• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
98 indlæg • Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Indlægaf Nicolai » ons 30. jul 2008 14:55

Har den engelske dub OG fastbrændte store undertekster?

Jack J skrev:Nej, jeg mener to!!! :evil:
De er et instruktørpar, som arbejder sammen. Officielt er den ene instruktør og den anden producent, men når man ser interviews med dem, får man hurtigt forståelsen af, at grænserne for hvem der laver hvad flyder ud. Jeg har sagt det til dig, Nicolai, du skal ikke tvivle på, hvad jeg siger. Jeg tar aldrig fejl! 8)

Du er ude på dybt dybt vand med den forklaring Jack... :roll:
Jeg har aldrig hørt tale om ham den anden gut. Og desuden kan jeg vel næppe regne med, at du taler sandt, når du siger, at du aldrig tager fejl. Eller rettere: jeg ved, at også du indimellem tager fejl.

Er det Grégory Levasseur du mener? Han er da manuskriptforfatter.
Senest rettet af Nicolai ons 30. jul 2008 15:00, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » ons 30. jul 2008 15:00

Nicolai skrev:Har den engelske dub OG fastbrændte store undertekster?

Jack J skrev:Nej, jeg mener to!!! :evil:
De er et instruktørpar, som arbejder sammen. Officielt er den ene instruktør og den anden producent, men når man ser interviews med dem, får man hurtigt forståelsen af, at grænserne for hvem der laver hvad flyder ud. Jeg har sagt det til dig, Nicolai, du skal ikke tvivle på, hvad jeg siger. Jeg tar aldrig fejl! 8)

Du er ude på dybt dybt vand med den forklaring Jack... :roll:
Jeg har aldrig hørt tale om ham den anden gut. Og desuden kan jeg vel næppe regne med, at du taler sandt, når du siger, at du aldrig tager fejl. Eller rettere: jeg ved, at også du ind imellem tager fejl.

Haha, morsomt. :evil:
Hvis du ikke har set nogle af dvd'erne, går jeg heller ikke ud fra, at du har set noget af ekstramaterialet på den amk eller uk dvd, og på dette ekstramateriale er det MEGET tydeligt ,at det er sådan de arbejder. Der bliver endda omtalt scener, hvor det er ham den anden, som har instrueret.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 30. jul 2008 15:15

Nicolai skrev:Er det Grégory Levasseur du mener? Han er da manuskriptforfatter.

Jeg skrev jo netop:

Officielt er den ene instruktør og den anden [...]

Èn ting er, at jeg skriver for sjov, at jeg ikke tar fejl, men derfra og så til at tvivle på, at det andet er sandt, når jeg nu referere til info fra dvd-ekstramaterialet, er lidt langt ude. Jeg går ud fra, at når de to selv, på deres egne dvd'er, fortæller, at de begge instruerer forskellige scener, så går jeg ud fra at de taler sandt. Også selvom den ene officielt ikke er krediteret som instruktør.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 30. jul 2008 15:20

Små slag... :?

Jeg tvivler da ikke et sekund på, at du taler sandt Jack.
Jeg spørger bare, om du mener manuskriptforfatteren i stedet for produceren. Jeg kunne ikke umiddelbart finde en producer, der var krediteret for alle Ajas film. Derfor.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Vang » ons 30. jul 2008 15:31

Mens i river hovederne af hinanden over, hvem der skriver og hvem, der iscenesætter, kan i jo tage et peek på julestalkergyseren P2, som de begge har skrevet: http://www.worstpreviews.com/trailer.php?id=497&item=2

Ajas Mirrors (forventet dansk biografpremiere her i efteråret. Distributøren oplyser ingen dato, men iflg. Scope skulle det være 26/9) er i øvrigt et remake af den ellers udmærkede Into the Mirror: http://www.uncut.dk/show_review.php?review_id=1141
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 30. jul 2008 15:34

Vang skrev:Mens i river hovederne af hinanden over, hvem der skriver og hvem, der iscenesætter...

Det er det rene spil for galleriet. Jack vil bare se blod. Og har vist ladet sig inspirere lidt for meget af en bemærkning jeg fyrede af i et PM. :lol:

Men tak for dit link Caspar. Er det helt sikkert at Mirrors får dansk biografpremiere?
Selv var jeg ikke imponeret over Into the Mirror, så her er et remake bestemt velkomment.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » ons 30. jul 2008 15:47

Nicolai skrev:
Vang skrev:Mens i river hovederne af hinanden over, hvem der skriver og hvem, der iscenesætter...

Det er det rene spil for galleriet. Jack vil bare se blod.

Jeg spiller aldeles ikke for nogen gallerier!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Gynther Meyer » ons 30. jul 2008 15:48

Jack J skrev:
Nicolai skrev:

Det er det rene spil for galleriet. Jack vil bare se blod.

Jeg spiller aldeles ikke for nogen gallerier!

Pas på din røv ikke hører det.
"Jo flere broer man brænder, jo mere lugter der af røg"
Gynther Meyer, nutidig filosof.
Brugeravatar
Gynther Meyer

Geografisk sted: 5 min før sprogrevisionen i '48
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » ons 30. jul 2008 16:04

Nicolai skrev:Er det helt sikkert at Mirrors får dansk biografpremiere?

Det går jeg ud fra: http://www.mirrorsfilmen.dk/ ok, den 19 september så!
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » ons 30. jul 2008 16:13

Nicolai skrev: Ser ud til at Uncutterne (Gorzelak undtaget) er ret glade for den.

Den er ret modbydelig, så hvis man synes, det er en kvalitet i sig selv, bør man nok se den. Det synes jeg personligt ikke.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 30. jul 2008 16:16

gorzelak skrev:Den er ret modbydelig, så hvis man synes, det er en kvalitet i sig selv, bør man nok se den. Det synes jeg personligt ikke.
Tak Gorzelak. Jeg var ret nysgerrig efter at vide, hvorfor du ikke brød dig om den.
Men synes du slet ikke, at den havde andet at byde på?
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » ons 30. jul 2008 16:21

Nicolai skrev:Selv var jeg ikke imponeret over Into the Mirror, så her er et remake bestemt velkomment.

Hvorvidt man i det hele taget kan tale om et "remake" er jo så lige det. I et interview i "Fangoria" #275 siger instruktøren, at den er så forskellig fra originalen, at der faktisk ikke er tale om et remake.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 30. jul 2008 16:23

Jack J skrev:Hvorvidt man i det hele taget kan tale om et "remake" er jo så lige det. I et interveiw i "Fangoria" #275 siger instruktøren, at den er så forskellig fra originalen, at der faktisk ikke er tale om et remake.

Ja, jeg har også lige set traileren, og der var umiddelbart ikke meget, der gik igen.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Mads » ons 30. jul 2008 18:05

Jack J skrev:Og hvis det så iø kan snige sig med som værende fransk, så er de to instruktørers remake af Slagterbanden også rigtig god. Det er sjældent, man kan sige det her om en remake, men den er en del bedre end originalen.

NEJ.

10 milliarder strafpoint på din troværdigheds- og integritetskonto. Ryk tilbage til start.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Skøtt » ons 30. jul 2008 19:55

Nicolai skrev:Den har jeg bestemt også overvejet. Ser ud til at Uncutterne (Gorzelak undtaget) er ret glade for den. Nu hvor du har nedsablet Ils, hvad synes du så om The Hills Have Eyes (2006) Skøtt?

Jeg synes det var noget forbandet lort, hvis jeg skal være helt ærlig. Så den endda en anden gang, for at se om jeg var syg i filmhjernen den dag. Det var jeg ikke.
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
98 indlæg • Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til Genrefilm