• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
25 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Indlægaf Mads » fre 9. nov 2007 11:01

Maratonmanden skrev:Ahh så det en bootleg og måske ikke engang det komplette cut...

Det er den mest komplette version der nogensinde har været i omløb, men efter alt at dømme mangler den stadig materiale i forhold til Russell's eget 'rough cut'. Angel Digital er jo et sammenklip af den 'Maverick Directors' version der blev udsendt i UK 1997, og scener (bl.a. 'Raping of Christ' scenen) taget fra Mark Kermode's 'Hell on Earth' dokumentar som indeholder en del af det materiale som blev fjernet fra Russell's 'rough cut':
Much of the footage originally cut in 1971 was subsequently unearthed at the beginning of the 2000 and sections were shown in a TV documentary on Channel 4 in 2002.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Vang » fre 9. nov 2007 11:30

Dr. Humpp skrev:"The Devils", sidstnævnte burde være en Uncut fave. Ihvertfald en milepæl i nunsploitation, Oliver Reed er helt suveræn.
Ja, jeg fatter heller ikke, at vi endnu ikke har fået den anmeldt. Måske i et kommende heksetema :)
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Maratonmanden » fre 9. nov 2007 15:23

Godt nok er "Tommy" en noget blandet fornøjelse, men jeg synes nu alligevel den vinder ved flere gensyn. Oliver reed får da klart for meget plads og er vel nærmest fejl-castet(manden har jo ikke en tone i livet), men ellers sprudler filmen jo af fantasi og sjove indfald.Og kan man li syre-rock ala The who er der flere ret fede numre, Og både mødet med pinball wizard og the Acid Queen er forrygende, den jernjomfru med injektionssprøjter er da genial(burde stå i en hver dansk forlystelsespark :) , for ikke at snakke om rullen rundt i bæ-scenen!!!

Ken russell har også lavet "Billion dollar brain" og "Women in love"som begge ser interessante ud.
"Mahler" gad jeg godt se.

Har forresten også "The Rainbow" liggende på dk-video, men har ikke set den. Den er jo også erotik efter roman af D.H. Lawrence.

Mikkel
Maratonmanden

Indlægaf Dr. Humpp » fre 9. nov 2007 21:08

BILLION DOLLAR BRAIN er den 3. Harry Palmer/Michael Caine film, og er klart den vildeste i den agent serie. Kan varmt anbefales. En slags James Bond møder Dr. Strangelove.
Billede
http://devilution.dk/ (House Of Franco)
Dr. Humpp

Geografisk sted: Olga's House Of Shame aka Amar

Indlægaf Nicolai » fre 9. nov 2007 21:46

Dr. Humpp skrev:BILLION DOLLAR BRAIN er den 3. Harry Palmer/Michael Caine film, og er klart den vildeste i den agent serie. Kan varmt anbefales. En slags James Bond møder Dr. Strangelove.

Pis! Jeg vidste heller ikke, at Russell også havde lavet DEN! Den eneste i serien jeg ikke har set! Den skal straks opspores! Tak for den fede plakat og anbefalingen doktor! Man må jo hellere følge lægens anvisninger. :D
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Mikkel Harris » fre 29. feb 2008 14:39

Så ser det endelig ud til, at Warner vil udsende en officiel DVD med THE DEVILS

http://www.dvdactive.com/news/releases/the-devils.html

Jeg har faktisk aldrig set den, så det ser jeg meget frem til - med eller uden The Rape of Christ.
Brugeravatar
Mikkel Harris

Indlægaf Vang » fre 29. feb 2008 15:13

Mikkel Harris skrev:Med eller uden The Rape of Christ.

Spørgsmålet er jo, hvem, der voldtager hvem. :o Fed film - herligt overskruet og hysterisk. Glæd dig.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » fre 29. feb 2008 16:06

Mikkel Harris skrev:Så ser det endelig ud til, at Warner vil udsende en officiel DVD med THE DEVILS

http://www.dvdactive.com/news/releases/the-devils.html

Og meget apropos med en reklame for den nyeste smølfetegnefilm nedenunder! :mrgreen:

Lyder ellers godt, jeg har faktisk heller aldrig set den - kun klip fra den famøse sekvens i Paul Joyce-dokumentaren Hell on Earth. Lækkert cover forresten - han ser sgu ud til at nyde det den gode gamle liderbuk Reed!
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Mikkel Harris » lør 1. mar 2008 11:00

Årh, for Satan i Helvede...

http://hollywood-elsewhere.com/archives ... e_devi.php
Brugeravatar
Mikkel Harris

Indlægaf Nicolai » lør 1. mar 2008 15:38

The information, however, was a "mistake," according to WHV exec publicity director Ronnee Sass.

Hvordan pokker laver man sådan en "fejl" (hvad citationstegnene så end skal indikere)?!! :evil:
Men selvfølgelig! De må jo have talt om den forestående PG-13-genindspilning med Nicolas Cage og Agnes Bruckner i hovedrollerne og Uwe Boll i instruktørstolen!
Brugeravatar
Nicolai

Foregående

Skriv et svar
25 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Tilbage til Genrefilm