Et styk linen backed og temmelig sjælden dansk plakat til Cormans The Trip. Købt af en flink amerikaner, der heldigvis gik med til at sprede den lidt pebrede anskaffelsespris over to måneder. Me like!

Thomsen skrev:Et styk linen backed og temmelig sjælden dansk plakat til Cormans The Trip.
Thomsen skrev:Hænge op?
Jeg forstår ikke...
Jeg havde bare tænkt mig at have den stående i hjørnet i en rulle og så tage den frem ind imellem, stryge hænderne henover rulle og hvisle "my precious".
Thomsen skrev:Gad vide, om vi kan få støtte til et aftenskolekursus?
Thomsen skrev:Så, drenge! Hold nu godt fast på hat og Ole Stranddorfs briller og kast gluggerne på min seneste anskaffelse:
Et styk linen backed og temmelig sjælden dansk plakat til Cormans The Trip. Købt af en flink amerikaner, der heldigvis gik med til at sprede den lidt pebrede anskaffelsespris over to måneder. Me like!
Thomsen skrev:Ja, undskyld mit sprog, men den er fandeme flot! Det er en helt vild farvesammensætning! Meget in your face, men det passer rigtigt godt til filmen. Hvor fandt I den, om man må være så fri at spørge?
Jeg faldt over "trippet" hos chisholm-poster.com i NY. De har faktisk en del danske plakater, dog mest i reklame/ rejse-kategorierne, men det kan da være, at de har noget I leder efter? De har ikke så mange genre-ting, det må ikke være det, de sælger mest af til deres upscale-kunder. Men de har da en dansk Russ Meyer-plakat og den DEMENTIA 13, som Mads også postede et billede af for nogle uger siden. Jeg kan også ret godt lide deres feature med, at man også kan søge på ting, de ikke længere har. Fandt bl.a. ud af, at de har ejet den vildt smukke plakat fra Cocteaus SKØNHEDEN OG UDYRET på et tidspunkt (garanteret det samme eksemplar, som Posteritati senere solgte for, hvad var det... 7-9000kr?). Prisniveauet er selvfølgelig New Yorker-højt, men dog under Posteritati-krejlerne.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster