Den 13. december skifter Sleazehound navn og design, hvilket man kan læse lidt mere om i denne måneds leder, men selve overraskelsen gemmer vi til næste måned.

/Mogens
Mogens skrev: Den 13. december skifter Sleazehound navn og design, hvilket man kan læse lidt mere om i denne måneds leder, men selve overraskelsen gemmer vi til næste måned.
Mogens skrev:Den 13. december skifter Sleazehound navn og design, hvilket man kan læse lidt mere om i denne måneds leder, men selve overraskelsen gemmer vi til næste måned.
Nicolai skrev:Mogens skrev:Den 13. december skifter Sleazehound navn og design, hvilket man kan læse lidt mere om i denne måneds leder, men selve overraskelsen gemmer vi til næste måned.
Det lyder spændende alt sammen, men jeg håber lidt, at overraskelsen ikke er det forum, I tidligere har overvejet at åbne. Vi har vist nok i forvejen.
Men kun 3 dage til... det koger i kulissen.
Mogens skrev:Jeg er ved at nedsmelte af manglen på nattesøvn...
Nicolai skrev:Nu er jeg endnu mere spændt på, hvilken overraskelse I har til os!Mogens skrev:Jeg er ved at nedsmelte af manglen på nattesøvn...
Her lader jeg lige min fantasi få frit spil... nedsmeltning... mmm...
Men pøj pøj med al arbejdet og så vil jeg ellers ytre et beskedent ønske om, at Sleazehound-staben (og Sleazehounds læsere) bliver lidt aktive på dette forum. Men det er naturligvis op til den enkelte...
Tilbage til Filmmagasiner, blogs og websites
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster