Og jo, jeg ved godt de er skudt på video og jo de er noget fælt trash!

Jack
Dr. Humpp skrev:Uha, de kræver meget alkohol. Hans skudt-på-video SNUFF TRAP var nu ellers ret kompetent, alt taget i betragtning. Hvordan er hans sidste kannibalfilm (kan ikke huske titlen)?
Stor respekt til Jack, ordet 'laveste fællesnævner' eksisterer åbenbart ikke i hans verden.Mesterinstruktøren Mattei! Se nu AWE's Emanuelle I Kvindefængslet, hans Fellini film!
fredzilla skrev:Det kanske kan vara intresse att läsa min recension av Zombies: The Beginning som jag skrev i somras:
http://fredzilla.blogspot.com/2008/06/recension-zombies-beginning-2007.html
Extremt underhållande och trashy film, som är en direkt uppföljare till Island of the living dead - som jag tyvärr inte sett.
Jack J skrev:Så er Italiens sidste zombiefilm endelig ankommet fra den anden side af det gamle jerntæppe:
Jeg har set den første og wauw, vi er fuldstændig tilbage i ZOMBIE FLESH EATERS-land. Det er helt på samme niveau!! Disse film vil bestemt stå som Bruno Matteis store mindesten, mesterværket han vil blive husket for. Det er sikkert og vist! Jeg må indrømme, at jeg var MEGET... overvældet.
Gory-Glory skrev:Jack J >> Dom DVD-släppen som du har lagt upp bilder på, är dom från Tjeckien ?? Det liknar så på texten på omslagen.
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 14 gæster