• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
23 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Hvor køber I AWE-udgivelser?

Indlægaf Toxic Avenger » fre 8. aug 2008 17:50

Hej

Jeg er en 23-årig filmbuff, der er begyndt, at sample på AWE's geniale dvd'er. Problemet er bare, at jeg kan ikke finde nogle af deres nyere udgivelser i butikkerne. Jeg kan godt finde de "samme gamle" (kannibal- og zombie-serien, m.fl.) i Stereo Studio, men jeg kan IKKE finde fx Andrei Tarkovsky-serien, "Uden trusser i Tyrol", "Inglorious Bastards", "Vigilante", "Profondo Russo" og mange flere :(

Det skal helst være i en fysisk butik, da jeg ikke har dankort, så jeg kan ikke købe på nettet... Og foretrækker desuden også at stå med produktet i hånden FØR jeg køber :)

Men ja... hvor køber I AWE's udgivelser?
Brugeravatar
Toxic Avenger

Geografisk sted: Danmark
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 8. aug 2008 18:12

Hej,

Ja, AWE sender en masse cool ud. Sjovt nok, så er det også AWE, der har udgivet Toxic-filmene i Norge (men ikke Danmark).
Hvis du bor i Kbh eller omegn, så er Fona2000 et godt sted. Hos TP Musikmarked får de også mange af dem og dem, de ikke får, kan man få bestilt hjem.

Jack
Senest rettet af Jack J fre 8. aug 2008 18:21, rettet i alt 2 gange.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Re: Hvor køber I AWE-udgivelser?

Indlægaf Nicolai » fre 8. aug 2008 18:13

Det kommer jo lidt an på, hvor i landet du bor.
Men har du prøvet at spørge efter udgivelserne i Stereo Studio? Det er ikke altid, at alle titler står fremme på hylderne.
Og hvis de ikke har dem på lager, kan de jo bestille dem hjem til dig.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » fre 8. aug 2008 18:17

Men Stereo Studio har kun butikker på Fyn og nordtyskland.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » fre 8. aug 2008 18:23

Jack J skrev:Men Stereo Studio har kun butikker på Fyn og nordtyskland.

Ja, og i Field's.
Hvad er din pointe Jack? Han skriver jo, at han kommer i Stereo Studio.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » fre 8. aug 2008 18:30

Nicolai skrev:
Jack J skrev:Men Stereo Studio har kun butikker på Fyn og nordtyskland.

Ja, og i Field's.
Hvad er din pointe Jack? Han skriver jo, at han kommer i Stereo Studio.

Pointe??? Hvem siger, der er en pointe? Hvorfor forventer folk altid, der skal være en pointe!?

Hmm, og hvad er pointen med at ønske at købe HK-udgaver af Wong Kar-Wai-film som måske og måske ikke er lig med de koreanske dvd'er, når man bare kan købe de koreanske dvd'er, som endda er på tilbud?? :wink:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » fre 8. aug 2008 18:34

Jack J skrev:Pointe??? Hvem siger, der er en pointe? Hvorfor forventer folk altid, der skal være en pointe!?

Indsæt her dåselatter efter eget valg.

Jack J skrev:Hmm, og hvad er pointen med at ønske at købe HK-udgaver af Wong Kar-Wai-film som måske og måske ikke er lig med de koreanske dvd'er, når man bare kan købe de koreanske dvd'er, som endda er på tilbud?? :wink:

Der er ikke nogen, der ønsker at købe visse udgaver fremfor andre uden FØRST at have sat sig ind i, hvilke der er bedst! Netop derfor stiller man spørgsmål vedrørende udgivelserne!
Kvetch! :x

Jeg troede ellers ikke, at du og Gynther var på talefod...
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » fre 8. aug 2008 18:35

Derfor ka' jeg vel godt læse hans tråde. :lol:

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Re: Hvor køber I AWE-udgivelser?

Indlægaf Nicolai » fre 8. aug 2008 19:06

Toxic Avenger skrev:Hej

Jeg er en 23-årig filmbuff, der er begyndt, at sample på AWE's geniale dvd'er.

Er det muligt at lytte til nogle af dine produktioner?
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Skøtt » fre 8. aug 2008 22:34

Jack J skrev:Hvis du bor i Kbh eller omegn, så er Fona2000 et godt sted. Hos TP Musikmarked får de også mange af dem og dem, de ikke får, kan man få bestilt hjem.

Jack

Hvad sker der lige for Fona2000 mht Jean Rollin-filmene?!? De står i enhver Stereo Studio, men inde på strøget havde de blot haft eeeeeet eks af udvalgte film hjemme?! Er det fordi de er kategoriseret som erotik? Eller er Fona bare dumme som snot? ARRRGH!
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 8. aug 2008 22:41

Skøtt skrev:
Jack J skrev:Hvis du bor i Kbh eller omegn, så er Fona2000 et godt sted. Hos TP Musikmarked får de også mange af dem og dem, de ikke får, kan man få bestilt hjem.

Jack

Hvad sker der lige for Fona2000 mht Jean Rollin-filmene?!? De står i enhver Stereo Studio, men inde på strøget havde de blot haft eeeeeet eks af udvalgte film hjemme?! Er det fordi de er kategoriseret som erotik? Eller er Fona bare dumme som snot? ARRRGH!

Jeg kan ikke huske, hvilke titler, der var tale om, men AWE-Jan fortalte mig på et tidspunkt, at der var visse titler, som Fona2000 kun ville have et enkelt ex af, og så hver gang det blev solgt, bestilte de så et nyt hjem. Så på den måde var/er der kun eet ex hjemme hele tiden. Og ja, mega-underligt!

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » fre 8. aug 2008 22:53

Jack J skrev:Jeg kan ikke huske, hvilke titler, der var tale om, men AWE-Jan fortalte mig på et tidspunkt, at der var visse titler, som Fona2000 kun ville have et enkelt ex af, og så hver gang det blev solgt, bestilte de så et nyt hjem. Så på den måde var/er der kun eet ex hjemme hele tiden.
Var det ikke Tarkovskij-filmene? Jeg kan hvert fald huske, at du fortalte mig noget lignende i forbindelse med dem. Langt om længe er det da også lykkedes Fona2000 at få nosset sig sammen til at have rigeligt med eksemplarer af dem stående fremme, så man kan da kun håbe på, at det går samme vej mht. Rollin-udgivelserne.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » fre 8. aug 2008 22:55

Jo, det var dem!! Man kan jo sagtens forestille sig, at de også kører den politik med andre udgivelser.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf TCM » lør 9. aug 2008 10:50

Jack J skrev:Jeg kan ikke huske, hvilke titler, der var tale om, men AWE-Jan fortalte mig på et tidspunkt, at der var visse titler, som Fona2000 kun ville have et enkelt ex af, og så hver gang det blev solgt, bestilte de så et nyt hjem. Så på den måde var/er der kun eet ex hjemme hele tiden. Og ja, mega-underligt!

Jack

Det er vist det man kalder udbud og efterspørgsel... 8)
Mit filmsite, Filmskribenten - også med skrækfilm: www.filmskribenten.dk
Brugeravatar
TCM

Geografisk sted: København

Indlægaf Skøtt » lør 9. aug 2008 10:55

TCM skrev:
Jack J skrev:Jeg kan ikke huske, hvilke titler, der var tale om, men AWE-Jan fortalte mig på et tidspunkt, at der var visse titler, som Fona2000 kun ville have et enkelt ex af, og så hver gang det blev solgt, bestilte de så et nyt hjem. Så på den måde var/er der kun eet ex hjemme hele tiden. Og ja, mega-underligt!

Jack

Det er vist det man kalder udbud og efterspørgsel... 8)

Nej, det er endnu mere underligt. De HAVDE KUN HAFT et ex af udvalgte film. Så da de blev solgt, blev der netop ikke bestilt nye hjem. Det modsatte af udbud og efterspørgsel... Det er forretningslogik for nazilæger!
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Næste

Skriv et svar
23 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Tilbage til Genrefilm