larsskive skrev:Hej med jer
Kan den passe at Dansk Video Distribution overtog irish i sin tid, prøv at se på billed her, selve båndet er også med samme skrift som andre jeg har fra DvD video. Eller er det måske bare et tilfælde det her![]()
snaps666 skrev:Diabolik skrev:Det var også min indgangsvinkel, men 8-ciffer ændringen betød bare af man fra 86/87 skulle ringe område nummer uanset om man skulle ringe indenbys eller udenbys... Skulle man, før 1986, ringe udenbys så skulle der bruges område nummer - det behøvedes ikke hvis der var tale om et indenbys opkald...
Ah ok. Min fejl. Vi ringende åbenbart ikke så meget udenbys i 80erne , for jeg husker bare da det blev indført indenbys også.
Men man kan måske endda bruge logikken omvendt så? . Eftersom områdenummeret "06" står i parantes, kunne det indikere at det var fra før det skulle bruges uanset hvad?
Jack J skrev:Med hensyn til at starte VHS-samlingen; mine første indspillede bånd købte jeg i 1988 eller '89. Det var CLIFF 'EM ALL, FANTASTIC FOUR (tegnefilm), og Lamberto Bavas DEMONS 1 & 2. Hvilke bånd, jeg købte først, kan jeg ikke huske, men de var alle engelske salgskassetter. Bava-filmene købte jeg, lige efter jeg havde været i biografen og se en helnatsforestilling med fire Dario Argento-film og bagefter farede ud for at finde noget Argento-noget på video. På de engelske sell-thru-kassetter med DEMONS-filmene står Dario Argentos navn plastered over kassetten med store bogstaver, så dem købte jeg. LOL. At det så er Lamberto Bava-film fandt jeg først ud af senere.Men det gjorde nu ikke så meget, DEMONS (etteren) er kanonfed og dengang kunne man ikke købe nogle af Argentos film alligevel.
larsskive skrev:Hej
Hvad er jeres seneste vhs fund? Finder i stadig en enkel eks lejekasette eller to? Jeg har været rundt i en del genbrug og sådan, her den sidste par uger, men der er ikke det helt vilde, men lidt bliver det da til
larsskive skrev:Hej
Finder i stadig en enkel eks lejekasette eller to?
larsskive skrev:Det er det her der er kommet på nogen af de ældre film.
Diabolik skrev:larsskive skrev:Hej
Finder i stadig en enkel eks lejekasette eller to?
Det hænder, men der er sgu' langt mellem snapsene... Nu om dage kræver det lidt mere end bare 10 Fader Vor og heftigt benarbejde!!!![]()
/D
Jack J skrev:Jeg fik tilbudt 2-3 kasser sell-thru-kassetter for nyligt og som en anmelder i "Stay Sick!" engang omtalte mig, så er jeg den rene "videoskraldespand", jeg siger "ja tak" og tar mod det hele. Der var Star Trek-film og anden sci-fi, amerikansk action, Tintin, og ikke mindst (faktisk slet ikke så tosset) den komplette samling af Matador. Danmarks Radio var virkelig nogle lusepustere! I stedet for at smide 2-3 episoder på en kassette, udgav de hver episode på sit eget bånd! Episoderne varer omkring 45-50 minutter!
Jack J skrev:larsskive skrev:Det er det her der er kommet på nogen af de ældre film.
Der var en ovre på Cinehound forum, der netop postede til en god blogpost om dette:
http://www.lunchmeatvhs.com/blog/rescue ... ip-parton/
Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 9 gæster