• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Uncut ‹ Nyt fra Uncut

Uncut informerer. Her kan du læse den seneste nyt fra Uncut, samt høre om de nyeste opdateringer, quizzer, mm.
Skriv et svar
110 indlæg • Side 6 af 8 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8

Indlægaf Nicolai » ons 10. okt 2007 15:24

Vang skrev:I mine ører lyder et tema eller bare en håndfuld reviews med de aldrig glemte 80'er-helte ikke som en dårlig ide. Jeg kan bidrage med noget tvguf... anmelselser af lejekassetter fra Airwolf-serien (mærkværdig slaglinje) og KnightRider... Nu vi taler om helte :D (se under teksten og Don't Hassel the Hoff)

Så skal Michael Dudikoff og 'American Ninja'-serien også med på listen!!! 8)
http://www.youtube.com/watch?v=Xy8AlMh31cM

'Michael Dudikoff knew no martial arts before filming began.'
Hvilken overraskelse... :roll:

PS: Læg lige mærke til hvilket rating-system de bruger her!:
http://www.stomptokyo.com/otf/american/american.htm
:lol:

EDIT:
Nu har On Air Video knageme udsendt samtlige 5 film på DVD! AAAARGH! :shock:
http://www.onairvideo.dk/soeg.php?sog=a ... a&mode=sog
Senest rettet af Nicolai lør 20. okt 2007 23:53, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Nicolai » ons 10. okt 2007 16:38

Og gæt engang hvad 'ol' fluffy chest' skal være med i nu (det er vist ret åbenlyst...) - så må det være på sin plads med et Hasselhoff-tema!:
http://www.moviehole.net/news/20071006_ ... oting.html
Senest rettet af Nicolai tirs 1. dec 2009 15:53, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Giordani » søn 18. nov 2007 23:56

Har lige genset Spoorloos (George Sluizer; 1988), og jeg må sige at den er lige så frisk i dag, som den var dengang i start 1990´erne da jeg så den første gang. Filmen er så satans velkonstrueret at det næsten gør helt ondt, en sagte lille perle. Håber I, drengene på Uncut redaktionen (hmm hvor er alle de smækre lamseben?), giver jer i kast med en fin anmeldelse.
Brugeravatar
Giordani

Geografisk sted: kbh. v.

Indlægaf Jack J » man 19. nov 2007 00:00

Ja, jeg gir dig ret. Den holder. Det er ikke længe siden, jeg overvejede at springe ud fra altanen lige som ham franskmanden fortæller at han gjorde. "Folk forventede ikke at jeg gjorde det, så jeg gjorde det". :mrgreen:

Barbano skrev en god anmeldelse af den i Inferno.

Jack
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Giordani » man 19. nov 2007 00:33

Så er den også offer for en af filmhistoriens ringeste, og mest irriterende remakes. Oven i købet med Sluizer ved roret. En meget pinlig affære, der endda ender nogenlunde godt :-( Kan vist godt sidestilles lidt med Nattevagtens tur gennem remake maskinen.
Brugeravatar
Giordani

Indlægaf Jack J » man 19. nov 2007 00:51

Du har helt ret! Grunden til at den originale netop bliver siddende i kroppen på én er slutningen (som ikke skal røbes her, men den er ikke nødvendigvis 'happy')!

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » man 19. nov 2007 10:59

Giordani skrev:Har lige genset Spoorloos (George Sluizer; 1988), og jeg må sige at den er lige så frisk i dag, som den var dengang i start 1990´erne da jeg så den første gang. Filmen er så satans velkonstrueret at det næsten gør helt ondt, en sagte lille perle. Håber I, drengene på Uncut redaktionen (hmm hvor er alle de smækre lamseben?), giver jer i kast med en fin anmeldelse.

Det er faktisk lidt pinligt, at vi aldrig har været omkring den. Jeg har desværre ikke selv et eksemplar, men vil i hvert fald gerne bakke op om opfordringen, hvis andre uncuttere skulle sidde og føle trang til at flikke et par ord sammen om den.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » man 19. nov 2007 13:34

Og et review af Amsterdamned fra samme år (som Spoorloos) ville heller ikke være af vejen...
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tirs 20. nov 2007 15:51

Jack J skrev:Ja, jeg gir dig ret. Den holder. Det er ikke længe siden, jeg overvejede at springe ud fra altanen lige som ham franskmanden fortæller at han gjorde. "Folk forventede ikke at jeg gjorde det, så jeg gjorde det". :mrgreen:

Hvorfor i alverden overvejede du dog det?! :shock:
Har det noget med smerten og nazilægen at gøre? Du skal ikke lytte til ham Jack! Det dulmer ikke smerten at udsætte sig selv for yderligere pinsler!
(Så er endnu et alter ego trods alt at foretrække... ham kan du lystigt skamfere efter behov 8) )

Jack J skrev:Barbano skrev en god anmeldelse af den i Inferno.

Pudsigt... jeg kan slet ikke huske, at det var ham, der skrev omtalen. Eller hvad han skrev for den sags skyld. Vil lige finde bladet og genlæse det...

Giordani skrev:Filmen er så satans velkonstrueret at det næsten gør helt ondt, en sagte lille perle.

Hørt! Jeg er fuldstændig enig med dig... det gør virkelig ondt. :?
Satans til film... kun få film har haft så vedvarende og eftertrykkelig en virkning på mig... man frydes jo næsten over, at det, selv så relativt sent i ens liv, er muligt at få seriøse traumer af at se en film...
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tirs 20. nov 2007 16:29

Nicolai skrev:
Jack J skrev:Ja, jeg gir dig ret. Den holder. Det er ikke længe siden, jeg overvejede at springe ud fra altanen lige som ham franskmanden fortæller at han gjorde. "Folk forventede ikke at jeg gjorde det, så jeg gjorde det". :mrgreen:

Hvorfor i alverden overvejede du dog det?! :shock:

Jack J skrev:"Folk forventede ikke at jeg gjorde det, så jeg gjorde det"

...men bare tag det roligt, Nicolai. Gynther Meyer fik mig fra det. Ja, hvem sku' nu ha troet det om den sjover. :mrgreen:

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

nogle forslag til anmeldelser

Indlægaf nisse » ons 5. dec 2007 12:54

E.T. THE EXTRA-TERRESTRIAL
TWILIGHT ZONE: THE MOVIE
AMAZING STORIES
INNOCENT BLOOD
INTO THE NIGHT
SPLIT SECOND
MORTAL COMBAT
CITÉ DES ENFANTS PERDUS, LA
STUFF, THE
IT'S ALIVE
Q
RETURN TO SALEM'S LOT, A
STARMAN
ASSAULT ON PRECINCT 13
nisse

Geografisk sted: Amager

Indlægaf Giordani » fre 21. dec 2007 01:35

Her midt i den travle, knapt så søde juletid, har undertegnede raget lidt sygdom til sig, ærgerligt når man har røvtravlt :-( Men på den positive side, så er man jo tvunget til at holde sengen og se en masse film :-) I dag har jeg kørt to dobbelt shots af henholdsvis Aldo Lado og Emilio Miraglia. Jeg kunne specielt rigtig godt lide de to Lado film, mens Miraglias obskuritet ikke kommer som det store chock.

Filmene jeg meget gerne så anmeldt er disse fire:

The Night Evelyn came out of the Grave (Miraglia, Emilio; 1971)

Red Queen Kills 7 times (Miraglia, Emilio; 1972)

Short Night of the Glass Dolls (Lado, Aldo; 1971)

Who Saw Her Die? (Lado, Aldo; 1972)

Ud over disse fire, ville det være en fornøjelse at se hvad i syntes om Night Train Murders (Lado, Aldo; 1975)
Brugeravatar
Giordani

Indlægaf Nicolai » tors 21. feb 2008 15:42

George Pals 7 Faces of Dr. Lao, som jeg for noget tid siden snublede over på TCM i en sen nattetime (men ikke så færdig, da signalet var for dårligt, og jeg desuden ikke fik starten med)...
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf gorzelak » tors 21. feb 2008 16:15

Kære folkens: jeg har lige gået de forskellige ønsker igennem i denne tråd - der er virkelig, virkelig mange, og tak for det. Selvom der var flere film imellem, som vi rent faktisk har fået anmeldt, end jeg troede, så er der naturligvis mange, som har ønsket forgæves. Det skyldes - er jeg sikker på - ikke ond vilje, og for mit eget vedkommende er det faktisk overraskende sjældent, at jeg har et eksemplar stående af de film, der foreslås. Men det skyldes ganske sikkert også glemsomhed fra vores side. Så jeg har nu samlet alle de ønskede film i en liste, som vil blive rundsendt til uncutterne - forhåbentlig vil det resultere i, at vi får lidt flere af de ønskede film smækket op på sitet i den nærmeste fremtid. Den første blir nok Possession, som jeg ved, at Vang har et review på trapperne af.
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » fre 22. feb 2008 11:35

Og One Hour Photo er også på vej...
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside