• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
5 indlæg • Side 1 af 1

Cannibal Mercenary (1983)

Indlægaf deodato » søn 14. okt 2007 16:32

Faldt tilfældigvis over T. Weisser's rev af ovenstående i min "Asian Cult Cinema"-bog forleden og den lyder til at være rigtig fed. Nogen der kender noget til den eller ved om den er ude på DK video?
deodato

Indlægaf Jack J » søn 14. okt 2007 18:35

Har godt læst om den på Günter Müllers Weird Asia-site (som er nede for tiden) og den skulle være ret over the top! Men pas iø på: den er ude i forskellige klippede/uklippede versioner (og aldrig på dansk).

Jack
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 9. jul 2008 11:41

Hvis du stadig er ude efter CANNIBAL MERCENARY, vil jeg lige gøre opmærksom på, at du kan få den fra zddvisualmedia i England. Den er også kommet på tysk DVD, men den version er stærkt censureret!! Den engelske DVD er af den type, som Uncut ikke tillader, at der linkes til, men Google er jo din ven :lol: Den er u/c og står ganske udemærket (trukket over en video). Og jeg skal hilse og sige, at der gås altså til makronerne mht. voldscener!

Billede

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf deodato » ons 9. jul 2008 15:07

Jack J skrev:
Hvis du stadig er ude efter CANNIBAL MERCENARY, vil jeg lige gøre opmærksom på, at du kan få den fra zddvisualmedia i England.

Oh, jo det er jeg skam og tak for tippet Jack. Fandt selv en bootleg på noget der hedder visual-pain, men har stadig ikke fået bestilt den :roll:... selvom prisen bestemt er rimelig.
deodato

Indlægaf Jack J » ons 9. jul 2008 15:26

Jeg vil absolut anbefale ZDD frem for Visual Pain (som nu i øvrigt hedder WTFDVDS). Der er godt nok tale om bootlegs begge steder, men de må jo godt se godt ud alligevel; hos WTFDVDS får man en blank disk i en folder. That's it! ZDD's "udgivelser" ser meget proffe ud! Printede og plastikovertrukne omslag og printede disks. Servicen lader også noget tilbage hos WTFDVDS; for nyligt (før jeg opdagede den anden) bestilte jeg et par film og efter 3 (tre!!!) uger fik jeg en email!! Hos ZDD skrev de dagen efter, at filmene var sendt.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Skriv et svar
5 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm