• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
13 indlæg • Side 1 af 1

NEJ NEJ NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Indlægaf Jack J » tors 5. feb 2009 02:12

Lux Interior er død!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

http://www.thedailyswarm.com/headlines/ ... erior-rip/

-
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Kristensen » tors 5. feb 2009 10:58

Øv der ødelagde du lige min dag :-( Lux og The Cramps var the real deal ikke noget pis med dem...

Jeg håber fandme det bare er en dårlig practical joke (han har vidst faket sin død før?) og Lux skyder op af graven igen i kropsnært læder og fluebriller. Øv øv øv.

Billede
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 5. feb 2009 18:24

Jeg beklager og ville dybt ønske, at det bare var en joke eller dårligt rumour, men det lader desværre til, at Lux er draget afsted til den grønne UFO i skyen med evigt spillende rockabilly, go-go-dans, og psykotroniske film, hvor Ed Wood og Ron Haydock allerede er i gang med festen.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tors 5. feb 2009 20:22

Jeg skal fandeme love for, at han giver den hele armen i det første nummer, der er video til på siden (og ja, det kan jeg forstå, at han altid gjorde).
Og så finder jeg det ualmindeligt morsomt med nørden, der står som hypnotiseret lige foran scenen og skubber sine briller på plads med pegefingeren, mens folk går amok og vælter rundt omkring ham. :lol:
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tors 5. feb 2009 21:00

Udover alt det andet, så kunne jeg rigtig godt lide, at The Cramps blev ved uanset alder og blev stædigt ved med at spille "populærmusik" fra en forlængst forsvunden tidslomme (50'erne) og alligevel formåede at få den til at lyde mere frisk og fræk end det meste andet fra nutiden. Det irriterer mig, når man hører musikere, der siger, at nu holder de op, fordi de er blevet for gamle til rockmusik. Lux og Poison Ivy var bestemt beviser på, at hvis ellers musikken er god nok, så kan dét nemt være nok.

http://www.youtube.com/watch?v=dkr9XaUf ... r_embedded
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Kristensen » tors 5. feb 2009 22:20

When i need love, i love how you feel,
when i need dough, i love how you steal
I love your sick way you think ,
the way your perfume makes you stink

Hold kæft hvor har jeg siddet oppe mange nætter og drukket mig stiv i billig whisky til Cramps-videoer :-)
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 5. feb 2009 22:46

Kristensen skrev:When i need love, i love how you feel,
when i need dough, i love how you steal
I love your sick way you think ,
the way your perfume makes you stink

Hvis nogen ikke kan se den video (fordi de enten ikke har en YouTube-konto eller... ikke er gamle nok), så kan den ses her:
http://enlejemordersertilbage.blogspot. ... nk-in.html

http://www.avmaniacs.com/forums/showthread.php?t=40274

-
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 5. feb 2009 23:01

Dette forums Dr. Humpp har skrevet en god omtale her:
http://www.lowcut.dk/joomla/index.php?o ... &Itemid=59

Og her er et link til det først nummer fra Cramps koncert på Napa State Hospital i 1978. Læg mærke til der, hvor lux siger, de har kørt 3000 miles for at kunne spille for dem, og en af patienterne råber: "Fuck you!" :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=R2i-g8ZycNU
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » fre 6. feb 2009 15:38

Du burde skrive en nekrolog til næste "Banned in Britain" eller "Stay Sick!".
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Nicolai » fre 6. feb 2009 16:59

http://thequietus.com/articles/01096-lu ... -john-robb

Et lille uddrag:
John Robb skrev:'...Well when I die don't you bury me at all,
Just nail my bones up on the wall,
Beneath these bones let these words be seen,
"This is the bloody gears of a boppin' machine...'

Thus sang Lux Interior on 'Rockin' Bones' from the Cramps second album, the LSD laced swampy psychobilly of Psychedelic Jungle. With that song Interior, who died on Wednesday aged 62, had perfectly written his own epitaph. One of the wildest frontmen ever, Interior and delicious Poison Ivy (his wife of 37 years) were the premier couple in any kind of music with 'Billy on the end.

Put simply: If you don't like the Cramps you don't get rock ‘n’ roll, it's as simple as that.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » fre 6. feb 2009 21:46

Nicolai skrev:Du burde skrive en nekrolog til næste "Banned in Britain" eller "Stay Sick!".

Du har ret, og tak for tilliden, men de blade har så lange fremtidsudsigter, at folk til den tid vil bo i flyvende byer på Mars og have glemt alt om det 21. århundredes musik.

John Robbs nekrolog står også ganske udemærket. Nu er det jo ikke, fordi The Cramps har allerflest fans hverken i Danmark eller her i forummet, men til de enkelte, der er, vil jeg lige gøre opmærksom på, at efter det officielle Cramps styrede website var nede et døgns tid, så er der nu åbnet for en gæstebog.

www.thecramps.com
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » lør 7. feb 2009 17:30

Jack J skrev:Du har ret, og tak for tilliden, men de blade har så lange fremtidsudsigter, at folk til den tid vil bo i flyvende byer på Mars og have glemt alt om det 21. århundredes musik.

Haha, pjat med dig. Betragt det som en slags tidskapsel. Du kan skrive nekrologen nu og så publicere den om 40-50 år. Jeg vil da gerne læse den, og til den tid er din fanskare jo vokset i og med, at alle nutidens SS!-punkere har fået børn.

Jack J skrev:John Robbs nekrolog står også ganske udemærket.

Det var hvert fald interessant at læse for en som mig, der stort set intet ved om bandet. Tænk hvis han aldrig havde samlet Poison Ivy op, da hun stod og blaffede i vejkanten...
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » lør 7. feb 2009 23:48

Nicolai skrev: Tænk hvis han aldrig havde samlet Poison Ivy op, da hun stod og blaffede i vejkanten...

Ja, så havde hun måske stået der endnu. :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Skriv et svar
13 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Sniksnak