• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
5 indlæg • Side 1 af 1

Wellness i ølbad

Indlægaf Vang » tors 3. apr 2008 11:35

Da jeg først læste om det, var jeg sikker på, at det var en aprilsnar fra den post danmark omdelte "Med rundt", der ryger ind med brevpostomdelingen.

Men nej, den vestlige dekadence har taget nye højder og her er et rigtig godt bevis på, at der er er mennesker i Danmark, der er blevet alt, alt for velhavende. Og forskellige luksuiøse fupnumre skal lokke deres penge op af lommerne på de velstillede. Et af disse fupnumre, der længe har irriteret mig (og nej, det er ikke Natfilmfestivalens deroute, vi taler om), er wellness-konceptet.

Længe har fruerne stået for skud, men nu er det åbenbart blevet mændenes tur. Klim strand Camping tilbyder bad i øl som del af deres wellness-koncept. Hvor fedt er det lige? Journalisten til stykket - globetrotter og metroseksuel karlsmart Kenni Kjær Rasmussen fra KommunikationsGruppen a/s - beretter at oplevelsen er femstjernet og stærkt vanedannende. så jeg går ud fra, at han har taget mere end en øldukkert til den nette sum af 220,- pr. dyp. Må jeg godt have lov til at pisse i øllet inden næste tur i bajerbadet?

Enhver der så meget som overvejer en tur til Klim Strands ølbad kan få en gratis tur i Vangs urinslæde med efterfølgende ananasudblokning. Så skal jeg dælme lære dem noget om wellness. Både urinen, slæden og ananasen er økologisk.

Hvis du tør, kan du besøge Klim Strand her: http://www.klimstrand.dk/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=69&Itemid=104

Og nej, dette er IKKE skjult reklame som det nylige Eye for Eye-indlæg... :lol:
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tors 3. apr 2008 15:02

BilledeAaah... der er intet som et godt krus mjød iblandet Vangs økologiske urin, mens man hviler på ananasen.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Morbid Angel » tors 3. apr 2008 18:07

Øllet bliver derefter puttet på flasker under navnet Hancock :wink:

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Vang » fre 4. apr 2008 10:44

Suk, der er så meget at være sur over. Stress coaching-eksperter, livsstilseksperter, spindoktorer og andre svindlere. Anyway, jeg har ikke tid til at få en snak med Kenni inden hans næste ølbad, men jeg har inviteret den kære phd Jack Fritscher til at lære Kenni lidt om ananasudblokning generelt: http://www.amazon.com/gp/product/images/1887895558/ref=dp_image_text_0/103-5034430-3096601?ie=UTF8&n=283155&s=books Måske skulle jeg også invitere The Gaywalker. Frit efter hukommelsen: Jipiiee... Nu kommer Bulle... og han har en guldmedalje i at røvkneppe små luderdrenge som jer! Stærke sager hr. Mohsen.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » fre 4. apr 2008 15:59

'A Boner Book'?!! :lol: Bulle - The Gaywalker?!! :mrgreen:
Lyder som en dårlig Wesley Snipes-joke.

Så mangler vi bare musikvideoen, hvor Bulle leverer hardcore-bøssevoldtægtsrappen "Øje for øje, hul for hul"....
Brugeravatar
Nicolai

Skriv et svar
5 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Sniksnak