Jeg kan ærligt sige at det er den dårligste film jeg nogensinde har set.
Den er en skamplet og burde aldrig, aldrig, ALDRIG nævnes i sammenhæng med klassikere som Texas Chain Saw Massacre.
A bunch of crap!
Boogeyman skrev:Jeg kan ærligt sige at det er den dårligste film jeg nogensinde har set.
Den er en skamplet og burde aldrig, aldrig, ALDRIG nævnes i sammenhæng med klassikere som Texas Chain Saw Massacre.
A bunch of crap!
Petter skrev:Last House... er absolut en film der er delte meninger om. Jeg kunne godt lide den første halvdel, hvor de to piger blive ydmyget voldtaget og myrdet. Specielt fordi jeg fandt personerne meget troværdige og komplekse. Næsten endnu bedre, var scenen hvor forældrene havde tilkaldt landbetjenten, som tydeligvis havde endnu større interesse i fødselsdags kage, end i at finde deres forsvunde datter. Stærke uforglemmelige scener.
Boogeyman skrev:Petter skrev:Last House... er absolut en film der er delte meninger om. Jeg kunne godt lide den første halvdel, hvor de to piger blive ydmyget voldtaget og myrdet. Specielt fordi jeg fandt personerne meget troværdige og komplekse. Næsten endnu bedre, var scenen hvor forældrene havde tilkaldt landbetjenten, som tydeligvis havde endnu større interesse i fødselsdags kage, end i at finde deres forsvunde datter. Stærke uforglemmelige scener.
Her er jeg meget uenig. Pigernes skuespil var simpelthen så ulideligt dårligt, for ikke at tale om forældrenes. Der var hverken frygt eller skræk i deres ansigter.
Men ja, to each his own.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster