• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
18 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Cloverfield

Indlægaf TCM » fre 1. feb 2008 16:19

Andre der har set filmen? Synes sku den er ret underholdende, og et ganske frisk pust i genren... Anbefales :D
Mit filmsite, Filmskribenten - også med skrækfilm: www.filmskribenten.dk
Brugeravatar
TCM

Geografisk sted: København

Indlægaf Nicolai » fre 1. feb 2008 16:24

Ikke endnu. Men er spændt på at se den.
Skal dog helt klart først ind at se Sweeney Todd.
Er forresten ærgerligt at det er Jesper Mads Eriksen og ikke Vang, der har anmeldt Cloverfield på Fyens Stiftstidende... men sidstnævnte var vel selvskrevet til at anmelde Sweeney Todd. :D
http://www.fyens.dk/article/931188:Film ... lodkabinet
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Vang » fre 1. feb 2008 18:47

Søren var helt blæst væk: http://www.uncut.dk/show_review.php?review_id=1733
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » fre 1. feb 2008 18:58

Her er Jespers anmeldelse. Cloverfield... nu med Star Wars-rancor-monster... :) klik på billederne: http://www.fyens.dk/article/931192:Film--Men-hvordan-overlevede-kameraet
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » fre 1. feb 2008 19:14

Ja ham der Søren Hardy Rasmussen må da være Niels Fried i forklædning sølle 2 kassetter til Highlander og fuldt hus til Cloverfield, en sådan anmelder kan man vel ikke tage seriøst, nå jo måske hvis man læser Chili og Tjeck :roll: :lol:

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Nicolai » fre 1. feb 2008 19:47

Vang skrev:Her er Jespers anmeldelse. Cloverfield... nu med Star Wars-rancor-monster... :) klik på billederne: http://www.fyens.dk/article/931192:Film--Men-hvordan-overlevede-kameraet

HAHAHAHA!!! :mrgreen: :lol:
Er det dig der har gjort det Vang? :D
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Vang » lør 2. feb 2008 05:53

Nicolai skrev:HAHAHAHA!!! :mrgreen: :lol:
Er det dig der har gjort det Vang? :D

Det har jeg ikke haft noget at gøre med. På spejderære.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Vang » lør 2. feb 2008 10:52

Morbid Angel skrev:Ja ham der Søren Hardy Rasmussen må da være Niels Fried i forklædning sølle 2 kassetter til Highlander og fuldt hus til Cloverfield, en sådan anmelder kan man vel ikke tage seriøst, nå jo måske hvis man læser Chili og Tjeck :roll: :lol:

Mvh

MA

Må vi så lige bede om kammertonen. En ting er, at du er uenig, men Sørens anmeldese synes jeg er ganske fin. Den tager udgangspunkt i hans oplevelse af filmen og den er samtidig velargumenteret. I modsætning til ovenstående.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » lør 2. feb 2008 13:59

Vang skrev:Det har jeg ikke haft noget at gøre med. På spejderære.

Nå okay. Der kan man bare se. Men sjovt er det hvert fald! :D
Og så passer det jo meget godt ind i sammenhængen. I deres 'viral marketing campaign' (iøvrigt et meget herligt, og rammende, ord: 'viral'!) blev der jo lækket en del forskellige monster-design, foruden de mange forskellige spekulationer rundt omkring hos diverse aviser og fansites, bl.a. (og her citeres så lidt blandet snask fra wikipedia):
wikipedia skrev:A popular piece of fan art posited that the monster was a mutated blue whale.
USA Today reported the possibilities of the film being based on the works of H. P. Lovecraft, a live-action adaptation of Voltron, a new film about Godzilla, or a spin-off of the TV show Lost. The Star Ledger also reported the possibility of the film being based on Lovecraft lore or Godzilla. The Guardian also reported the possibility of a Lost spin-off, while Time Out reported that the film was about an alien called The Parasite. IGN also backed the possibility of the same premise, with The Parasite rumored to be a working title for the film. Online, Slusho and Colossus had also been discussed as possible titles. Entertainment Weekly also disputed reports that the film would be about a parasite or a colossal Asian robot such as Voltron.

Nu er jeg så bare spændt på, hvor mange odenseanere, der går ind for at se Cloverfield i den tro, at det er rancor-monsteret, der smadrer Manhattan! :mrgreen:

Iøvrigt findes der kun ÉEN Niels Frid, og han skriver, gudskelov, ikke for Uncut!!! Men du kan booke ham her Morbid Angel:
http://www.artpeople.dk/Niels_Frid__Boo ... 186.0.html
:wink:

Ingen grund til at lade det gå ud over Søren...
Senest rettet af Nicolai fre 8. aug 2008 14:29, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Dr. Humpp » lør 2. feb 2008 20:17

Skudt-på-mobil-telefon-crap. Se hellere Sweeney Todd, ultra blodig homo-musical. Johnny Depp er hottere end konen!
http://devilution.dk/ (House Of Franco)
Dr. Humpp

Geografisk sted: Olga's House Of Shame aka Amar

Indlægaf Morbid Angel » søn 3. feb 2008 08:08

Vang skrev:Må vi så lige bede om kammertonen. En ting er, at du er uenig, men Sørens anmeldese synes jeg er ganske fin. Den tager udgangspunkt i hans oplevelse af filmen og den er samtidig velargumenteret. I modsætning til ovenstående.

Ja jeg undskylder da , hvis jeg har trådt nogle over tærene :oops:

Mvh

MA
Senest rettet af Morbid Angel søn 3. feb 2008 08:26, rettet i alt 1 gang.
Morbid Angel

Indlægaf Morbid Angel » søn 3. feb 2008 08:10

Nicolai skrev:Iøvrigt findes der kun ÉEN Niels Frid, og han skriver, gudskelov, ikke for Uncut!!! Men du kan booke ham her Morbid Angel:
http://www.artpeople.dk/Niels_Frid__Boo ... 186.0.html
:wink:

Ja han må man booke specielt blev jeg hæftet ved denne linie :lol:
Niels Frid har set de fleste film, det er værd at tale om.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Vang » søn 3. feb 2008 10:44

Dr. Humpp skrev:homo-musical

Haha... ja jeg tænkte nok at der måtte side et par stiverter et par steder i salen.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Frid likeness.... yuck!

Indlægaf Rasmussen » søn 3. feb 2008 11:40

Frid er jeg godt nok aldrig blevet sammenlignet med, men hvis lønsedlen følger med, er det da i orden:-)

Morbid Angel må svine alt det han vil. Det ændrer ikke så meget ved filmen eller den karakter jeg giver. Min anmeldelse har godt nok givet højere karakter end de fleste andre har, men jeg var ufattelig godt underholdt. Bedre end i lang, lang tid så... sådan er det.

Søren
Søren Hardy Rasmussen
Brugeravatar
Rasmussen

Geografisk sted: Odense, DK

Re: Frid likeness.... yuck!

Indlægaf Morbid Angel » søn 3. feb 2008 19:43

Rasmussen skrev:Frid er jeg godt nok aldrig blevet sammenlignet med, men hvis lønsedlen følger med, er det da i orden:-)

Får du da ikke en slat penge af de store filmselskaber for at skamrose deres film :twisted: (just kidding)

Morbid Angel må svine alt det han vil. Det ændrer ikke så meget ved filmen eller den karakter jeg giver. Min anmeldelse har godt nok givet højere karakter end de fleste andre har, men jeg var ufattelig godt underholdt. Bedre end i lang, lang tid så... sådan er det.

Søren

No hard feelings og det var ikke ment som en svinestreg, men bare så man ved at det ikke lige er dine anmeldelser jeg skal bruge som inspiration til evt. filmkøb eller biografbesøg :wink: :mrgreen:
Der er vi nok alt for forskellige.

Mvh

MA
Morbid Angel

Næste

Skriv et svar
18 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Tilbage til Genrefilm