• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
401 indlæg • Side 11 af 27 • 1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 27

Indlægaf vonhegnet » tors 11. sep 2008 17:00

yo Hj.....det' nok mig der er pc-dum.....men dine covers åbner sig ihvertfald ik' pr automatik her på skærmen min!!??

cheers....Lars
"Jens....kald mig...Jens"(Dr Jerslev i SCHIZOFRANTIC)
vonhegnet

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Diabolik » tors 11. sep 2008 17:50

Det er ikke dig der er noget i vejen med!!! Jeg har lige haft fat i dem der hoster mit site og grunden er at jeg har belastet deres server med for megen nettrafik! Problemet skulle være løst nu! Sorry!
/HJ
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf AvatarDK » tors 11. sep 2008 19:57

Det er bare smukt .... Har jo set mange af de covers tidliger på cinehound men de er lige så smukke anden gang :)

Sad faktisk lige og ville til at efterlyse at folk brugte denne tråd noget mere, det er sku' en fornøjelse at se de gamle video covers og folk finder vel lidt en gang imellem det er bare sjældent det bliver postet her. Så sæt igang :wink:

Diabolik skrev:Jeg har lige haft fat i dem der hoster mit site og grunden er at jeg har belastet deres server med for megen nettrafik!

Ja populariteten har sin pris :) Men det er sku' også mange bilder du har smidt op af en 600 KBs størrelse ... Bare der er en 100 styks (ved ikke hvor mange der var, men der var dejligt mange) er det jo allerede en 60 MB og er der så 20 mennesker der kigger tråden -> voila 1 GB trafik. Det slår hårdt.

Nå men jeg vil gerne smide mine seneste 'fund'. Det gode ved at have en samling på vej op er at man mangler alt og bliver glad for alt man finder, så ja jeg er faktisk glad for disse to:

Godfather's Adviser (La Legge della Camorra/Demofili Fidani) (DVS)
Billede

Ørkenrotter (Attentato ai tre grandi/Umberto Lenzi) (Film-Lab)
Billede
Brugeravatar

video covers

Indlægaf vonhegnet » søn 14. sep 2008 12:44

....forbandet dejligt syn HJ....og det får mig til ...lidt i smug...at ønske ,jeg aldrig havde solgt ud af x-rental samlingen!!!
Men hva faann....jeg havde garantrisse ikke haft tid ,overskud osv til lissom at stornyde tingene ,som jeg gør nu, hvor i andre viser glæde over at dele fundene med os andre.....på den måde får jeg meget mere ud af at være x-rental videoman.
cheers og tak igen....Lars...ses d. 1-11 i Søften.
vonhegnet

Indlægaf AvatarDK » søn 14. sep 2008 15:27

Diabolik skrev:Jeg har lige haft fat i dem der hoster mit site og grunden er at jeg har belastet deres server med for megen nettrafik! Problemet skulle være løst nu!

Har dog lagt mærke til dit site er nede igen nu....... Bare en heads up !
Brugeravatar

Indlægaf AvatarDK » tors 25. sep 2008 15:39

OK. Ingen finder noget, det er sku' lidt sørgeligt :(

Nå men jeg rodede flg. 6 kassetter frem igår. Ikke deciderede fund vel, men de er 'fundet' og jeg havde dem ikke i forvejen:

Krydsild (aka Leathernecks aka Colli di cuoio/Ignazio Dolce) (Egmont)
War Machine (aka No Dead Heroes/Junn P. Cabreira) (MDC)
Lækre Mænd (aka Cannibal Women in the Avocado Jungle of Death/J. F. Lawton) (Esselte)
Helikopter Kuppet (Birds of Prey/William A. Graham) (ABCollection)
Det Kære Legetøj (Gabriel Axel) (Video International)
I Tvillingernes Tegn (Werner Hedman) (Europa Film Video)
Brugeravatar

Indlægaf gorzelak » tors 25. sep 2008 15:52

AvatarDK skrev:OK. Ingen finder noget, det er sku' lidt sørgeligt :(

Nå men jeg rodede flg. 6 kassetter frem igår. Ikke deciderede fund vel, men de er 'fundet' og jeg havde dem ikke i forvejen:

Krydsild (aka Leathernecks aka Colli di cuoio/Ignazio Dolce) (Egmont)
War Machine (aka No Dead Heroes/Junn P. Cabreira) (MDC)
Lækre Mænd (aka Cannibal Women in the Avocado Jungle of Death/J. F. Lawton) (Esselte)
Helikopter Kuppet (Birds of Prey/William A. Graham) (ABCollection)
Det Kære Legetøj (Gabriel Axel) (Video International)
I Tvillingernes Tegn (Werner Hedman) (Europa Film Video)

Dem vil jeg da bestemt kalde fund. Gratulerer!
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » tors 25. sep 2008 17:18

gorzelak skrev:Dem vil jeg da bestemt kalde fund. Gratulerer!

Jamen det lyder jo godt. Takker :)

Jeg er mest glad for Krydsild af dem jeg har fundet da den passer bedst ind i min samling, men de der lækre covers og lækre titler er sku' svære at sige nej til :)
Brugeravatar

Indlægaf vonhegnet » man 29. sep 2008 17:14

hejsa......vi lige berette om en sjov lille "happening" der skete for mig i sidste uge.......i mine drømme var det såmænd....og helt afgjort triggered af indlæg om seneste fund osv......
Nå, men jeg havde hørt om et spændende sted længere mod nord end Aalborg,med x-rentals, som jeg absolut måtte komme først til...før Søren Avatar sæføli!! Jeg følte at han + andre tågede unavngivne collectorer fandt en helvedes masse og jeg intet (en soleklar reflexion af virkeligheden) og derfor var presset på mig stort....følte jo, at jeg lissom ikke slog til længere...ikke var en god nok samler!!
Kom så til bixen....det var en slags marked...hvor der var stavler af x-rentals fra gulv til loft og masser af mennesker......men det var titler jeg aldrig før havde hørt om,selvom de var gamle nok og havde covers der mindede om Walthers m.fl., så de faldt ikke i min smag.Ovre bag en disk var der nogle papkasser og HER var der noget af de rigtige...noget beskidt ,
støvet og rodet....noget der emmede af uforudsigelighed....stavlerne fra før var nemlig sådan lidt for pænt arrangerede.
Men så brast drømmen og jeg vågnede....ikke fordi Avatar stod med 17 bånd i favnen og grinede af mine leftovers, men fordi jeg sku' op og pisse.....back to reel "nitelife" i Aalborg Ø,so to speak!!
Yeps...ded var ded......en uhæmmet reaktion på det jeg ser af fundne titler/covers her i forummet.....rart at konstatere man stadig har "håb" om
fremtidige fangster...at der er liv i den gamle samler.

cheers....Lars
vonhegnet

Indlægaf AvatarDK » man 29. sep 2008 21:07

Haha.

Legenderne om bjerge af ex-rentals i det kolde nord er jeg også stødt på.... Har flere gange haft samme syn som dig, men eet blink med øjet og det hele var væk.

Føler dog jeg er tættere på end nogensinde før, den umiskendelig duft af sjælden kassette er i luften. Jeg har fået fingre i et kort der skulle vise vej, og begiver mig afsted snart.... Vender tilbage med sjældne kassetter hvis jeg da ikke bliver begravet levende under et kuld Far Til Fire ex-rentals (yikes) ....
Brugeravatar

Indlægaf Ibzen1 » tirs 30. sep 2008 17:13

Jamen jeg har et bjerg af ex-rentals jeg går og overvejer om jeg skal sælge.
Skulle jeg finde ud af at jeg ikke gider have dem mere bliver det dog ikke til rene foræringspriser.
Skål Anyways.
My Movies
Music Collection
http://www.forum-uncut.dk/adm_pic/IBZ/home.htm
Ibzen1

Indlægaf Diabolik » man 20. okt 2008 12:36

Ikke så meget 'fund', men mere nyindkøb... Tror at de fleste tidligere har haft bopæl i cementbyen, men nu er de så vendt hjem til 'den fædrende gård'!!! :wink:
Alfonso Brescia: La Guerra dei Robot (War of the Robots)
Billede
Franz Ernst, Tom Hedegaard: Skytten (The Marksman) (1ste udgave)
Billede
Sergio Martino: 40 gradi all'ombra del lenzuolo (Sex with a Smile)
Billede
Sergio Martino: Spogliamoci così senza pudor (Sex with a Smile 2)
Billede
Marcello Andrei: Il Tempo degli Assissini (Season for Assassins)
Billede
Luigi Zampa: Gente di Rispetto (The Masters) (1ste udgave)
Billede
Roberto Infascelli: Luana, la Figlia della Foresta Vergine (Luana, Daughter of the Virgin Forest)
Billede
Giuseppe Vari: La Padrina (Lady Dynamite)
Billede
Jesús Franco: Jack the Ripper - Der Dirnenmörder von London (Jack the Ripper) (1ste udgave - mangler dog prologen som er indeholdt i Krone Video-udgaven)
Billede
Richard Burton, Nevill Coghill; Doctor Faustus
Billede
Sisworo Gautama Putra: Primitif (Primitives)
Billede
Roberto Malenotti: Le Sorelle (The Sisters)
Billede
Alain Payet: Train Spécial pour SS (Special Train for Hitler)... Dette er den første af de '4' danske udgaver (2 fra Walter's Video og 1 fra Shamrock)
Billede
Antonio Racioppi: La Mano Nera (Prima della Mafia, più della Mafia) (The Black Hand) (2. udgave)
Billede
Hubert Frank: Teufelscamp der Verlorenen Frauen (The Angel and the Beasts)
Billede
Marc Simenon: Par le Sang des Autres (By the Blood of Others)
Billede
Claude Chabrol: Que la Bête Meure (The Beast Must Die)
Billede
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Gory-Glory » man 20. okt 2008 12:41

Diabolik >> Riktigt snyggt :D
https://www.instagram.com/goryglory
https://www.tiktok.com/@g0rygl0ry
https://www.youtube.com/@g0rygl0ry
Brugeravatar
Gory-Glory

Geografisk sted: Sverige
  • Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » man 20. okt 2008 13:10

Ja det kan godt være de er købt, men det er sku' stadig fund :)

Er helt tosset med italienske sex-komedier så ville dælme gerne have fingre i den der Sex Med Et Smil .......

Er der forresten nogen der har en (komplet) liste over hvad der er kommet ud af italienske erotiske komedier på dansk video? Jeg har selv kun den der Sex Med Humør Diabolik viser herover.
Brugeravatar

Indlægaf gorzelak » tirs 21. okt 2008 14:11

AvatarDK skrev:Ja det kan godt være de er købt, men det er sku' stadig fund :)

Er helt tosset med italienske sex-komedier så ville dælme gerne have fingre i den der Sex Med Et Smil .......

Er der forresten nogen der har en (komplet) liste over hvad der er kommet ud af italienske erotiske komedier på dansk video? Jeg har selv kun den der Sex Med Humør Diabolik viser herover.

Desværre nej - men både Tais-toi quand tu parles! (1981) og La Dottoressa del distretto militare (1976), begge med Fenech, er i al fald ude - som hhv. "Kolbøtte-agenten går agurk" og "Militærhospitalets skøre gutter". Kan ikke lige finde et scan af kolbøtteagenten, men cover til sidstnævnte er her:

http://i230.photobucket.com/albums/ee12 ... gutter.jpg

Jeg anede ikke, at "Sex with a Smile" og opfølgeren var udg. på dansk.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
401 indlæg • Side 11 af 27 • 1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 27

Tilbage til Køb og salg-snak