I går fandt jeg ud af, at MONSTER SHARK er ude på tysk dvd og forsøgte at bestille den fra Amazon.de, men marketplacesælgerne vil sgu ikke sende den til Danmark. Jeg plejer normalt bare at skrive til dem på den engelske og få dem til at sende varene, men her lader det sgu ikke til at de vil! Ordning muss sein og hvis Amazon har indført, at man ikke kan, så kan man ikke!! Æv.
Nå, men er der nogen, der kender andre videobutikker, der måske kunne ha den liggende. Og jeg skal lige gøre opmærksom på, at det er den dvd-udgave med titlen MONSTER SHARK (som er lbx + eng. dub), ikke den rerelease, der hedder DER MONSTER HAI (fullscreen + tysk dub).
Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Fra Svejts! Det ser straks bedre ud. Og når det er sagt, så: For fanden da!! Jeg modtog ALIEN FROM THE DEEP her til morgen og den er også i den boks, haha. Det er sgu altid noget, der går galt. Jeg checker porto osv.
Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!