DVD'er og hvis man (modsat mig) ikke gider bruge det halve af natten på at se det hele igennem, men bare vil checke de forlængede Taiwan-versioner, så bare søg på "Taiwan" eller "uncut".
BEHEADED 1000
Jack
Morbid Angel skrev:Måske Ling Hu aka Foxy Spirits?
Morbid Angel skrev:Jeg havde det på fornæmelsen at der var noget suspekt med de HK film man køber her i vesten, de har tit nogle sjove og usammenhængende afslutninger![]()
Men Tak for tippet, laver lige en bestilling på THE BEHEADED 1000 og en anden.
Kristensen skrev:Min sidemand nytårsaften fortalte mig, at han lige havde smidt alle sine gamle videobånd ud. Han samlede på karatefilm og den slags. Jeg sagde at det var da en dårlig ide at smide dem ud. Han var oprigtig overrasket da jeg fortalte, at folk ville give penge for den slags
/Kristensen
Kristensen skrev:Min sidemand nytårsaften fortalte mig, at han lige havde smidt alle sine gamle videobånd ud. Han samlede på karatefilm og den slags. Jeg sagde at det var da en dårlig ide at smide dem ud. Han var oprigtig overrasket da jeg fortalte, at folk ville give penge for den slags
/Kristensen
Mads Jensen skrev:Linn Haynes skrev på et tidspunkt på flere boards om et selskab der hedder Eastern Star, de skulle anigiveligt have planer om at udgive en masse 70er kung fu og horror fra Taiwan,
[...]
-og godt nytår, også til Gynther..
Jack J skrev:Kristensen skrev:Min sidemand nytårsaften fortalte mig, at han lige havde smidt alle sine gamle videobånd ud. Han samlede på karatefilm og den slags. Jeg sagde at det var da en dårlig ide at smide dem ud. Han var oprigtig overrasket da jeg fortalte, at folk ville give penge for den slags
/Kristensen
Hvis du kommer ud for den slags igen, vil du så ikke nok være sød ikke at fortælle os det. Det er ikke til at bære. 2008 er nu helt ødelagt.![]()
Jack
Jack J skrev:Fin plakat fra KING BOXER, du har scoret der, Mads. Jeg har den på dansk exrental, og jo jo, en forrygende film.
Jack J skrev:Trist med det selskab. Du skulle måske spørge Linn ovre hos Cinehound, om hvad der sker, han er jo som bekendt også medlem dér.
Mads Jensen skrev:Jack J skrev:Fin plakat fra KING BOXER, du har scoret der, Mads. Jeg har den på dansk exrental, og jo jo, en forrygende film.
Har skam også en PM til den:
Mads Jensen skrev:PM = PresseMeddelelse
-ville da være fjong hvis du gider at tjekke på et tidspunkt (Den er sikkert fra Warner/Metronome)
Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster