Diabolik skrev:Jo, tak... Der er sandelig to tumber med hvert deres stempel der har været i gang på bagsiden af coveret!!!![]()
![]()
/D
På selve coveret?!

Nicolai skrev:På selve coveret?!Er det derfor du kun viser halvdelen af bagsiden?
Nicolai skrev: Så det havde næsten ikke overrasket mig, hvis Jack/Mads rent faktisk havde stemplet et bart område på selve coveret.
Nicolai skrev:Jeg har da ellers lige brændemærket min ex-rental af Udsøgte Lig (WM-Video ApS)...
Var det forkert?
Nicolai skrev:Jeg har da ellers lige brændemærket min ex-rental af Udsøgte Lig (WM-Video ApS)...
Var det forkert?
Diabolik skrev:Nicolai skrev:Jeg har da ellers lige brændemærket min ex-rental af Udsøgte Lig (WM-Video ApS)...
Var det forkert?
Hey Jack... We've got a live one!!!! Nicolai aspirerer kraftigt til lidt 'branding'... The Old West way!!!! Et J på den ene balle og et D på den anden!!!!![]()
![]()
![]()
Diabolik skrev:Nicolai skrev:På selve coveret?!Er det derfor du kun viser halvdelen af bagsiden?
Nej, de er da heldigvis så smagfulde at de gør det på bagsiden (når jeg siger bagsiden, så mener jeg den blanke side!)...
Normalt er vhs-covers i nærheden af A4-størrelse, men der var nogle selskaber der udsendte deres film i små kassetter (a la købskassetter) bla. Irish og TV Bio!
Begge udsendte deres film i kassetter der nærmest var at betegne som overdimensionerede kassettebåndskassetter;
/D
vonhegnet skrev:yosa H-J...mener at have dk-x af SLAGTEREN fra et andet selskab og med et andet cover...et sort/hvid cover...hmm!!??
Noget....hvis du kun har denne ene release??
cheers....Lars
Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster