• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
35 indlæg • Side 3 af 3 • 1, 2, 3

Indlægaf Kinski » man 31. mar 2008 11:46

mikkelsvendstrup skrev:Jeg fik flg besked fra NatFilm:

Hej Mikkel,

Ja det beklager vi naturligvis. Vi var lovet filmen på 35mm af den italienske distributør, men efter vores programtryk har de oplyst at de kun kan levere den - og de andre spaghettiwesterns - på dvd. Det er selvfølgelig langtfra optimalt, selv om dvden er i god kvalitet, men det eneste alternativ var at aflyse.

Venlig hilsen
Niels

NatFilm

Øhhhh...JA...aflys lortet eller gør det gratis!!! Hvor svinagtgt er det at tage 70 danske dollars for en DVD forevisning!!

Mikkel, hvad henviser Niels fra Natfilm til her? Hvis det er MATALO, så har den hele tiden kun været angivet til at være dvd (med engelske undertekster).
Kommende koncerter:

http://www.myspace.com/DoomedDenmark
Brugeravatar
Kinski

Geografisk sted: Amager
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » fre 4. apr 2008 16:39

Mads Jensen skrev:
Kinski skrev:Jeg har lige været i Grand og hente Natfilm avisen. I dén angives ikke hvorvidt en film vises på ex. dvd eller 35mm. Men det anføres derimod på Natfilm Festivalens hjemmeside. Umiddelbart er det da klart mest interessant at se et rigtig print - Dvd-film kan jeg se på mit eget lærrede..

Django (35mm)
Django, Kill...If You Live, Shoot! (35mm)
Matalo! (Dvd)
Tepepa (35mm)
Yankee (Dvd)

Har lige set DJANGO i Husets Biograf, det var desværre IKKE en 35mm kopi som ellers først annonceret, men på DVD: utekstet med engelsk dub. Natfilm har opdateret deres hjemmeside, nu står samtlige af Spaghetti titlerne opført som DVD, også DJANGO KILL og TEPEPA!

Og nu har de aflyst den sidste fremvisning af Tepepa til fordel for Jack Brooks: Monster Slayer. 35mm er da klart at foretrække fremfor dvd, men de er nu stadig en flok amatører. Hvis de ikke kan skaffe spaghetti på 35mm, skal de heller ikke programsætte dem. Deres undskyldning er tåbelig:
OBS! Vi skal desværre beklage at de italienske distributører ikke som lovet har kunnet levere 35mm af de annoncerede film. Alle fem vises derfor på dvd

Så hellere finde et ordentligt alternativ.

Tepepa - Jack Brooks: Monster Slayer
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf mikkelsvendstrup » lør 5. apr 2008 11:47

Kinski skrev:
mikkelsvendstrup skrev:Jeg fik flg besked fra NatFilm:

Hej Mikkel,

Ja det beklager vi naturligvis. Vi var lovet filmen på 35mm af den italienske distributør, men efter vores programtryk har de oplyst at de kun kan levere den - og de andre spaghettiwesterns - på dvd. Det er selvfølgelig langtfra optimalt, selv om dvden er i god kvalitet, men det eneste alternativ var at aflyse.

Venlig hilsen
Niels

NatFilm

Øhhhh...JA...aflys lortet eller gør det gratis!!! Hvor svinagtgt er det at tage 70 danske dollars for en DVD forevisning!!

Mikkel, hvad henviser Niels fra Natfilm til her? Hvis det er MATALO, så har den hele tiden kun været angivet til at være dvd (med engelske undertekster).

Det var Django i Odense!
http://www.uncut.dk
http://www.dvdsnak.dk
Brugeravatar
mikkelsvendstrup

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf kristian » lør 5. apr 2008 14:20

Jeg lavede min egen lille private midnight screening af den norske fjeld gyser "Rovdyr" i går. Den er faktisk udemærket. Historien er dybt ordinær og læner sig gevaldigt op af film som "Them" og "Texas Chainsaw" og andre backwoods film. Til gengæld er den skide godt filmet i dejlig cinemascope. Mange fine små detaljer i billederne. Filmen er dog ikke særlig uhyggelig som sådan, bortset fra et par enkelte og ret brutale scener. Blandt andet er der en scene hvor en norsk fyr får skåret maven op mens han stadig er i live - NICE!!!!
Vi kunne godt lære lidt af vores nordlige "venner" når det kommer til slasherfilm, og så var filmen i øvrigt på 35 mm og ikke DVD.
Brugeravatar
kristian

Geografisk sted: Odense C

Indlægaf Jack J » tirs 12. aug 2008 23:23

Kristensen skrev:[REC] er en af de bedste horrorfilm jeg længe har set og kan kun gå med mine varmeste anbefalinger.

Jeg har netop set den (dobbelt dvd fra UK) og kan kun give dig ret!!

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Foregående

Skriv et svar
35 indlæg • Side 3 af 3 • 1, 2, 3

Tilbage til Genrefilm