• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Uncut ‹ Nyt fra Uncut

Uncut informerer. Her kan du læse den seneste nyt fra Uncut, samt høre om de nyeste opdateringer, quizzer, mm.
Skriv et svar
7 indlæg • Side 1 af 1

Tema-opdateringer

Indlægaf gorzelak » tirs 24. maj 2005 20:00

Kære Uncut-læsere. Vi kunne godt tænke os at få jeres ønsker at høre med hensyn til vores tema-opdateringer. Har I nogle gode ideer til temaer eller nogle filmgenrer, I godt kunne tænke jer, at vi dækkede? I denne tråd kan i komme med alle de forslag, I har lyst til. Vi lover selvfølgelig ikke, at vi tager dem til følge, men vi er meget interesserede i at høre om jeres præferencer og ønsker, så skriv endelig løs.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Petter » tors 26. maj 2005 00:03

Det er måske bare mig der er syg i roen. Men hvad med et Manson tema? Her tænker jeg så på I Drink Your Blood!, The Helter Skelter Murders, Sergant Strykers Krig, Michael Findlays Snuff, Lucio Fulcis Four of The Apocalypse og Jim Van Debbers Manson Family Murders.

Ellers syntes jeg også et Gummi Monster eller et Kung Fu tema ville være oplagt.
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Geografisk sted: København

Indlægaf Larsemand » tors 26. maj 2005 12:42

Et tema om voksne animationsfilm! F.eks. Fritz The Cat, Heavy Traffic, etc. Ikke anime, dog.
Larsemand

Indlægaf Petter » tors 26. maj 2005 14:32

Larsemand skrev:Et tema om voksne animationsfilm! F.eks. Fritz The Cat, Heavy Traffic, etc. Ikke anime, dog.

Ja det ville fame være noget hvis det kunne blive anime frit. Men det ville nok også blive svært... Kender ikke selv ret mange film, der ikke er anime.
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Geografisk sted: København

Tarantino

Indlægaf Gæst » tors 26. maj 2005 16:49

Hvad med at smide et par ord efter Tarantionos film...?
Gæst

Indlægaf OverKill » man 31. okt 2005 19:07

Aner ikke om det er lavet før, måske tæller min idé ikke rigtigt, men jeg syntes at et "Fastes six-shooter in the west" som sagt aner jeg ikke om det er lavet før, men kan ikke finde noget lignene

Michael
Riddler: You and your trained, exploding shark!

Penguin: How was I to know they'd have a can of shark repellent Bat-spray handy?
Brugeravatar
OverKill

Geografisk sted: Galten (som i orne)
  • Hjemmeside

Indlægaf Yousef » man 31. okt 2005 23:51

Mener at ku huske at der ved en opdatering for ikke særlig lang tid siden har været et western-tema...
Brugeravatar
Yousef

Geografisk sted: Kokkedal

Skriv et svar
7 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Nyt fra Uncut