Jeg har et helt aktuelt spørgsmål, jeg skal bruge i undervisning: Er der nogen, der har forslag til, hvilke europæiske film man kunne nævne, der har måttet indføre en alternativ, happy ending til et amerikansk marked?
allervenligst Leif Andersen
leifand skrev:Hej venner. Jeg er ny her og håber på god hjælp til div. filmspørgsmål!![]()
Jeg har et helt aktuelt spørgsmål, jeg skal bruge i undervisning: Er der nogen, der har forslag til, hvilke europæiske film man kunne nævne, der har måttet indføre en alternativ, happy ending til et amerikansk marked?
allervenligst Leif Andersen
Kristensen skrev:Fatal Attraction mener jeg også havde to forskellige slutninger, en japansk og en i resten af verden. Mener dog ikke man kan tale om en "happy ending" nok mere en "retfærdig slutning". Skurken bliver skudt af konen i den amerikanske, mens hun begår selvmord og skylden skydes på manden eller sådan noget i den japanske. Check hellere selv op på det.
/Kasper
leifand skrev:Hej venner. Jeg er ny her og håber på god hjælp til div. filmspørgsmål!![]()
Thomsen skrev:så jeg vil nævne INSOMNIA.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster