Jeg synes at det bliver værre og værre for hver dag der går!!!!
Jeg vil godt donere nogle kroner i fald implementeringer eller mod'en kommer til at koste noget!!!
/D
Nicolai skrev:Og så lige et lille forslag: en af jeres nyeste brugere har fortalt mig (og han er sikkert ikke alene), at han sjældent (han har læst Uncut i lang tid blot ikke været bruger før nu) får checket selve www.uncut.dk ud, hvad nye anmeldelser angår, da de jo kommer sådan lidt uregelmæssigt, og han som så mange andre har masser at se til i forvejen.
Hvad med at have ÉEN enkelt tråd, hvor man skriver et indlæg, hver gang der er kommet nye artikler, anmeldelser eller lignende. Så ville alle jo kunne vælge funktionen "Overvåg dette emne for svar" og dermed få besked pr. e-mail, når der er nyt på Uncut. Såfremt det yderligere skulle være muligt at lave en slags standardiseret velkomst-PM til nye medlemmer, kunne man jo så gøre opmærksom på opdateringstråden i denne - og bl.a. linke til den.
Jeg ved godt, at folk jo bare kan sørge for at checke både forum og selve hovedsiden jævnligt, men det må vel være i skribenternes interesse, at så mange læser deres anmeldelser som muligt. Og så kunne det da være fedt for forummedlemmerne, at de blev holdt opdateret om nye anmeldelser, artikler og lignende. Især for dem der ikke besøger forummet og hovedsiden ofte. Blot en tanke.
gorzelak skrev:Her taler jeg bare personligt og ikke for redaktionen, men jeg synes - altså personligt - ikke, at ideen er god. Selvom jeg også har overvejet et lignende tiltag fra tid til anden. Først og fremmest kan jeg ikke rigtigt forstå, at han synes, anmeldelserne kommer uregelmæssigt. Det har de naturligvis gjort i en periode, og specielt før vi fik indført dag-til-dag-opdateringer i stedet for den gamle opdateringsform med opdateringer hver 2.-3.-4. måned. Pt., ikke mindst takket være Kristian og Søren, bliver sitet imidlertid opdateret med nye reviews omkring 3 gange om ugen - så det kan da ikke være ret mange forgæves klik, vi taler om, hvis man f.eks. besøger hoved-sitet én gang om dagen.
gorzelak skrev:Dernæst stiller jeg mig måske lidt tvivlende mht., at det vil få folk til at besøge sitet hyppigere, end de gør nu, eller læse flere anmeldelser. Klikker man ind og finder ud af, at der ikke er opdateret, er der en teoretisk chance for, at man måske læser nogle af anmeldelserne fra vores betragtelige bagkatalog i stedet. En service som den foreslåede vil placere fokus meget på de nye reviews og resultere - tror jeg - i at folk klikker ind, læser de nye og derefter går videre igen.
gorzelak skrev:De vil formentlig også kun klikke ind, hvis de nye reviews omhandler film, der interesserer dem, så det vil yderligere filtrere besøgende fra.
gorzelak skrev:Derfor er det ikke noget, jeg personligt har lyst til at kaste mig ud i, men er der andre fra redaktionen, der føler for at bestyre en sådan tråd, vil jeg heller ikke sætte mig imod.
Nicolai skrev: Men jeg vil anbefale, at I følger Mads' opfordring - synes det er lidt sørgeligt, at ingen af jer tilsyneladende (medmindre I har gjort det i et PM til ham) har reageret på hans udmærkede forslag.
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 4 gæster