• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
23 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Indlægaf TCM » lør 9. aug 2008 10:57

Skøtt skrev:
TCM skrev:
Jack J skrev:Jeg kan ikke huske, hvilke titler, der var tale om, men AWE-Jan fortalte mig på et tidspunkt, at der var visse titler, som Fona2000 kun ville have et enkelt ex af, og så hver gang det blev solgt, bestilte de så et nyt hjem. Så på den måde var/er der kun eet ex hjemme hele tiden. Og ja, mega-underligt!

Jack

Det er vist det man kalder udbud og efterspørgsel... 8)

Nej, det er endnu mere underligt. De HAVDE KUN HAFT et ex af udvalgte film. Så da de blev solgt, blev der netop ikke bestilt nye hjem. Det modsatte af udbud og efterspørgsel... Det er forretningslogik for nazilæger!

ja, det lyder sku lidt underligt - det må der rettes op på...!
Mit filmsite, Filmskribenten - også med skrækfilm: www.filmskribenten.dk
Brugeravatar
TCM

Geografisk sted: København

Re: Hvor køber I AWE-udgivelser?

Indlægaf gorzelak » lør 9. aug 2008 14:04

Toxic Avenger skrev:Hej

Jeg er en 23-årig filmbuff, der er begyndt, at sample på AWE's geniale dvd'er. Problemet er bare, at jeg kan ikke finde nogle af deres nyere udgivelser i butikkerne. Jeg kan godt finde de "samme gamle" (kannibal- og zombie-serien, m.fl.) i Stereo Studio, men jeg kan IKKE finde fx Andrei Tarkovsky-serien, "Uden trusser i Tyrol", "Inglorious Bastards", "Vigilante", "Profondo Russo" og mange flere :(

Det skal helst være i en fysisk butik, da jeg ikke har dankort, så jeg kan ikke købe på nettet... Og foretrækker desuden også at stå med produktet i hånden FØR jeg køber :)

Men ja... hvor køber I AWE's udgivelser?

Læsehesten i Randers. Det er en butikskæde, der sælger både brugte og nye film - og i Randers er der et par hylder dedikeret til de seneste AWE-titler. Jeg tror, alle filialerne hjemkøber AWE-filmene. Hvis de gerne må være brugte, er Blockbusters brugthylde også et supersted at købe AWE-film.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 9. aug 2008 15:44

Hvis man ikke har noget imod at vente lidt, før man får filmene, så kan de også bestilles online fra Cdwow og endda med fordel; her købte jeg selv LAST SHARK til 60 kr. (inkl. porto) modsat prisen på 100 kr. hos de danske butikker. AWE-titler kan også bestilles online fra Axelmusic.

Iø kan de jo naturligvis også bestille fra "AWE" selv, nemlig Kenneth Eriksens butik Absurd-online (som naturligvis ikke er AWE, men idet kenneth er den ene af AWE's bagmænd, så fører han naturligvis sine egne udgivelser).

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Re: Hvor køber I AWE-udgivelser?

Indlægaf Gizmo » lør 9. aug 2008 17:09

I København er Rock Uglen, DVD City og Laserdisken også en mulighed.
Brugeravatar
Gizmo

Geografisk sted: København
  • Hjemmeside

Indlægaf Toxic Avenger » ons 3. sep 2008 19:08

Tak for svarene allesammen. Skulle nok have husket at nævne jeg bor i midtjylland. Men jeg skal snart til KBH, så må jeg bare indkøbe alt jeg kan på den tur. Nu har jeg desuden startet min online shop, og det er da meningen, den skal forhandle MASSER af AWE-udgivelser :)

Nicolai: Det var sgu en sjov stavefejl. For faktisk er jeg, når jeg ikke ser film, samplebaseret hip-hop producer! No bullshit! Du kan tjekke mine produktioner på http://myspace.com/samplematics (SampleMatics er mit producer-team), hvis lysten melder sig. Pudsigt...
Brugeravatar
Toxic Avenger

Geografisk sted: Danmark
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 3. sep 2008 19:10

En eShop? Cool. Har du et link?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Toxic Avenger » ons 3. sep 2008 19:24

Ja, jeg har lige startet en tråd inde i Tips, men du får lige link her også :)

http://www.easydvd.dk/
Brugeravatar
Toxic Avenger

Geografisk sted: Danmark
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 3. sep 2008 19:28

Toxic Avenger skrev:Nicolai: Det var sgu en sjov stavefejl. For faktisk er jeg, når jeg ikke ser film, samplebaseret hip-hop producer! No bullshit! Du kan tjekke mine produktioner på http://myspace.com/samplematics (SampleMatics er mit producer-team), hvis lysten melder sig. Pudsigt...

Ja, det læste jeg i din profil. Og jeg har skam været inde at lytte, men det var på http://www.myspace.com/heretichiphop, som du jo har linket til i profilen.
Jeg smutter atter en tur ind på myspace...
Brugeravatar
Nicolai

Foregående

Skriv et svar
23 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Tilbage til Genrefilm