• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
4 indlæg • Side 1 af 1

Hey Music Lover!!

Indlægaf Diabolik » tirs 6. jan 2009 17:37

Vil bare gøre opmærksom på dette formidable soundtrack fra Beat Records!!
Billede
(http://www.beatrecords.it/shop.asp?idprodotto=CSC002&lingua=i)
Indeholder musik fra Massimo Dallamano's La Polizia Chiede Auito (What Have They Done to Your Daughters? / SOS Special Force), Roberto Infascelli's La Polizia Sta a Guardare (Ransom! Police Is Watching / Den Store Den Store Kidnapning) og Luciano Ercoli's La Polizia Ha le Mani Legate (Killer Cop / Killer Cop).
Hold kæft, hvor er det godt!!! Selv nogle af mine venner der ikke kender en dyt til italo-crime, har rost denne cd til skyerne!!!
Stelvio Cipriani at his best!!!
/D
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf AvatarDK » ons 7. jan 2009 01:59

Yep det er glimrende album... Havde det i afspilleren så sent som idag :) Men Stelvio Cipriani hører jo også til i den tunge ende af italienske soundtrack-komponister. Selve filmen La polizia chiede aiuto er nu heller ikke så ringe :) Har endnu ikke fået set de andre film der er tracks fra på udgivelsen.

Lige en rettelse: Albummet er udgivet af Chris' Soundtrack Corner og ikke Beat Records :wink:

For at fortsætte i samme tråd vil jeg da gerne komme med en rekommendering af soundtracket fra Corruzione al palazzo di giustizia af Pino Donaggio udgivet af svenske Fin de Siècle... Det er ikke mindre end fabelagtigt og noget af det bedste jeg har hørt til en italiensk 'krimi', og det siger bestemt ikke så lidt.

http://www.findesieclemedia.com/fds/?p=111
Billede
Brugeravatar

Indlægaf Diabolik » ons 7. jan 2009 15:02

Hva' døv'len, er du her endnu? :lol: Long time, no see!!!

AvatarDK skrev:Lige en rettelse: Albummet er udgivet af Chris' Soundtrack Corner og ikke Beat Records :wink:

Sorry, my bad... Jeg blandede liiige udgiver og indkøber sammen!!! :oops:

/D
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf AvatarDK » tors 8. jan 2009 09:23

Diabolik skrev:Hva' døv'len, er du her endnu? :lol: Long time, no see!!!

Jo tak skal du have.... Har ikke den store tid til at skrive for meget på fora, derfor disse lange blackouts :)

Diabolik skrev:Sorry, my bad... Jeg blandede liiige udgiver og indkøber sammen!!! :oops:

Ah det kan ske selv for den værste :wink: Beat Records har dog en dejlig shop, har selv brugt den et par gange eller tre.

For at blive på sporet har jeg netop smidt Bruno Nicolai's score til La dama rossa uccide sette volte (The Red Queen Kills Seven Times) på.... Det er dælme også dejlig lytning.
Brugeravatar

Skriv et svar
4 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Sniksnak