• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
401 indlæg • Side 4 af 27 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 27

Indlægaf vonhegnet » ons 30. jan 2008 12:34

yo H-J....lækre sager...et enkelt har jeg aldrig set før......ELKAN.....jeg ligger dog inde med et 3'de cover til ULVEHUNDEN...skal lige prøve at maile dig et scan.

cheers...Lars..der undskylder det der med kalklappede Laplændere....det var naturligvis nogle jævla systembolagsfuskere der havde gl vhs-guld nede i kælderen sammen med Premier Grand Cru'er samt dåsebajere
"Jens....kald mig...Jens"(Dr Jerslev i SCHIZOFRANTIC)
vonhegnet

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf vonhegnet » ons 30. jan 2008 17:18

H-J.....har sendt et scan af cover til Ulvehunden fra det viiiiildt kendte og berømte danske videoselskab...CHEAP-MOVIE....til din "joenke-mail"

cheers....Lars,der liiii må høre om der findes tidligere udlejningskassetter featuring privaoptagelser af de føromtalte "weekend-udlån" ??
vonhegnet

Indlægaf Diabolik » ons 30. jan 2008 19:41

vonhegnet skrev:Lars,der liiii må høre om der findes tidligere udlejningskassetter featuring privaoptagelser af de føromtalte "weekend-udlån" ??

Jow-jow, de findes og du ka' sat'me tro de får smæk, de surströmninger!!!! :shock: Jeg troede ikke at Sanne ku' slå så hårdt!!!! Jeg har da godt haft et par rød/hvide baller en gang imellem, men fan'me aldrig blå/gul.... :lol:
/D
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf vonhegnet » ons 30. jan 2008 21:22

jooh joohhh H-J...du gamle bibliostøwer du...vi er jo nogen der kender til "din hang" til de mere "slagfærdige" damebekendtskaber..... fra din nok så blakkede fortid f.eks....A-haah-hoho!!

Fik du scannet...?? Vil du ha' coveret, er det dit...kvit og frit...minus 35 bob i porto...jeg sender i pakke...ok?

Cheers....Lars.....der iøvrigt starter i nyt job pr 1-3-08...så ved du det...hvor
jeg skal deale med mennesker ...som det hedder i fagsproget....der har sykkosociale forstyrelser og afvigende udfarende adfærd. Jeg kommer til at sku' gå med overfaldsalarm....men tænker at en Fulci x-rental i baglommen sagtens vil kunne skræmme selv den mest voldstraumatiserede klient laaaaangt væk,så jeg ikke lider overlast...hoho.
vonhegnet

Indlægaf Diabolik » ons 30. jan 2008 22:15

vonhegnet skrev:jooh joohhh H-J...du gamle bibliostøwer du...vi er jo nogen der kender til "din hang" til de mere "slagfærdige" damebekendtskaber..... fra din nok så blakkede fortid f.eks....A-haah-hoho!!

You got me there, mate!! LvH - Tossen 1-0

vonhegnet skrev:Fik du scannet...?? Vil du ha' coveret, er det dit...kvit og frit...minus 35 bob i porto...jeg sender i pakke...ok?

Ja, tak... og det er BETYDELIG pænere end 'Jeg-ska'-Digi-dig-i-måsen'-udgaven'!!!!!!!!!
Det er sat'me et tungt stykke papir du sender der... :lol: Men ski'e, jeg har jo dit konto nr., så jeg overfører snarest muligt!!!

vonhegnet skrev:Cheers....Lars.....der iøvrigt starter i nyt job pr 1-3-08...så ved du det...hvor jeg skal deale med mennesker ...som det hedder i fagsproget....der har sykkosociale forstyrelser og afvigende udfarende adfærd. Jeg kommer til at sku' gå med overfaldsalarm....men tænker at en Fulci x-rental i baglommen sagtens vil kunne skræmme selv den mest voldstraumatiserede klient laaaaangt væk,så jeg ikke lider overlast...hoho.

Tillykke meget jobbet, jeg vidste at en mand af din kaliber ikke ville komme til at gå ret længe med hænderne i lommerne!!!!

vonhegnet skrev:...hvor jeg skal deale med mennesker ...der har sykkosociale forstyrelser og afvigende udfarende adfærd...

Men borgmester for Nørre Nutten... Det havde jeg sgu' alli'vel aldrig troet!!!! :shock: :lol:

Spøg til side... Godt gået, Lars... Jeg har nu heller aldrig regnet dig for at være at hjemmegående type!!! Two thumbs up!!!!!
/HJ
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf hellebrecth » man 18. feb 2008 00:01

:lol:
Senest rettet af hellebrecth man 18. feb 2008 11:59, rettet i alt 1 gang.
hellebrecth

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf hellebrecth » man 18. feb 2008 11:58

[quote="hellebrecth"]BilledeBillede]
hellebrecth

Indlægaf Vang » man 18. feb 2008 12:06

Nydeligt cover til den engelske kassette af The Mangler. En skam, at filmen ikke er ret god :(
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf hellebrecth » man 18. feb 2008 16:27

det er en ok film, den mangler bar lidt mere udhygge i den,, :D hæhæ
hellebrecth

Indlægaf Gynther Meyer » lør 23. feb 2008 02:12

hellebrecth skrev:det er en ok film, den mangler bar lidt mere udhygge i den,, :D hæhæ

Når Vang skrev, den ikke var ret god, så mente han i virkeligheden:

Vang i Toolbox Murders-anmeldelsen skrev:Værst så det ud fra sen-80erne, hvor vi skulle udstå totalt forfejlede rædsler som Maskinen (The Mangler, 1995)... [...]

:mrgreen:
Brugeravatar
Gynther Meyer

Geografisk sted: 5 min før sprogrevisionen i '48
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tirs 26. feb 2008 23:14

Det står lidt sløvt til på vhs-markedet, meeeen et par stykker har det nye år dog bragt!!! Blandt andet en film som jeg ikke anede har haft dansk release!!!

Claude Chabrol's La Boucher (VCL-release)
Billede
León Klimovsky's La Saga de los Drácula (Dansk Videoklub ApS)...
Billede
Alberto Vázquez Figueroa's Manaos (Dansk Video Film)
Billede
Ovidio G. Assonitis & Robert Barrett's Chi Sei? (aka. Beyond the Door) (Baroness Video) ... Har aldrig set denne på dansk video før!!!!
Billede
Pier Carpi's Un Ombra nell'Ombra (Ring of Darkness) (WM Video)
Billede
Giulio Questi's Morte ha fatto l'Uovo (Death Laid an Egg) (Irish udgaven der åbenbart var blevet overtaget af VTV og derfor havde fået VTV klistermærker på)
Billede
Og sidst, mindst Alberto De Martino's Una Magnum Special per Tony Saitta (TV Bio)... Eeeeendelig fik jeg fat i den tredie udgave af Blazing Magnums (de to andre er henholdsvis fra Irish og fra Panorama)... Tusind tak til Jack J, for at lade den indgå i min samling!!! Thanx, mate!!!!
Billede

/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Mads » tirs 26. feb 2008 23:23

Diabolik skrev:Ovidio G. Assonitis & Robert Barrett's Chi Sei? (aka. Beyond the Door) (Baroness Video) ... Har aldrig set denne på dansk video før!!!!

'Kontrakt med den Anden Side' fandt jeg i sin tid sammen med 30-40 andre sjældne tapes hos VideoNetto da de lige havde åbnet deres afdeling ved Trianglen..
Ganske udmærket EXORCIST rip-off, og flot LBX kopi på DK video.. Filmen skulle angiveligt være på vej på DVD fra Code Red.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Gynther Meyer » tirs 26. feb 2008 23:28

Den der Blazing Magnums er da vist iø oprindeligt fra dig, Mads. Og nu står den altså så på Exrental Museet i Valby. :D

Virkelig fede fund der, Diabolik. Herligt!
Brugeravatar
Gynther Meyer

Geografisk sted: 5 min før sprogrevisionen i '48
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » tirs 26. feb 2008 23:40

Var ikke helt sikker, men mente egentlig nok at det var røget til Slagelse... Mon ikke Valby bliver endestationen? Havde vist også Panorama versionen, men Video Bio må være den ældste. Kan huske at filmen er ret så underholdende, både hårdtslående crime og whodunnit, og soundtracket er ekstremt fedt.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Diabolik » ons 27. feb 2008 00:17

Jo, tak... Der er sandelig to tumber med hvert deres stempel der har været i gang på bagsiden af coveret!!! :roll: :lol:
/D
Brugeravatar
Diabolik

ForegåendeNæste

Skriv et svar
401 indlæg • Side 4 af 27 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 27

Tilbage til Køb og salg-snak