• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
796 indlæg • Side 16 af 54 • 1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 54

Indlægaf Gynther Meyer » ons 30. jan 2008 18:34

postermaniacs skrev:Är det någon här som har danska affischer med Christina Lindberg?

Ikke jeg, desværre.
Brugeravatar
Gynther Meyer

Geografisk sted: 5 min før sprogrevisionen i '48
  • Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » ons 30. jan 2008 19:16

... og jeg blev lige (endnu engang) slået på stregen i kampen om at få en US 'They Call Her One-Eye'-plakat på eBay :?

Næste gang bliver jeg sgu oppe for at følge de sidste sekunder.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Ole S. » tors 7. feb 2008 12:23

Jeg har i årevis ledt efter den danske plakat til The Trip/LSD
Billede

Og nu er den så til salg i USA, alt for dyrt desværre.
http://www.posteritati.com/product_deta ... value=9975

Men hvis du finder den derude, er jeg meget interesseret.....
Listen to Ayler!
Ole S.

Geografisk sted: KBH.

Indlægaf Kristensen » tors 7. feb 2008 12:38

Ouch! Kan se at de tager $225 for en dansk Europa (1991) så de ved fandme da godt hvad de skal ha' :shock:
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » tors 7. feb 2008 12:45

Damn, det er ellers en lækker plakat! Posteritati holder godt nok et uhyggeligt højt prisleje. Jeg er vild med den danske plakat af Cocteaus 'Skønheden og udyret', som de har. Men 9000kr (!) er jo også en slat penge :shock:
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf henschjell » fre 8. feb 2008 03:08

Thomsen skrev:Damn, det er ellers en lækker plakat! Posteritati holder godt nok et uhyggeligt højt prisleje. Jeg er vild med den danske plakat af Cocteaus 'Skønheden og udyret', som de har. Men 9000kr (!) er jo også en slat penge :shock:

Har faktiskt Posteritati mistænkt for at ha´ købt den fra en anden forhandler, der havde den stående til 800$
Billede
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf Gynther Meyer » lør 9. feb 2008 18:14

Wauw, virkelig cool, Mads.
Brugeravatar
Gynther Meyer

Geografisk sted: 5 min før sprogrevisionen i '48
  • Hjemmeside

Indlægaf henschjell » lør 9. feb 2008 18:29

Helt klart en titel der inspirerer til godt art-work. Smukt!
Senest rettet af henschjell søn 10. feb 2008 05:52, rettet i alt 1 gang.
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf Mads » lør 9. feb 2008 21:05

Mangler bl.a. stadig at finde en US plakat med den alternative titel THE ONE ARMED BOXER VS THE FLYING GUILLOTINE, den har det samme artwork som 2disc udgaven fra Pathfinder:

Billede
Brugeravatar
Mads

Indlægaf knockabout » søn 10. feb 2008 18:36

Master of the Flying Guillotine er også en af mine gamle favoritter.. Mads, kender på noget til alle de forskellige versioner der er tilgængelige?

Den første version som Pathfinder udgav havde nogle problemer med lyden mener jeg. Så da jeg hørte at de ville udgive en ny anniversary deluxe edition ventede jeg med at købe.. Da den så kom, viste det sig så at printet var i super dårlig stand!! Så den gad jeg heller ikke købe..

Så kom australske(R4) Madman med deres udgivelse, og så kunne jeg ikke vente længere. Så den købte jeg..
Den indeholder både en original uncut version (mandarin), samt en restaureret internation version (mandarin + engelsk dub).

Men jeg synes dog ikke at printet levede helt op til mine forventninger, og kan det passe at musikken også er ændret?

Og her er så de plakater jeg har oppe på væggen disse dage (jeg er dog ikke verdens bedste fotograf, så i må lige bære over med reflektionen fra blitzen):

King Boxer
Billede

Invincible Armour
Billede

Kung Fu on the Bosporus
Billede
knockabout

Indlægaf Mads » søn 10. feb 2008 20:51

Fede plakater knockabout, er vild med INVINCIBLE ARMOUR! Har selv alt for lidt Hwang Jang Lee materiale, købte dog fornyligt dette mexicanske lobbycard til EAGLE VS SILVER FOX:

Billede

Ang. de forskellige udgaver af MOTFG, så synes jeg at 2disc udgaven fra Pathfinder er at foretrække. Selvom den langtfra er perfekt så er den langt over standarden for DVD udgivelser af klassiske martial arts film.
Pathfinder's første udgave mangler en smule af det engelske dub (mener det er 1-2 minutter) og er ikke 16x9 enhanced. 2disc udgaven har både komplet engelsk og mandarin lydspor. Den er 16x9 enhanced men har en anelse dårligere billedkvalitet end førsteudgaven. Har ikke selv set den australske men det er helt rigtigt at det fantastiske krautrock soundtrack er blevet skiftet ud med ny synth musik. Kan slet ikke forestille mig at se den uden det originale lydspor!
Brugeravatar
Mads

Indlægaf AvatarDK » tirs 11. mar 2008 16:37

Dagens spaghetti western plakat. Læg mærke til den interessante situation til højre i billedet. Se DET er en western jeg gerne vil se. Kommer snart fra Wild East :)

Billede
Brugeravatar

Indlægaf Kinski » tirs 11. mar 2008 17:40

AvatarDK skrev:Dagens spaghetti western plakat. Læg mærke til den interessante situation til højre i billedet. Se DET er en western jeg gerne vil se. Kommer snart fra Wild East :)

Det er en udemærket spaghetti, men Steve Reeves fungerer bedre som rendyrket muskelmand fremfor gunslingerer (han er lidt for stiv i det). Filmen indledes meget behændigt i en hårdtarbejdende fangelejr, så man lige kan nå at nyde Reeves i bar overkrop. Ak ja, de kære italienere havde sans som få for at malke en given situation :wink:
Nu er det ganske vist adskillige år siden, at jeg så den sidst, men jeg husker den ikke som værende sleazy af betydning. Men AvatarDK kan jo håbe, at jeg husker galt 8)
Kommende koncerter:

http://www.myspace.com/DoomedDenmark
Brugeravatar
Kinski

Geografisk sted: Amager
  • Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » ons 12. mar 2008 12:30

Jack skrev: Anyway, hvem er det, der udsteder klub-kort til medlemmer af Klubben For Ejere af Jernhånden-plakaten? Diabolik? Ibzen? :D

I givet fald vil jeg da også gerne have et sådant klub-kort :)

Fandt et eksemplar svinebilligt så nu er jeg altså med. Er der efterhånden nogen herinde der IKKE har et eksemplar af den plakat?
Brugeravatar

Indlægaf Jack J » tors 13. mar 2008 16:54

Jack skrev: Anyway, hvem er det, der udsteder klub-kort til medlemmer af Klubben For Ejere af Jernhånden-plakaten? Diabolik? Ibzen? :D

I givet fald vil jeg da også gerne have et sådant klub-kort :)

Fandt et eksemplar svinebilligt så nu er jeg altså med. Er der efterhånden nogen herinde der IKKE har et eksemplar af den plakat?

Teløk med det og velkommen i klubben! Ja, hvor fa'en blir de medlemskort af?
Jeg mindes bestemt, at det blev besluttet på sidste generalforsamling, at Diabolik skulle stå for de kort! :? :? :mrgreen:

Jeg købte iø plakaten udelukkende, fordi jeg syntes, den var fed. Bagefter skyndte jeg mig naturligvis ud og købte filmen (på 2-disk fra USA) :lol:
- og den kan klart anbefales!

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
796 indlæg • Side 16 af 54 • 1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 54

Tilbage til Sniksnak