Hm, og så gør det jo heller ikke noget, at Beatrice Dalle spiller en psykopatisk morder! Beatrice Dalle... ahsa

Jack
Jack J skrev:Jeg har netop set den nye franske film À l'INTÉRIEUR (på amk. dvd som Inside) og ud over at være uhyggelig, så er det meget muligt den blodigste film, jeg har set, lissom, nogensinde. Glem TENEBRAE, glem BRAINDEAD, glemt RE-ANIMATOR, den er mere blodig, og det gør bestemt større indtryk, da den foregår i et realistisk setting.
[...]
Hm, og så gør det jo heller ikke noget, at Beatrice Dalle spiller en psykopatisk morder! Beatrice Dalle... ahsa![]()
Larsemand skrev:Tja, Das Komabrutale Duel eller Violent Shit filmene er vel også konkurrenter? Anyway, så har jeg A l'interieur liggende, så den må jeg få tjekket ud. Haute Tension synes jeg var en ret ubehagelig film, især da den til sidst blev overraskende virkelighedsfjern.
Jack J skrev:Nu ser det heldigvis ud til, at denne nye franske bølge forsætter med THEM og nu INSIDE!!![]()
Jack
Dr. Humpp skrev:Mens jeg er mere 'det er ikke lavet en god horrorfilm de sidste 25 år, det er kun masochister og stakler der gider glo på nye gysere'...men det er jo så kun amerikanske gorefilm jeg taler om.
Dr. Humpp skrev:Men polsk/tjekkisk 60er arthouse er stadig the shit!
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 4 gæster