Vang skrev:Her er Jespers anmeldelse. Cloverfield... nu med Star Wars-rancor-monster...klik på billederne: http://www.fyens.dk/article/931192:Film--Men-hvordan-overlevede-kameraet
Morbid Angel skrev:Ja ham der Søren Hardy Rasmussen må da være Niels Fried i forklædning sølle 2 kassetter til Highlander og fuldt hus til Cloverfield, en sådan anmelder kan man vel ikke tage seriøst, nå jo måske hvis man læser Chili og Tjeck![]()
Mvh
MA
Vang skrev:Det har jeg ikke haft noget at gøre med. På spejderære.
wikipedia skrev:A popular piece of fan art posited that the monster was a mutated blue whale.
USA Today reported the possibilities of the film being based on the works of H. P. Lovecraft, a live-action adaptation of Voltron, a new film about Godzilla, or a spin-off of the TV show Lost. The Star Ledger also reported the possibility of the film being based on Lovecraft lore or Godzilla. The Guardian also reported the possibility of a Lost spin-off, while Time Out reported that the film was about an alien called The Parasite. IGN also backed the possibility of the same premise, with The Parasite rumored to be a working title for the film. Online, Slusho and Colossus had also been discussed as possible titles. Entertainment Weekly also disputed reports that the film would be about a parasite or a colossal Asian robot such as Voltron.
Vang skrev:Må vi så lige bede om kammertonen. En ting er, at du er uenig, men Sørens anmeldese synes jeg er ganske fin. Den tager udgangspunkt i hans oplevelse af filmen og den er samtidig velargumenteret. I modsætning til ovenstående.
Nicolai skrev:Iøvrigt findes der kun ÉEN Niels Frid, og han skriver, gudskelov, ikke for Uncut!!! Men du kan booke ham her Morbid Angel:
http://www.artpeople.dk/Niels_Frid__Boo ... 186.0.html
Niels Frid har set de fleste film, det er værd at tale om.
Rasmussen skrev:Frid er jeg godt nok aldrig blevet sammenlignet med, men hvis lønsedlen følger med, er det da i orden:-)
Morbid Angel må svine alt det han vil. Det ændrer ikke så meget ved filmen eller den karakter jeg giver. Min anmeldelse har godt nok givet højere karakter end de fleste andre har, men jeg var ufattelig godt underholdt. Bedre end i lang, lang tid så... sådan er det.
Søren
Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster