larsskive skrev:
larsskive skrev:Her er et nær billed![]()
larsskive skrev:Her er et nær billed![]()
larsskive skrev:Ja der er virkelig mange i stjerne serien, i starten ville jeg samle dem alle, men jeg har opgivet, synes altid der er nogle nye![]()
Ja Westcons er virkelig fede, jeg havde en som knægt en der hed Mirror Mirror genfærd i spejlet, også kendt som Bogeyman, men den blev desværre væk, jeg har ledt efter den lige siden men har aldrig fundet lige netop den kasetteDer må ikke være mange af dem, jeg har gået mange tusind videobånd igennem i årenes løb, og det er sjælden man finder Westcons salgkasetter, vil da næsten sige de er lige så sjælden som nogle udlejningskastter.
Men ja Filmlab og Westcon udgav nogle meget sjælden titler, når man søger efter dem nu i udlandet, skal man være heldig og finde dem, og hvis man gør, kan man godt forvente at skal give 400 kr 500 kr for en af disse film på vhs.
snaps666 skrev:Områdenummeret (06) indikerer at den i hvert fald må være fra efter 1986/87 hvor 8-ciffer tlf-nummeret blev indført. Men før 1989 hvor "06" blev ændret til "86"-
Diabolik skrev:Det var også min indgangsvinkel, men 8-ciffer ændringen betød bare af man fra 86/87 skulle ringe område nummer uanset om man skulle ringe indenbys eller udenbys... Skulle man, før 1986, ringe udenbys så skulle der bruges område nummer - det behøvedes ikke hvis der var tale om et indenbys opkald...
Morten C skrev:Jep, jeg kender udmærket The Bogeyman (DK: Mirror, Mirror... Genfærd i spejlet) - jeg har den danske Westcon-release, du nævner, på hyldenDesværre er den release klippet
Jeg har den så også fra engelske Vipco - uncut
Filmen kom også på dansk udlejnings-vhs fra Filmcom med samme oversatte titel og artwork. Jeg kan ikke huske om den udgivelse også er censureret, men hvis min støvede hjerne ikke spiller mig et puds, så mener jeg at begge versioner - både leje- og salgs-vhs'en - er klippede.
Diabolik skrev:Selvom afstanden mellem Malling og Hasselager ikke er ret stor, så har de sikkert ikke noget med hinanden at gøre...
1082 Blood and Bullits
1083 Panic
/D
Mads Jensen skrev:Diabolik skrev:Selvom afstanden mellem Malling og Hasselager ikke er ret stor, så har de sikkert ikke noget med hinanden at gøre...
1082 Blood and Bullits
1083 Panic
/D
Jo, det har de skam. Her er et billede - godt nok ikke et særligt godt et - af mit eksemplar af Skrækkens skygger, med I.T. Video Production aps klistermærke. Og det er Hasselager adressen som står nederst.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster