• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
209 indlæg • Side 7 af 14 • 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14

Indlægaf Skøtt » tirs 24. jun 2008 16:24

gorzelak skrev:Folk må vist tilstå alt det, de vil - så længe de ikke opfordrer andre til at gentage deres ugerninger eller indikerer, hvor/hvordan man kan gøre det.

Åh, Lars. Du er bare en gammel flink mand med hang til sleaze, som ikke ved hvordan gestappo-justits fungerer.

Jeg er meget spændt på at se den forlængede udgave af Dværgen, samt få syn for hvordan den tager sig ud. Både i forhold til transfer, booklet og vendecover. Det bliver jo en sand fest når den udkommer.
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 24. jun 2008 16:28

Skøtt skrev:
gorzelak skrev: Det bliver jo en sand fest når den udkommer.

Det får næsten én til at ønske man var en dværg.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » tirs 24. jun 2008 21:32

Skøtt skrev:Jeg er meget spændt på at se den forlængede udgave af Dværgen, samt få syn for hvordan den tager sig ud. Både i forhold til transfer, booklet og vendecover. Det bliver jo en sand fest når den udkommer.
Jeg er bestemt også spændt på at se det færdige resultat, transfer'et er nu færdiggjort og alt går efter planen. Håber der bliver en eller anden form for releasefest..

Dr. Humpp skrev:kan Mads ikke komme på finansloven? :)
Det er da en glimrende ide, men mon ikke den siddende regering får svært ved at finde midler til den slags på værdikampsbudgettet.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Dr. Humpp » ons 25. jun 2008 10:52

Jack J skrev:Det får næsten én til at ønske man var en dværg.

Der er en del dværge som får opereret deres ben længere, du kan blive det første normalstørrelse menneske nogensinde som vælger at få opereret sine ben og arme ned til dværgstørrelse...alt sammen for at hylde Torben Bille. Se så er man en rigtig film fan, så kan trekkies og andre bare fucke af.

Vil du Jørgen Eges privat nummer? Han er frisk!
http://devilution.dk/ (House Of Franco)
Dr. Humpp

Geografisk sted: Olga's House Of Shame aka Amar

Indlægaf Jack J » ons 25. jun 2008 16:36

Dr. Humpp skrev:Vil du Jørgen Eges privat nummer? Han er frisk!

Jeg har det allerede på mobilen, tak. Ja, helt igennem fin fyr. :lol:

For at det ikke skal lære løgn, så er du ikke helt så langt ude, som man måske sku' tro: Jeg så faktisk en dokumentar om folk i UK, der får opereret lemmer væk, fx en arm eller et ben, fordi de føler, at de ikke hører til på deres krop!! Ja, den er sgu go' nok og seriøst mentalt fucked up! Og lægerne går med til det i England, hvis de tror disse personer er så alvorlige med det, at de måske vil gøre det selv, hvis ikke en læge gør det!! :shock:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » lør 28. jun 2008 19:08

Jack J skrev:
For at det ikke skal lære løgn, så er du ikke helt så langt ude, som man måske sku' tro: Jeg så faktisk en dokumentar om folk i UK, der får opereret lemmer væk, fx en arm eller et ben, fordi de føler, at de ikke hører til på deres krop!! Ja, den er sgu go' nok og seriøst mentalt fucked up! Og lægerne går med til det i England, hvis de tror disse personer er så alvorlige med det, at de måske vil gøre det selv, hvis ikke en læge gør det!! :shock:

Transvestitter?
Brugeravatar
Skøtt

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 28. jun 2008 19:14

Hmm, jeg er ikke helt sikker på, om det kvalificerer én som trans at få skåret benet eller armen af. Hmm. Åhh, du mener lægerne! Transvestit-læger, der skærer arme og ben af folk, der føler det er overskydende kød. Fascinerende tanke.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Dr. Humpp » man 30. jun 2008 17:42

Her er hvad Jack taler om:

Amputee Identity Disorder, this illness causes a person to wish to have a healthy part of their body amputated. In some cases, the sufferer has gone so far as to amputate their own limbs. Some sufferers also have sexual fetishes involving amputees. Some surgeons have actually amputated a limb for a person suffering this disorder, but it is a highly controversial move and most doctors use similar treatments to those used for phantom limb disorders.

Har også set en doku om det mærkelige fænomen, der er næsten umuligt at få foretaget operationen i den vestlige verden, så derfor rejser de folk som har denne bizarre 'lidelse' til østen, eller Mexico...med mindre Jørgen Ege har tid. Så også et afsnit af Nip/Tuck der handlede om AID for et par år siden, sygt men ret fascinerende.

Det kaldes også 'Body Integrity Identity Disorder'
http://en.wikipedia.org/wiki/Body_Integ ... y_Disorder

+ 'Apotemnophilia'

Apotemnophilia is the erotic interest in being or looking like an amputee. It should not be confused with acrotomophilia, which is the erotic interest in people who are amputees. When experienced very strongly, some people with apotemnophilia come to feel discontented with their bodies and want to actually remove an otherwise healthy limb, a condition called Body Integrity Identity Disorder. Some apotemnophiles seek surgeons to perform an amputation or purposefully injure a limb in order to force emergency medical amputation.
Senest rettet af Dr. Humpp man 30. jun 2008 21:56, rettet i alt 1 gang.
http://devilution.dk/ (House Of Franco)
Dr. Humpp

Geografisk sted: Olga's House Of Shame aka Amar

Indlægaf Thomsen » man 30. jun 2008 19:21

Jeg har også set et par dokumentarprogrammer om lidelsen (?) gennem tiden. Det har endda været brugt i et afsnit af CSI.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Skøtt » man 30. jun 2008 22:52

Thomsen skrev:Jeg har også set et par dokumentarprogrammer om lidelsen (?) gennem tiden. Det har endda været brugt i et afsnit af CSI.

Tja, hvis man kan lave DNA action-packed, er der vel ikke meget andet tilbage som ikke også kan...

Jeg gentager: Det drejer sig om forvirrede transvestitter, der ikke kender op fra ned - eller i disse tilfælde: lem fra lem :lol:
Brugeravatar
Skøtt

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 10. jul 2008 11:41

Starta Bilen ovre på Cinehound gjorde mig lige opmærksom på følgende info på AWE's hjemmeside om DVÆRGEN-udgivelsen:

Extras: To versioner af filmen (export version & dansk sexversion (restaureret fra original 35 mm
biografprint)), biografier og filmografier, trailershow, 4 siders booklet med linernotes af Mads Jensen.

Begge versioner er altså med!! Herligt!

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Kinski » tors 10. jul 2008 15:25

Mads Jensen skrev:Håber der bliver en eller anden form for releasefest...

Jeg har hørt rygter om Huset den 17. august...
Kommende koncerter:

http://www.myspace.com/DoomedDenmark
Brugeravatar
Kinski

Geografisk sted: Amager
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » tirs 22. jul 2008 23:56

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

-skulle være i butikkerne i løbet af et par dage..
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Skøtt » ons 23. jul 2008 10:56

Lækkert.

Er det bare mig, eller har Torben på det sidste billede samme saglige udtryk som Uncut-Hollesen?!

Billede

Billede

Ovesen arbejder iøvrigt sammen med en der kendte Torben! Måske er der noget i vandet i Odense der gør noget ved folk...
Brugeravatar
Skøtt

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 23. jul 2008 16:36

Hollesen har også altid forekommet mig noget dværgeagtig. :lol:

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
209 indlæg • Side 7 af 14 • 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14

Tilbage til Genrefilm