• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Uncut ‹ Nyt fra Uncut

Uncut informerer. Her kan du læse den seneste nyt fra Uncut, samt høre om de nyeste opdateringer, quizzer, mm.
Skriv et svar
10 indlæg • Side 1 af 1

Plakat-konkurrence

Indlægaf Vang » tirs 12. apr 2005 22:17

I forbindelse med åbning af den nye webbaserede plakatbiks http://www.plakatforretningen.dk har vi udskrevet en konkurrence om syv biografplakater. Fem til Roman Polanskis Repulsion og to til Sam Raimis Evil Dead.

Især Repulsion-plakaten sparker røv. Kig forbi uncut og deltag i konkurrencen.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Kristensen » ons 13. apr 2005 02:04

Hm der er da et par ting som frister. Meeeeen de ved da godt hvad de skal tage for dem. 500 svin for Supersonic Man. Tror jeg gav 30kr for min originale spanske til selvsamme.

K
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Ovesen » ons 13. apr 2005 10:12

Kristensen skrev: Meeeeen de ved da godt hvad de skal tage for dem.

ja, det må siges. Især kategorien "Eksklusive filmplakater" (hvad fanden er det anyway...?) er nok beæret med liiige lovligt høje priser.... En del af dem kunne på en god dag hapses i filmhuset til en flad 20'er...
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf Ovesen » ons 13. apr 2005 10:19

Eraserhead er "American Kitch"..... :lol:
Brugeravatar
Ovesen

• Hjemmeside

Indlægaf Yousef » ons 13. apr 2005 10:22

Damn der er ellers nogle fede nogen priserne er dog lidt... :?

Ærgeligt at så mange af dem har været foldet
Brugeravatar
Yousef

Geografisk sted: Kokkedal

Indlægaf Petter » ons 13. apr 2005 14:14

Ovesen skrev:ja, det må siges. Især kategorien "Eksklusive filmplakater" (hvad fanden er det anyway...?) er nok beæret med liiige lovligt høje priser.... En del af dem kunne på en god dag hapses i filmhuset til en flad 20'er...

Nogle af de "eksklusive" har de ihvertfald kun en af.
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Geografisk sted: København

Indlægaf Zypher » ons 13. apr 2005 16:56

Nu vi snakker plakater, er der så nogen der kan forklare mig hvorfor de oftest har sådan nogle "skæve" mål i forhold til de rammer man kan købe? Nu kan jeg se at en del af det plakater de sælger på siden måler 62 x 85, men man kan jo kun få rammer i 60 x 80 eller 70 x 100. Ved den førstnævnte skal man til at skære i plakaten og ved den sidstnævnte er der jo alt for meget plads.

Træls!
Brugeravatar
Zypher

Geografisk sted: Fredericia
  • Hjemmeside

Indlægaf Gæst » lør 8. apr 2006 22:33

:) :) :)
Gæst

Indlægaf Ovesen » søn 9. apr 2006 11:55

Zypher skrev:Nu vi snakker plakater, er der så nogen der kan forklare mig hvorfor de oftest har sådan nogle "skæve" mål i forhold til de rammer man kan købe? Nu kan jeg se at en del af det plakater de sælger på siden måler 62 x 85, men man kan jo kun få rammer i 60 x 80 eller 70 x 100. Ved den førstnævnte skal man til at skære i plakaten og ved den sidstnævnte er der jo alt for meget plads.

Træls!

ja, det må siges! det er ret TRÆLS, at skulle punge ud med 500 spir for en indramning, bare fordi en bilkaramme mangler et par cm på den ene led...

en løsning kunne være, at anskaffe sig en stak af de rammer de bruger i biograferne, således kunne man også skifte plakaterne ud i et snuptag! er der nogen der ved, hvor man kan købe dem?
Brugeravatar
Ovesen

• Hjemmeside

Indlægaf Zypher » søn 9. apr 2006 23:13

Ovesen skrev:
Zypher skrev:Nu vi snakker plakater, er der så nogen der kan forklare mig hvorfor de oftest har sådan nogle "skæve" mål i forhold til de rammer man kan købe? Nu kan jeg se at en del af det plakater de sælger på siden måler 62 x 85, men man kan jo kun få rammer i 60 x 80 eller 70 x 100. Ved den førstnævnte skal man til at skære i plakaten og ved den sidstnævnte er der jo alt for meget plads.

Træls!

ja, det må siges! det er ret TRÆLS, at skulle punge ud med 500 spir for en indramning, bare fordi en bilkaramme mangler et par cm på den ene led...

en løsning kunne være, at anskaffe sig en stak af de rammer de bruger i biograferne, således kunne man også skifte plakaterne ud i et snuptag! er der nogen der ved, hvor man kan købe dem?

De kan bl.a. fåes her: http://www.spotlightdisplays.com/product.htm

Men er ikke helt billige...
Brugeravatar
Zypher

Geografisk sted: Fredericia
  • Hjemmeside

Skriv et svar
10 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Nyt fra Uncut