Diabolik skrev:'Hello, Buddy... Vil du med til SfiFi-Messe i Malmø d. 28.?' spurgte en af mine gode venner...
Jack J skrev:Berlin Alexanderplatz; der er for nyligt kommet en dansk udgave. Er den amk bedre, mere extra stads? Bedre billed-kvali? Tyggegummi vedlagt?
ADG skrev:Just Heroes
MIA's UK VHS uses the full uncut version, rather than the censored HK theatrical release. Multiple cuts were required to tone down the gorier violence; an obvious example being Chow Sing Chi's stabbing death. Additionally, two key scenes are missing from the HK release. In the first David Chiang visits a suicidal Chen Kuan Tai, only to find old flame Tien Niu lying in his garden bleeding to death. With her last breath she whispers something to Chiang then dies. Second edit takes place during the finale when Chiang talks to Chen before the shooting starts. He reveals what it was Tien told him.
Morbid Angel skrev:
Diabolik skrev:Morbid Angel skrev:
Ikke for at strø salt i såret, men AWE udgaven er en del kortere en den tyske Laser Paradise-udgave... Laser Paradise er 108'12 min., mens AWE's er 96'48 min.
/D
gorzelak skrev:THE SERPENT WARRIORS (1985)
John Howard, Niels Rasmussen
“Serpent Warriors” / CD International
http://www.imdb.com/title/tt0089993/
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster