• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Tips

Her kan du poste nyt om tips om tilbud over alt i verden.
Skriv et svar
289 indlæg • Side 6 af 20 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20

Indlægaf Jack J » lør 30. aug 2008 02:55

Hmm, jeg bemærkede lige, at AWE's omtale af Zombi 3 på hjemmesiden lyder:

"Zombie: Hell on Earth" er den uofficielle sequel til Lucio Fulcis egen "Rædslernes Grønne Ø". Sidstnævnte film kendes også som "Zombi 2" og "Zombie Flesh Eaters", hvorfor "Zombie: Hell on Earth" naturligvis også er kendt som "Zombie 3" og "Zombie Flesh Eaters 2".

At Zombi 2 er en uofficiel sequel til Zombi (Dawn of the Dead) er klart nok, men at Zombi 3 er en uofficiel sequel til Zombi 2 ??? :lol:
Nej, AWE, det er en officiel sequel!
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 18. sep 2008 21:03

Endnu en ret spændende nyhed er, at AWE udsender Christina Lindbergs JOURNEY TO JAPAN, som ikke tidligere er udsendt på dvd. Men om det så er noget helt i stil med THEY CALL HER ONE-EYE er jo så lige det. :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Nye titler fra AWE!

Indlægaf TCM » tors 18. sep 2008 23:23

Så bliver det lige her jeg lufter den nu nogle timer gamle nyhed 8)

AWE har offentliggjort et par af deres kommende udgivelser - bl.a. Tarkovskijs "Offeret", "Orgie i det Tredie Rige", "Djævelen fra Gestapo" og "The Rage", "Murder Party" ... spændende spændende... :D

Tjek titlerne på anotherworldent.com under "kommende titler"...
Mit filmsite, Filmskribenten - også med skrækfilm: www.filmskribenten.dk
Brugeravatar
TCM

Geografisk sted: København

Indlægaf Jack J » tors 25. sep 2008 00:20

Så er det svenske cover der!

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 10. okt 2008 19:12

På AWEs hjemmeside kan man se, at der snart kommer en spaghettiwesternboks med fire film. Højst sandsynligt fire, der allerede er udsendt, men et hurtigt check viser, at AWE har udsendt 6 spaghettiwesterns indtil nu. Nogen, der ved, hvilke fire, der kommer med i boksen?

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Kinski » lør 11. okt 2008 10:40

Jack J skrev:På AWEs hjemmeside kan man se, at der snart kommer en spaghettiwesternboks med fire film. Højst sandsynligt fire, der allerede er udsendt, men et hurtigt check viser, at AWE har udsendt 6 spaghettiwesterns indtil nu. Nogen, der ved, hvilke fire, der kommer med i boksen?

Jack

Keoma, Mannaja, A Reason to Live, A Reason to Die og Today We kill, Tomorrow We Die.
Kommende koncerter:

http://www.myspace.com/DoomedDenmark
Brugeravatar
Kinski

Geografisk sted: Amager
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 11. okt 2008 14:16

Kinski skrev:
Jack J skrev:På AWEs hjemmeside kan man se, at der snart kommer en spaghettiwesternboks med fire film. Højst sandsynligt fire, der allerede er udsendt, men et hurtigt check viser, at AWE har udsendt 6 spaghettiwesterns indtil nu. Nogen, der ved, hvilke fire, der kommer med i boksen?

Jack

Keoma, Mannaja, A Reason to Live, A Reason to Die og Today We kill, Tomorrow We Die.

Thanks. 8)
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » lør 11. okt 2008 15:54

Kinski skrev:Keoma, Mannaja, A Reason to Live, A Reason to Die og Today We kill, Tomorrow We Die.

Hvis man ikke vidste bedre, kunne det lyde som alle 6 titler. Måske du har talt forkert Jack? :P
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » lør 11. okt 2008 16:05

Nicolai skrev:
Kinski skrev:Keoma, Mannaja, A Reason to Live, A Reason to Die og Today We kill, Tomorrow We Die.

Hvis man ikke vidste bedre, kunne det lyde som alle 6 titler. Måske du har talt forkert Jack? :P

Haha, hvis man vidste bedre ville man vide, at Man of the East og Deadly Companions mangler.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » lør 11. okt 2008 16:47

Naturligvis. Det var også bare et halvhjertet forsøg på en tidlig lørdagsprovokation - med alt hvad det indebærer af dårlig humor, kikset argumentation og så videre...
Øhm... jeg er skredet.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » lør 11. okt 2008 16:57

Nicolai skrev:Naturligvis. Det var også bare et halvhjertet forsøg på en tidlig lørdagsprovokation - med alt hvad det indebærer af dårlig humor, kikset argumentation og så videre...
Øhm... jeg er skredet.

Haha, sucker!
Hvis du nu havde gjort lidt mere ud af det, kunne du jo ha pointeret at Deadly Companions er amerikansk og dermed ikke en spaghettiwestern, og Man of the East indgår ikke i AWE's Western-serie (selvom det er en spaghettiwestern)... men det gjorde du så ikke. Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » lør 11. okt 2008 17:04

Pokkers også! :x
Men for det første har jeg ikke styr på hvilke film, der optræder i hvilke af AWE's serier (selv om det for det meste giver sig selv), og for det andet så vidste jeg ikke, at "Deadly Companions" er amerikansk.
Og så fjern dog den suspekte, vederstyggelige smiley! Showoff!

Du vandt, jeg gi'r op! Bare lad min lørdag forblive intakt.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » lør 11. okt 2008 17:39

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 11. okt 2008 18:46

Du vandt, jeg gi'r op! Bare lad min lørdag forblive intakt.Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 11. okt 2008 18:48

Nicolai skrev:Du vandt, jeg gi'r op! Bare lad min lørdag forblive intakt.

BilledeBilledeBillede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
289 indlæg • Side 6 af 20 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20

Tilbage til Tips